Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Intercultural competence: a solution to employee engagement in multinational companies
Nguyen, Trang Thi Thu
This thesis centers on evaluating the influence of intercultural competence on employee engagement levels within the international work environment of multinational corporations. The primary objective is to assess the extent to which intercultural competence can impact employee engagement. A secondary objective is to examine the significance of intercultural competence in cultivating a robust, positive, and supportive workplace atmosphere. Additionally, the study aims to draw the attention of both managers and employees to the profound impact of cultural factors on work performance and engagement. Consequently, practical recommendations are provided to enhance intercultural competence and, consequently, elevate employee engagement levels. To establish the correlation between intercultural competence and employee engagement, a quantitative approach is employed, analyzing data obtained from an online survey involving 187 participants. The thesis employs regression analysis and hypothesis testing to establish the mathematical relationship between these two variables. Qualitative methods are also utilized to compare and analyze perspectives gathered from interviews, offering practical suggestions to employees, managers, and organizations to improve intercultural competence and simultaneously boost engagement levels.
Limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců
Šramota, Miroslav Jan ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Pisár, Robert (oponent)
Univerzita Karlova Fakulta humanitních studií Katedra řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích Mgr. Miroslav Jan ŠRAMOTA Limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců Diplomová práce - Abstrakt ČJ Vedoucí práce: Mgr. Jiří Krejčí Praha 2022 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá limity vybraného poskytovatele sociální služby při zvyšování pracovní angažovanosti. Cílem diplomové práce bylo zaměřit se na limity vybraného poskytovatele sociálních služeb pro zvyšování pracovní angažovanosti zaměstnanců čili zjistit, jaké jsou limity v konkrétní pobytové službě, tj. v domově pro seniory XY., dále se zaměřit na to, jak vypadá optimální míra angažovanosti, jednak z pohledu managementu a jednak ze strany zaměstnanců. Podstatné bude konkrétně zjistit a vyhodnotit, jaké bariéry vnímá management sociální služby pro zvýšení pracovní angažovanosti zaměstnanců, co organizace považuje za důležité ve vztahu k zaměstnanci, aby bylo dosaženo maximální angažovanosti. Z druhého pohledu bude prozkoumáno, co zaměstnancům chybí k tomu, aby zvýšili či maximalizovali svou pracovní angažovanost dané organizaci. V teoretické části je vysvětlen pojem pracovní angažovanost, výhody pracovně angažovaného zaměstnance, měření pracovní angažovanosti, faktory mající...
Fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti
Koláčková, Jana ; Durkáč, Ondřej (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku fluktuace a retence zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část vymezuje pojmy, které jsou s touto problematikou spjaté. Soustředí se na příčiny a důsledky fluktuace, na získávání nových pracovníků a retenci současných zaměstnanců. Tyto teoretické poznatky jsou v praktické části využity pro analyzování a vyhodnocení současného stavu společnosti. Návrhová část obsahuje doporučení, která by podpořila efektivní nábor a výběr vhodných zaměstnanců, podpořila retenci a snížila fluktuaci zaměstnanců ve společnosti.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Motivace zaměstnanců v jazykových školách
Rysková, Lucie ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Hudíková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku pracovní motivace zaměstnanců ve dvou vybraných společnostech. Cílem práce je analýza a vyhodnocení současné situace motivačního systému zaměstnanců jazykových škol a nalezení možných doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu motivace s důrazem na motivaci pracovního jednání a dalších základních poznatků s tím souvisejících. V praktické části jsou popsány cíle výzkumu, zvolená metodologie šetření, analýza a následné vyhodnocení. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož součástí bylo několik okruhů otázek týkajících se vnitrofiremní komunikace a vztahů, kariérního rozvoje, zaměstnanecké angažovanosti či náplně práce.
Analysis of Employee Engagement in a Chosen Organization
Kapcátová, Katarína ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Hlavným cieľom diplomovej práce je poukázať na dôležitosť angažovanosti zamestnancov a do hĺbky analyzovať angažovanosť u vybraných zamestnancov v konkrétnej spoločnosti, ktorá pôsobí v Liptovskom Mikuláši. Okrem zisťovania celkovej angažovanosti medzi zamestnancami, autor ďalej skúma úroveň kognitívnej, fyzickej a emocionálnej angažovanosti. Výsledky porovnáva s inými svetovými štúdiami. Diplomová práca ďalej uvádza spojitosť medzi angažovanosťou zamestnancov a ich, vekom, pohlavím a pracovnou pozíciou. Taktiež sa zameriava na dôležitosť jednotlivých motivátorov angažovanosti pre zamestnancov. Potrebné dáta pre výskum boli zozbierané dotazníkovou formou a štruktúrovanými rozhovormi. Po kvalitatívnej a kvalitatívnej analýze dát autor vyvodil čiastkové závery, ktoré zhrnul do komplexného vyhodnotenia a stanovil odporúčania vhodné pre implementáciu do subjektu.
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.