Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Proposal for the Development of a Startup Company in the Field of Online sales of Fashionable Clothes
Jaroš, Stanislav ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the elaboration of a development proposal for a small start-up that operates in the fashion industry. The theoretical part describes the issues of development and growth of the company by grasping the principles of strategic management and selected analytical methods in the field. The analytical part contains the identification and evaluation of key factors for the subsequent selection of a suitable variant of the business strategy for further revenue growth. The design part elaborates the chosen variant of the business strategy, including its implementation and risk assessment
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
The Proposal for the Development of a Startup Company in the Field of Online sales of Fashionable Clothes
Jaroš, Stanislav ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the elaboration of a development proposal for a small start-up that operates in the fashion industry. The theoretical part describes the issues of development and growth of the company by grasping the principles of strategic management and selected analytical methods in the field. The analytical part contains the identification and evaluation of key factors for the subsequent selection of a suitable variant of the business strategy for further revenue growth. The design part elaborates the chosen variant of the business strategy, including its implementation and risk assessment
IPO underpricing and sentiment of investors
Scheerová, Lucie ; Dědek, Oldřich (vedoucí práce) ; Lupusor, Adrian (oponent)
Práce zkoumá, zda sentiment investorů, měřený cenami z šedého IPO trhu, může být společnou příčinou pro podhodnocení IPO, dlouhodobou špatnou výkonnost IPO a cykly v počtu IPO. Studie přispívá do oblasti výzkumu aktuálními německými daty od roku 2000 do 2010 a tím, že zkoumá všechny významné anomálie na IPO trhu dohromady s jejich společnou potenciální příčinou. Výsledky dokládají kladný vztah mezi sentimentem investorů a podhodnocením IPO, což indikuje, že sentiment investorů je možným důvodem podhodnocení IPO. Práce dále ukazuje kladný vztah mezi sentimentem investorů a cenami stanovenými emitentem - možný doklad o tom, že emitenti využívají sentiment investorů. Dlouhodobá špatná výkonnost vzhledem k ceně po prvním dni obchodování IPO z období vysokého sentimentu investorů, což by podruhé indiko- valo sentiment investorů jako důvod pro podhodnocení IPO, nebyla potvrzena. Ostatní hypotézy se také nepotvrdily. Mezi ně patří vyšší počet IPO následující po obdobích s vysokým podhod- nocením IPO a dlouhodobá špatný výkonnost vzhledem k cenám stanoveným emitentem IPO z období vysokého podhodnocení IPO. Obě hypotézy by sloužily jako další ověření, že firmy využí- vají sentimentu investorů. Statisticky signifikantní výsledky jsou v souladu s výsledky ostatních prací. Malá signifikance mohla být způsobena...
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Postavení společnosti TOKOZ na evropském trhu zámků
Chládková, Barbora ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Valoušková, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit současné postavení firmy TOKOZ na německém a britském trhu a vyhodnotit, který z těchto trhů je pro firmu perspektivnější v zájmu posílení jejího postavení. Pro zhodnocení perspektivity obou trhů bylo využito PEST a SWOT analýzy, popis vývoje současných exportních aktivit firmy a charakteristika trhu zamykací techniky analyzovaných teritorií. Po srovnání všech faktorů bylo vyhodnoceno, že jako perspektivnější se jeví trh britský.
IPO underpricing and sentiment of investors
Scheerová, Lucie ; Dědek, Oldřich (vedoucí práce) ; Lupusor, Adrian (oponent)
Práce zkoumá, zda sentiment investorů, měřený cenami z šedého IPO trhu, může být společnou příčinou pro podhodnocení IPO, dlouhodobou špatnou výkonnost IPO a cykly v počtu IPO. Studie přispívá do oblasti výzkumu aktuálními německými daty od roku 2000 do 2010 a tím, že zkoumá všechny významné anomálie na IPO trhu dohromady s jejich společnou potenciální příčinou. Výsledky dokládají kladný vztah mezi sentimentem investorů a podhodnocením IPO, což indikuje, že sentiment investorů je možným důvodem podhodnocení IPO. Práce dále ukazuje kladný vztah mezi sentimentem investorů a cenami stanovenými emitentem - možný doklad o tom, že emitenti využívají sentiment investorů. Dlouhodobá špatná výkonnost vzhledem k ceně po prvním dni obchodování IPO z období vysokého sentimentu investorů, což by podruhé indiko- valo sentiment investorů jako důvod pro podhodnocení IPO, nebyla potvrzena. Ostatní hypotézy se také nepotvrdily. Mezi ně patří vyšší počet IPO následující po obdobích s vysokým podhod- nocením IPO a dlouhodobá špatný výkonnost vzhledem k cenám stanoveným emitentem IPO z období vysokého podhodnocení IPO. Obě hypotézy by sloužily jako další ověření, že firmy využí- vají sentimentu investorů. Statisticky signifikantní výsledky jsou v souladu s výsledky ostatních prací. Malá signifikance mohla být způsobena...
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Urbaníková, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii. Výstupem práce je navrhnutí řešení a nových strategií a lokalizovat německou stránku.
Investiční strukturované certifikáty pro retail investory
Trefná, Anežka ; Vacek, Vladislav (vedoucí práce) ; Špániková, Kateřina (oponent)
Obsahem diplomové práce na téma Investiční certifikáty pro retail investory je v první kapitole vymezení investičních strukturovaných certifikátů. Druhá kapitola se zabývá dostupností investičních certifikátů v ČR pro retail investory. Jejím cílem je popsat současný stav obchodníků s cennými papíry v ČR, vymezit rozhodovací kritéria při výběru online brokera a srovnat vybrané společnosti z hlediska klienta. Třetí kapitola je zaměřena na shrnutí výhod a rizik, které jsou s investičními certifikáty spojeny. Čtvrtá kapitola se zabývá systematizací strukturovaných produktů dle různých hledisek a charakteristikou konstrukce investičních certifikátů, které jsou nejvíce obchodované na německém trhu: segmentu frankfurtské burzy Scoach. Cílem je vybrané konstrukce investičních certifikátů popsat dle jejich specifických parametrů, konstrukce a možných scénářů vývoje v době splatnosti vzhledem k podkladovému aktivu. Závěrečná část prakticky ukazuje jeden z možných přístupů k volbě vhodných investičních certifikátů. Je zde uveden postup při výběru investičního certifikátu, který je následně více přiblížen a aplikován na modelovém příkladu hypotetického retailového investora. Cílem diplomové práce je komplexně seznámit čtenáře s investičními certifikáty a ukázat jeden z možných postupů výběru vhodných investičních certifikátů pro investora s vyváženým profilem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.