Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
FINANCOVÁNÍ ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ Z FONDŮ EU
Vaňková, Lenka ; Pustějovská, Věra (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu zaměřeného na vzdělávání pracovníků společnosti Siemens Elektromotory s. r. o., závod Frenštát p. R. Tento projekt je zpracováván s cílem dosažení financování prostřednictvím fondů EU. Práce se zabývá identifikací možných způsobů financování, analýzou současného stavu vzdělávání ve společnosti a přípravou projektové žádosti.
FINANCOVÁNÍ ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ Z FONDŮ EU
Vaňková, Lenka ; Pustějovská, Věra (oponent) ; Mašterová, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu zaměřeného na vzdělávání pracovníků společnosti Siemens Elektromotory s. r. o., závod Frenštát p. R. Tento projekt je zpracováván s cílem dosažení financování prostřednictvím fondů EU. Práce se zabývá identifikací možných způsobů financování, analýzou současného stavu vzdělávání ve společnosti a přípravou projektové žádosti.
Komparace terciárního vzdělávání ve Finsku a ČR
Vrbská, Alena ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálková Krelová, Katarína (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparativní analýzou vzdělávacích systémů ve Finsku a České republice. Cílem práce je analýza školských systémů, jeho financování, komparace finského a českého vzdělávacího systému a návrh opatření pro zlepšení situace v terciárním vzdělávání v ČR. Cílem empirické části je zhodnocení možného dopadu zavedení školného pro mimoevropské studenty ve Finsku. Zvolený problém je řešen pomocí komparativní analýzy a empirického šetření prostřednictvím dotazníkového řešení. Na základě zjištěných údajů je možné analyzovat český vzdělávací systém a navrhnout opatření pro zlepšení.
Lidský kapitál, investice do vzdělání a jeho financování
DVOŘÁKOVÁ, Iveta
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu situace týkající se vzdělávání v 10 rozdílných firmách v České republice. Společnosti, které zde byly popsány, jsou z dopravního sektoru, z výroby, bankovnictví, potravinářství a obchodu. V rámci tohoto projektu byl vytvořen dotazník, který získával odpovědi na otázky od zástupců vybraných firem. Zde jsou příklady otázek: Jaké jsou náklady na vzdělání pro jednoho zaměstnance? Jaké druhy vzdělávacích procesů jsou používány ve vaší společnosti? Zjišťujete změnu u svých pracovníků po ukončení vzdělávacího procesu? Poté byly všechny tyto informace shrnuty. Tato práce se snaží popsat trendy ve vzdělávání ve vybraných společnostech.
Je systém odloženého školného v České republice správnou volbou?
Venglařová, Simona ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Šustrová, Denisa (oponent)
V souvislosti s potřebou provedení reformy terciárního vzdělávání v České republice, vláda přijala opatření, díky kterému získá více prostředků pro financování veřejného vysokého školství. Tímto opatřením je zavedení systému tzv. odloženého školného. Systém finanční spoluúčasti bude uveden v účinnost v akademickém roce 2013/2014. Podle dostupných zdrojů dosud není koncepce systému odloženého školného blíže specifikována. Dá se předpokládat, že po zavedení školného se mohou vyskytnout určité komplikace s efektivností určitých složek tohoto opatření. Cílem této bakalářské práce je identifikace problémů a potenciálních nedostatků, které by se mohly objevit. Dalším cílem bude návrh určitých opatření, která budou minimalizovat tato negativa, či je zcela odstraní. Teoretická část práce bude věnována systémům školného, které mohou být aplikovány na české veřejné vysoké školství, v kontextu reformy terciárního vzdělávání. V praktické části budou určeny metodou SWOT analýzy silné a slabé stránky systému a zároveň i hrozby a příležitosti spjaté s tímto systémem. Závěrem práce bude shrnutí získaných poznatků a navrhnutí efektivních opatření, která sníží případné nedostatky.
Může být zavedení profesního bakaláře alternativou pro současný systém vysokoškolského vzdělávání?
Konůpková, Lenka ; Lipka, David (vedoucí práce) ; Kučerová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení profesního bakaláře formou duálního studia v České republice jako odpovědí na rostoucí nespokojenost firem na trhu práce s kvalitou a strukturou vysokoškolských absolventů. Cílem je zjistit, zda a v jakých oborech je zavedení profesního bakaláře možnou alternativou k současnému systému vysokoškolského vzdělávání, a do jaké míry by byly firmy ochotny se na tomto systému vzdělávání sami podílet, v podobě vyučování na školách, financování a zaměstnávání studentů během jejich praxe.
Čerpání prostředků ze strukturálních fondů pro oblast vzdělávání v programovém období 2007-2013
Odvárková, Klára ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Linhartová, Ilona (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice čerpání prostředků ze strukturálních fondů pro oblast vzdělávání. První část se zabývá programovým financováním a efektivností veřejných projektů v oblasti strukturální politiky. Následuje úvod do problematiky strukturálních fondů, porovnání programových období 2004-2006 a 2007-2013. Dále se již práce věnuje konkrétně operačním programům zabývajícím se oblastí vzdělávání (OP VK, OP LZZ, Praha Adaptabilita). Praktickou část práce tvoří příručka pro potenciální žadatele o podporu z evropských strukturálních fondů s tématikou rozvoje lidských zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.