Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 188 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Provozní studie restaurace Sklep
Sychrová, Veronika ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce bylo vypracování provozní studie restaurace Sklep. Z důvodu obsáhlosti tématu byl kladen důraz především na nejdůležitější složky provozní studie, jako je analýza konkurence a marketingový mix. Vypracovaná provozní studie byla na žádost majitele restaurace navíc doplněna analýzou spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Za pomoci výstupů provozní studie a dotazníkového šetření byly zpracovány konkrétní návrhy na zlepšení, které byly předány vedení restaurace k posouzení a případné realizaci.
Význam indické národní gastronomie
Růžičková, Zlata ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Práce pojednává o indické gastronomii. Teoretická část představuje Indii z hlediska postavení v cestovním ruchu světa, její historii a vlivy historie na indickou gastronomii. Dále jsou představeny základní suroviny, odlišnosti ve stravování v rámci indických regionů, náboženská omezení a etiketa stolování. Praktická část zhodnocuje indickou gastronomii v Praze. Blíže je charakterizována vybraná provozovna, která je dále porovnávána s její konkurencí.
Use of marketing in the gastronomy
Teremová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Táto bakalářská práce pojednává o potřebě uplatnění a využití marketingu v oblasti pohostinství a stravování. Teoreticko-metodologická část je rozdělená do pěti kapitol a obsahuje definice a charakteristiky z oblasti pohostinství a stravovaní, charakteristiku marketingu a jeho využití v dané oblasti, informace o marketingovém plánu, o marketingovém mixu a o možnostech kontroly a hodnocení vybrané marketingové strategie. Na doplnění je součástí této části stručný vývoj pohostinství a stravovaní v ČR a současné trendy v tomto odvětví. Praktická část se zabývá deduktivním ověřením těchto poznatků na konkrétním praktickém příkladu. Začíná představením vybrané firmy a pokračuje analýzou její současné situace z externího i interního pohledu. Analýza její marketingové strategie dále zahrnuje rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu. V rámci tohoto jsou následně vyhodnocené oblasti, kde je zvolená strategie úspěšná a kde je tomu naopak. Na základě těchto výsledků je v závěru navrhnutý marketingový plán, teda doporučované marketingové cíle do budoucna a možné opatření k zlepšení marketingové činnosti.
Analýza sítě stravovacích zařízení v lokalitě Český Krumlov
Korbajová, Nikola ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
První kapitola charakterizuje gastronomii jako celek, popisuje její význam pro společnost a vysvětluje pojem gastronomický cestovní ruch. Nechybí ani historický vývoj gastronomie a přehled sítě stravovacích zařízení na území České republiky. Druhá kapitola je zaměřena na Český Krumlov, jeho charakteristiku, dějiny a významné turistické atraktivity. Třetí kapitola analyzuje síť pohostinských provozoven v Českém Krumlově, přičemž jsou uvedeny její vybrané charakteristiky. Ve čtvrté kapitole jsou detailněji popsány dvě vybrané restaurace a vzájemně srovnány z různých hledisek.
Význam národní gastronomie v cestovním ruchu
Jiranová, Tereza ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je prokázat význam národní gastronomie v cestovním ruchu. Jsou definovány a přiblíženy faktory ovlivňující výběr hromadných stravovacích zařízení zahrnutých na program poznávacích zájezdů po třech zemích Evropy -- Česku, Rakousku a Maďarsku. Na samotnou gastronomii střední Evropy se zaměřuje celá jedna kapitola. Praktická část je věnována rozhovoru s paní Marcelou Daher, která zprostředkovává zajištění stravovacích služeb v Praze pro španělskou cestovní kancelář PANAVISION Tours a její klienty, a zároveň výzkumu zaměřenému na oblast gastronomie prováděnému dotazníkovým šetřením mezi španělskými turisty. Výsledky šetření jsou vyhodnoceny a zvažovány v závěru práce.
Provozní studie vybraného gastronomického zařízení
Novotná, Petra ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracování provozní studie vybraného stravovacího zařízení, anylýza jeho schopnosti uspět v konkurenčním prostředí a zhodnocení marketingových nástrojů, které v tomto boji využívá. Bakalářská práce je rozdělena do tří tématických celků. První část práce je teoretická a zabývá se charakteristikou stravovacích služeb, jejich formami, funkcemi a kategorizací provozoven. Druhá část bakalářské práce anylyzuje konkrétní stravovací zařízení z hlediska jeho lokalizace, materiálních podmínek a schopnosti obstát v konkurenčním prostředí. Třetí, a zároveň poslední, část této práce hodnotí současnou situaci stravovacího zařízení, jeho klady a zápory a poskytuje návrhy na možná opatření.
Význam regionální gastronomie pro cestovní ruch jižní Moravy
Litschmannová, Lenka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na cestovní ruch jižní Moravy, konkrétně na vinařskou turistiku. Cílem práce je zmapovat její možnosti a celkový potenciál v tomto regionu. Součástí práce je výzkum hodnotící návštěvnost a chování návštěvníků na vinařské stezce na vinici Šobes.
Personální práce v malém podniku
Dvořák, Lukáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat zásady a postupy personální práce a vybraných personálních činností (získávání, výběru, přijímání a adaptace pracovníků, řízení pracovních výkonů a hodnocení pracovníků, odměňování pracovníků a vzdělávání a rozvoje pracovníků), které používá vedoucí pracovník v malé rodinné firmě působící v gastronomii, porovnat teorii s praxí, identifikovat a objasnit přednosti a nedostatky a pokusit se navrhnout a zdůvodnit jejich využití a řešení. Výsledkem by měla být optimalizace personální práce ve sledované firmě.
Komunikační kanály jako součást systémové základny gastro podniků
Vondra, Zdeněk ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Škráčková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je sestavit základní teoretické předpoklady procesů komunikace (výměny informací) podniku určitého odvětví. Provézt analýzu těchto procesů u existujících podniků za účelem vytvoření pevnější teoretické základny pro hodnocení komunikačních a zprostředkovaně informatických charakteristik v odvětví. V rámci výsledků analýzy určit možnost podpory zkoumaných procesů pomocí informačních a komunikačních technologií a jejich hlubší zapracování do dílčích firemních procesů. Problémem řešeným v této práci je, jak realizovat vnitřní a vnější výměnu informací tak, aby podnikatel efektivním způsobem dosáhl plánovaného obchodního záměru v daném konkrétním odvětví. Tato práce popisuje situaci v oblasti gastronomie. Základní systémové principy těchto podniků jsou na komunikaci velmi silně závislé. Kvalita výměny informací zahrnující i stupeň jejich informatické podpory ovlivňuje postavení subjektu na trhu a tedy jeho celkovou úspěšnost.
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie
Kulhánková, Iveta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá fungováním malých a středních podniků prostřednictvím teoretické analýzy podnikatelského záměru a samotným jeho vypracováním pro účel budoucí společnosti, poskytující služby domácího kuchaře. V první části práce je analyzován význam malých a středních podniků, definována osoba podnikatele a dále popsány teoretické přístupy k tvorbě business planu. V praktické části jsou tyto poznatky převedeny do praxe a na závěr je obsaženo zhodnocení realizovatelnosti projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 188 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.