Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza medializace katastrofy na příkladu výbuchu budovy v Divadelní ulici
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Předmětem práce je analýza medializace katastrofy. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy, která je provedena na příkladu výbuchu domu č. p. 5 v Divadelní ulici v Praze, k němuž došlo dne 29. května 2013. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na zvolený problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a určeno pět oblastí, na které bude při provádění vlastního výzkumu kladen důraz. V části věnované výzkumu je provedena sémiotická analýza fragmentů hlavních zpravodajských relací jedné veřejnoprávní televizní stanice (Česká televize) a tří soukromých kanálů (FTV Prima, TV Nova, TV Barrandov) v sedmidenním sledovaném období. Jsou zde vyloženy významy znaků ve fragmentech vysílání týkajících se exploze v centru Prahy v určených oblastech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Nejpodstatnější informace jsou shrnuty v Závěru.
ČTK jako zdroj hlavních televizních zpravodajských relací
Papadopulos, Andreas ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním vlivu agenturního servisu České tiskové kanceláře na podobu televizního zpravodajství. V teoretické části se zabývá popisem a charakteristikou zkoumaných médií a přináší některé zajímavé poznatky ohledně jejich fungování. Část práce je vyhrazená také definici agenda-settingu, tedy nastolování agendy. Stěžejní částí práce je charakteristika a výzkum hlavních zpravodajských relací tří celoplošných vysílatelů v České republice. Pro posouzení míry shody obsahů a vlivu použil autor této práce metodu kvantitativní obsahové analýzy. Závěry výzkumu prokázaly, že ČTK má významný vliv na podobu relací. Je ale omezen specifiky televizní žurnalistiky i charakterem jednotlivých médií.
Pozitivní a negativní zprávy v televizním zpravodajství
Kohoutková, Ladislava ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
V diplomové práci nazvané Pozitivní a negativní zprávy v televizním zpravodajství jsme se zabývali strukturou televizního zpravodajství z pohledu dichotomie pozitivní/negativní zprávy v hlavních zpravodajských relacích České televize, televize Nova a FTV Prima. Nejdříve jsme si připomněli myšlenku, že zprávy jsou stejně jako mnoho dalších společenských projevů konstruovány. Dále jsme se zabývali mechanizmy a vlivy, které se projektují do podoby mediálních obsahů od jejich výběru až po samotný vznik. Připomněli jsme si koncept zpravodajských hodnot a negativitu si představili jako jednu z nich. Seznámili jsme se se žurnalistickými směry orientovanými pozitivně, tedy s žurnalistikou řešení a s konstruktivní žurnalistikou. Detailněji jsme se zaměřili na televizní zpravodajství a jeho limity. Přiblížili jsme si některé výzkumy a názory týkající se publika zpravodajství a možného vlivu negativních/pozitivních zpráv na ně. Představili jsme si tři zkoumané televizní relace. Pomocí výsledné analýzy odhalili strukturu pozitivních/negativních zpráv v nich uvedených z hlediska prominentního postavení, přesahu (zprávy, které se objevily ten samý den na více než jedné stanici), tematických oblastí, dichotomie domácí/zahraniční a konceptu konstruktivních zpráv.
Analýza medializace katastrofy na příkladu výbuchu budovy v Divadelní ulici
Turková, Kateřina ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Předmětem práce je analýza medializace katastrofy. K tomuto účelu je využita metoda komplexní sémiotické analýzy, která je provedena na příkladu výbuchu domu č. p. 5 v Divadelní ulici v Praze, k němuž došlo dne 29. května 2013. Práce obsahuje uvedení do kontextu. Není opomenuto ani teoretické zázemí zvolené metody, je vysvětlen způsob její aplikace na zvolený problém. Jsou definovány hlavní i vedlejší výzkumné otázky a určeno pět oblastí, na které bude při provádění vlastního výzkumu kladen důraz. V části věnované výzkumu je provedena sémiotická analýza fragmentů hlavních zpravodajských relací jedné veřejnoprávní televizní stanice (Česká televize) a tří soukromých kanálů (FTV Prima, TV Nova, TV Barrandov) v sedmidenním sledovaném období. Jsou zde vyloženy významy znaků ve fragmentech vysílání týkajících se exploze v centru Prahy v určených oblastech. Poznatky z analýzy jsou vyhodnoceny prostřednictvím zodpovězení výzkumných otázek. Nejpodstatnější informace jsou shrnuty v Závěru.
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
Korolev, Alexander ; Pláničková, Markéta (vedoucí práce) ; Plánička, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika oceňování televizních společností. Výzkum je proveden na příkladu společnosti FTV Prima, spol. s.r.o. Nejdříve je představena detailní finanční a strategická analýza s důrazem nejen na zvolený podnik, ale i na celé odvětví. Poté je zpracován balík závěrů a doporučení ohledně oceňování televizních společností. Poslední kapitolou je stručný přehled zjištěných specifik, který by měl seznámit znalce s podstatou této problematiky před zahájením oceňovacích práci. Součástí práce je i prezentace schématu práce se specifickými generátory hodnoty pro televizní společnosti.
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.