Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 374 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transcription and annotation components for web editor in React
Dugovič, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
This thesis aims to implement modular user interface for audio transcription and annotation. It expands upon existing work in order to enable and improve working with hours-long conversation recordings. The solution is implemented in TypeScript using React and additional libraries from the React ecosystem. Applying principles from the studied literature, avoiding issues identified during the research a similar platform, and verifying the interface throughout the development using qualitative testing, the interface strives to achieve high degree of good user experience.
Uživatelské rozhraní nástroje Combine
Nenutil, Patrik ; Rozsíval, Michal (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit nové uživatelské rozhraní pro nástroj Combine, protože stávající bylo vytvořeno pouze jako prototyp pro ukázku práce s nástrojem. Nově vytvořené uživatelské rozhraní umožňuje využívání datových sad a zjednodušených zápisů kritérií. Také byly opraveny nedostatky podle nastudovaných principů. Pro kontrolu správnosti implementace byly vytvořeny automatické testy grafického uživatelského rozhraní. Výsledkem této práce je vylepšené uživatelského rozhraní pro nástroj Combine.
Aplikace pro správu FPGA karet
Ostrý, Pavel ; Ilgner, Petr (oponent) ; Dobiáš, Patrik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku správy FPGA karet (Field Programmable Gate Array) v kontextu školního systému VUT FEKT. FPGA karty jsou zařízení, která umožňují programování hardwaru pomocí programovatelných logických obvodů, což umožňuje výrazné zefektivnění specifických úkolů vyžadujících malou odezvu a vysoký průtok dat. Přestože jsou FPGA karty stále populárnější, chybí uživatelská grafická aplikace, která by umožňovala jejich správu v podmínkách školního systému. Cílem této práce je vytvoření aplikace umožňující nastavení, monitorování a řízení FPGA karet prostřednictvím grafického uživatelského rozhraní. Práce je rozdělena do deseti kapitol, přičemž prvních pět se věnuje teoretické části a zbylých pět praktické implementaci. Teoretická část zahrnuje úvod do problematiky FPGA karet, jejich srovnání s jinými zařízeními, popis jejich programování a analýzu požadavků na finální aplikaci s následným výběrem vhodných nástrojů. Praktická část se zaměřuje na implementaci uživatelského rozhraní, strukturu kódu a popis jednotlivých programových tříd a funkcí. Výsledkem práce je grafická aplikace, která splňuje všechny stanovené požadavky a umožňuje konfiguraci, monitorování a řízení FPGA karet v prostředí VUT FEKT. Aplikace byla vyvinuta v programovacím jazyce Java, grafické rozhraní bylo vyvinuto pomocí JavaFX. Aplikace s kartou komunikuje pomocí knihovny libnfb, která je psaná pro C a proto jsou její funkce namapovány prostřednictvím JNA. Tato bakalářská práce přináší aplikaci pro správu FPGA karet vyvinutou na základě potřeb VUT FEKT.
Automatizace výroby výměníku z polymerních dutých vláken
Šindelka, Denis ; Hvožďa, Jiří (oponent) ; Bartuli, Erik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na automatizaci výrobního procesu výměníku z polymerních dutých vláken typu „shell and tube“. Rešeršní část práce vysvětluje základní typy tepelných výměníků. Práce se poté věnuje tepelným výměníkům z polymerních dutých vláken, jejich vlastnostem, využitím a výrobě. Následující kapitola se věnuje tvorbě grafického uživatelského rozhraní (GUI) v programovacím jazyku Python, které má za cíl zefektivnit a usnadnit výrobu výměníků na navíjecím zařízení X-Winder.
Integrace nástrojů pracující s otisky prstů
Dobeš, Kristián ; Sakin, Martin (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací integrace nástrojů pracující s otisky prstů do současné aplikace SyFDaS. Hlavním cílem bylo rozšíření existujících funkcí aplikace a vývoj nových, jako je vizualizace simulovaného poškození, anotace poškození a generování náhodných vstupních parametrů pro simulaci. V práci byla představena a úspěšně demonstrována metodika integrace nových nástrojů do aplikace. V průběhu práce bylo značně rozšířeno současné uživatelské rozhraní pro lepší podporu různých typů poškození. Integrace a rozšíření nástrojů byly implementovány v jazyce C#, včetně přepracování nástrojů z jazyka Python s využitím knihovny EmguCV pro zpracování obrazu. V závěrečné části byla provedena analýza kvality integrovaných nástrojů s novými rozšířeními a testování přívětivosti uživatelského rozhraní, které potvrdily funkčnost a přívětivost aplikace.
