Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průmysl 4.0 v automobilovém průmyslu
Dvořák, Marek
Diplomová práce se zaměřuje na zavádění konceptu Průmysl 4.0 v České republice, a to zejména v automobilovém průmyslu. Práce uvádí dopady realizace konceptu na průmysl jak v obecné rovině, tak v rámci praktické části i dopady Průmyslu 4.0 v automobilovém průmyslu u tří klíčových firem: Škoda Auto, TPCA a Hyundai Motor s využitím nástrojů ekonomické analýzy.
Makroekonomický vývoj a produkce osobních automobilů v České republice
Musil, David
Jedním z nejdůležitějších odvětví v České republice je automobilový průmysl. Podílí se významnou částí na všech významných makroekonomických agregátech České republiky. Práce bude zaměřena na vlivy působící na export v České republice vyrobených automobilů. Velké množství automobilů vyrobených v České republice je exportováno do Evropské unie. Proto budou zkoumány vlivy makroekonomických agregátů Evropské unie. Zkoumané makroekonomické agregáty jsou hrubý domácí produkt na obyvatele, inflace, nezaměstnanost, kurz a úroková míra spotřebitelských úvěrů. Práce bude zaměřena na jednotlivé automobilky a bude obsahovat tři modely, a to pro export vozů Škoda, TPCA a Hyundai.
Konfrontační komunikace v auto průmyslu
Med, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje konkrétní srovnávací reklamu od společnosti Hyundai. V této práci je provedena analýza jak vnějšího, tak vnitřního prostředí firmy pomocí analýzy PESTLE a SWOT analýzy. Tyto analýzy slouží k lepšímu pochopení motivace značky Hyundai rozlišit se od svých konkurentů pomocí srovnávací reklamy. Dále se práce rozšiřuje na téma, zda a za jakých podmínek se vyplatí srovnávací reklamu používat. Práce vysvětluje smysl srovnávací reklamy, její možné přínosy a rizika. Dále uvádí významné příklady srovnávací reklamy v historii. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy nezbytné pro část praktickou. V praktické části je provedena analýza. Výsledkem analýzy je vyhodnocení účinnosti reklamy Hyundai na absolutní a relativní prodeje.
Investiční pobídka pro společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o., se zaměřením na nezaměstnanost
Strýček, Jakub ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Ševčík, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fiskální efektivitou udělené investiční pobídky, jejím dopadem na trh práce ve smyslu změny krajské nezaměstnanosti a její kvalitativní struktury. Výsledná neefektivita je komparací hodnot vzešlých z modelu Ministerstva průmyslu a obchodu, a modelu, který byl vytvořen k účelu této práce. Cíle práce jsou naplněny pomocí výpočtu přidané hodnoty pobídkou zaměstnaných do státního rozpočtu, vzhledem ke skutečným fiskálním výdajům. Na efektivitu usuzujeme vytvořením abstraktní situace, kdy pobídka nebyla poskytnuta.
Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
Elšík, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vstupu automobilky Hyundai na český trh a její marketingovou strategií. S ohledem na vzrůstající tržní podíly korejské značky Hyundai na trhu osobních automobilů v České republice je dokumentováno vybudování výrobního závodu v moravských Nošovicích, dosud nejvyšší zahraniční investice na území ČR a další aktivity, které stojí za úspěšným působením automobilky. Práce je rozdělena do několika tématicky zaměřených bloků. První teoretické části se zabývají vysvětlením marketingových pojmů a strategií souvisejících s expanzí podniků na mezinárodní trhy. Další část analyzuje český trhu osobních automobilů a jeho specifika. Dále se práce zaměřuje na historii společnosti Hyundai a vysvětlení realizovaných globálních marketingových přístupů. V dalších kapitolách následuje popis strategie společnosti v ČR, vysvětlení konceptu "New Thinking. New Possibilities" a komparace s tuzemským výrobcem ŠKODA Auto. Práce se zabývá vysvětlením základní souvislostí, které napomáhají automobilce k postupnému růstu na zdejším trhu a k dosavadní pozici druhé nejvíce prodávané značky automobilů v roce 2013. Práce reflektuje i snahu o budování image výrobce "českého auta". Součástí diplomové práce je i vlastní výzkum zaměřený na vnímání značky Hyundai na českém trhu a odkrytí základních informací o českých spotřebitelích z pohledu trhu osobních automobilů.
Uvedení nového modelu automobilu na trh
Mentlík, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Trešl, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá uvedením nové generace modelu Hyundai Tucson na český trh. Návrhy a doporučení pro uvedení nového modelu jsou podloženy detailní analýzou, vycházející z interních firemních zdrojů a sekundárních dat, která je rozdělena do několika následujících částí: analýza automobilového trhu, analýza segmentu sportovně užitkových vozidel, kam uváděný model spadá, rozbor consumer insight dat předchozí generace modelu, představení nové generace a jejích klíčových vlastností, přehled konkurentů a přímé srovnání s nimi, marketingovou komunikaci automobilky Hyundai, předchozí generace modelu a jednotlivých konkurentů a positioning. Závěrem a cílem práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nové generace modelu na trh se zaměřením na produkt, cílovou skupinu, konkurenci a komunikaci.
Strategie společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou podobou a determinanty dalšího vývoje automobilového odvětví a strategií společnosti Hyundai Motor Company na mezinárodních trzích, jež se řadí mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilky současnoti. Práce je členěna na 4 kapitoly. První se věnuje nedávnému vývoji automobilového průmyslu s bližším zaměřením na hlavní charakteristiky trhu ČR a zmiňuje hlavní trendy ovlivňující toto odvětví. Další část představuje společnost HMC a zabývá se analýzou vývoje jejího postavení na světovém automobilovém trhu. Předmětem třetí kapitoly práce je analýza podnikatelské strategie této společnosti, jež se stala základem jejího rostoucího významu. Zmíněny jsou její hlavní cíle a způsob, jakým směřuje k jejich naplnění. Podrobněji je rozebrán proces tvorby strategického plánu, odlišné strategické přístupy k mezinárodnímu podnikání, proces strategického řízení značky a vývoj této strategie HMC od počátku po současnost. Závěrečná část se zabývá důvody výstavby výrobního závodu Hyundai v tuzemsku, hodnotí postavení společnosti na českém trhu a analyzovanou strategii.
Analýza dopadů hospodářského cyklu na automobilový průmysl v ČR v letech 2006-2011
Vaniš, Miloš ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu dopadů průběhu hospodářského cyklu na automobilový průmysl v ČR v letech 2006-2011 s výhradním zaměřením na osobní vozy. Sledovány jsou dopady průběhu hospodářského cyklu na vývoj domácí poptávky po nových vozech a na produkci, domácí prodeje a export třech největších tuzemských automobilových výrobců. Dopady hospodářského cyklu na domácí poptávku po nových osobních automobilech jsou analyzovány pomocí počtu prvních registrací v jednotlivých segmentech vozů. Vývoj poptávky po nových vozech a automobilové výroby v ČR ve sledovaných letech, je následně podroben komparaci s vývojem poptávky po nových automobilech a automobilové produkce v Německu, Japonsku a USA. Z provedené analýzy vyplývá, že česká poptávka po nových vozech v letech 2006-2011, byla ovlivňována průběhem hospodářského cyklu v ČR. Vliv průběhu hospodářského cyklu v ČR na tuzemskou automobilovou produkci, byl ve sledovaných letech daleko menší než v případě české poptávky. Tento fakt byl způsoben především značnou pro-exportní orientací české automobilové výroby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.