Název: Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
Překlad názvu: Hyundai Motor Company access to the Czech market and company’s marketing strategy
Autoři: Elšík, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; chaebol; globalizace; Hyundai; Korea; marketing; reklama; advertising; automotive industry; chaebol; globalization; Hyundai; marketing; South Korea

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet