Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a udržení zaměstnanců ve vybrané společnosti
Zdražilová, Anna ; Latová, Eva (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku motivace a udržení zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část zpracovává pojmy, které souvisí s problematikou motivace a retence zaměstnanců. Mezi zkoumané faktory jsou zahrnuty spokojenost, vzdělávání a rozvoj, vztahy na pracovišti a péče o zaměstnance. Cílem je identifikovat faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují motivaci zaměstnanců. Data budou získána pomocí částečně strukturovaného rozhovoru a standardizovaného dotazníku. Na základě výsledků budou navrženy možné změny vedoucí ke zvýšení motivace a udržení stávajících zaměstnanců.
Optimalizace systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců
Löfler, Adam ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem modelu celkové odměny v kontextu strategického odměňování a spokojenosti zaměstnanců. Vychází z předpokladu, že právě principy strategického odměňování přispívají k vyšší spokojenosti zaměstnanců. Specifikem práce je pak zaměření na model celkové odměny, který představuje integrovaný přístup k odměňování pracovníků a je považován za jeden ze strategických prvků a trendů v odměňování. Teoretická východiska práce popisují takové oblasti řízení lidských zdrojů, které mají přímý vztah k odměňování, především pak hodnocení zaměstnanců, angažovanost, motivace a v neposlední řadě konkrétní formy transakční a relační odměny. Empirická část práce sleduje vztah mezi spokojeností zaměstnanců a použitím modelu celkové odměny u specifické skupiny zaměstnanců ve společnosti XY. Pro potřeby ověření hypotéz a splnění cílů práce bylo použito především dotazníkové šetření, které doplňovaly informace vzešlé na základě analýzy vnitřních i veřejných dokumentů společnosti XY. Výsledky ukázaly, že peníze představují pro zaměstnance tu nejdůležitější odměnu, ačkoliv spíše z dlouhodobějšího hlediska. Každodenní spokojenost se ukázala být nejvíce ovlivněna pracovním prostředím. Stejně tak byla potvrzena hypotéza, která zkoumala pozitivní vztah spokojenosti a poskytování flexibilních...
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Intercultural competence: a solution to employee engagement in multinational companies
Nguyen, Trang Thi Thu
This thesis centers on evaluating the influence of intercultural competence on employee engagement levels within the international work environment of multinational corporations. The primary objective is to assess the extent to which intercultural competence can impact employee engagement. A secondary objective is to examine the significance of intercultural competence in cultivating a robust, positive, and supportive workplace atmosphere. Additionally, the study aims to draw the attention of both managers and employees to the profound impact of cultural factors on work performance and engagement. Consequently, practical recommendations are provided to enhance intercultural competence and, consequently, elevate employee engagement levels. To establish the correlation between intercultural competence and employee engagement, a quantitative approach is employed, analyzing data obtained from an online survey involving 187 participants. The thesis employs regression analysis and hypothesis testing to establish the mathematical relationship between these two variables. Qualitative methods are also utilized to compare and analyze perspectives gathered from interviews, offering practical suggestions to employees, managers, and organizations to improve intercultural competence and simultaneously boost engagement levels.
Limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců
Šramota, Miroslav Jan ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Pisár, Robert (oponent)
Univerzita Karlova Fakulta humanitních studií Katedra řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích Mgr. Miroslav Jan ŠRAMOTA Limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců Diplomová práce - Abstrakt ČJ Vedoucí práce: Mgr. Jiří Krejčí Praha 2022 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá limity vybraného poskytovatele sociální služby při zvyšování pracovní angažovanosti. Cílem diplomové práce bylo zaměřit se na limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců čili zjistit, jaké jsou limity v konkrétní pobytové službě, tj. v domově pro seniory XY., dále se zaměřit na to, jak vypadá optimální míra angažovanosti, jednak z pohledu managementu a jednak ze strany zaměstnanců. Podstatné bude konkrétně zjistit a vyhodnotit, jaké bariéry vnímá management sociální služby pro zvýšení pracovní angažovanosti zaměstnanců, co organizace považuje za důležité ve vztahu k zaměstnanci, aby bylo dosaženo maximální angažovanosti. Z druhého pohledu bude prozkoumáno, co zaměstnancům chybí k tomu, aby zvýšili či maximalizovali svou pracovní angažovanost dané organizaci. V teoretické části je vysvětlen pojem pracovní angažovanost, výhody pracovně angažovaného zaměstnance, měření pracovní angažovanosti, faktory mající...
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Motivace zaměstnanců v jazykových školách
Rysková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Hudíková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pracovní motivace zaměstnanců ve dvou vybraných společnostech. Cílem práce je analýza a vyhodnocení současné situace motivačního systému zaměstnanců jazykových škol a nalezení možných doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu motivace s důrazem na motivaci pracovního jednání a dalších základních poznatků s tím souvisejících. V praktické části jsou popsány cíle výzkumu, zvolená metodologie šetření, analýza a následné vyhodnocení. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož součástí bylo několik okruhů otázek týkajících se vnitrofiremní komunikace a vztahů, kariérního rozvoje, zaměstnanecké angažovanosti či náplně práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.