Demonstrace kryptografických problémů formou interaktivní vzdělávací hry
Fišarová, Anežka ; Mezina, Anzhelika (oponent) ; Mikulec, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na návrh a realizaci kryptografické interaktivní vzdělávací hry. Věnuje se různým kryptografickým šifrám vybraných tak, aby i člověka mimo obor mohly seznámit s danou problematikou názornou a zábavnou formou. Jako programovací jazyk byla použita Java a JavaFX. Práce se sestává ze čtyř částí, z nichž první dvě jsou orientované na teoretickou část kryptografie a druhé dvě na praktické využití a vývoj v kódu. Jako motivace pro hráče bylo využito bodové ohodnocení za správně vyluštěné šifry. Dále práce obsahuje volbu obtížnosti, která má vliv na to, jaké šifry budou hráči prezentovány. Na závěr práce autor reflektuje nad výsledky a zkoumá možnosti dalšího vylepšení uvedených metod.
Warehouse Modeling Using Graphical User Interface
Rajnoha, Martin
This paper describes a new algorithm which enable efficient conversion of graphical representation of warehouse into graph theory representation and consequently accelerates estimation for route costs. The proposed algorithm computes route distances between any place in warehouses and does so significantly faster than traditional approaches. For this purpose an algorithm based on Breadth first search, image processing “skeletonization” and Dijkstra algorithm was proposed. Using the proposed algorithm it is possible to search routes in a warehouse effectively and fast using precomputed routing table. Searching time is approximately hundreds of microseconds using routing table and even it is independent on size of warehouse instead of using Dijkstra algorithm.
Správa nahrávání aplikací na ARM zařízení
Hrvol, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Záměrem práce je usnadnění nasazování Internetu věcí v domácnostech nebo malých firmách a také zvýšit udržitelnost vytvořené sítě. Webová aplikace slouží ke správě aplikací napříč ARM jedno-deskovými zařízeními. Umožňuje nahrávat aplikace přímo na zaregistrovaná zařízení, poskytuje ucelený, intuitivní náhled všech dostupných zařízení. Dále zaznamenává stav těchto zařízení, zobrazuje potřebná data o zařízení a informuje o případném selhání některého ze zařízení.
Inovace uživatelského rozhraní databáze WordNet
Kopřiva, Adam ; Jaša, Petr (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje inovaci grafického uživatelského rozhraní programu JWord 3.0. Jedná se o program, který pracuje s elektronickou lexikální databází angličtiny WordNet. Slova v této databázi nejsou narozdíl od běžného slovníku řazena abecedně, ale jsou seskupena do synonymických řad. Tyto řady pak spojují různé sémantické vztahy. Při návrhu implementace byl kladen důraz zejména na rychlost vyhledání informací k zadanému slovu. To mělo za následek přechod od současného vyhledávání v souborech k získávání informací pomocí dotazů v databázi. Výsledný program se skládá ze dvou částí - programového a grafického uživatelského rozhraní. Programové rozhraní pracuje nad databází MySQL WordNet 3.0. Uživatelské rozhraní pak pomocí programového zobrazuje hledané významy zadaného slova a vztahy k dalším slovům (synonyma, antonyma, hyponyma, hypernyma).        
Generování OFDM signálů pomocí generátoru libovolných průběhů LW410
Jagoš, Ľubomír ; Vařacha, František (oponent) ; Prokeš, Aleš (vedoucí práce)
Práca popisuje základné prvky OFDM modulátoru, venuje sa ich implementácií v prostredí Matlab, taktiež sa sústreďuje na použitie USRP softvérového rádia spolu s Matlabom a vytvorenie funkčného OFDM modulátoru. Pozornosť je venovaná predovšetkým praktickej implementácií na reálnom hardware.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 374 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.