Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Názory české veřejnosti na některé aspekty letošních voleb
Červenka, Jan
V květnovém výzkumu - posledním před volbami jsme zjišťovali, zda veřejnost vnímá programové rozdíly, jak pohlíží na negativní kamapaň zda od voleb očekává pozitivní změna.
Občané o volebním rozhodování a vlivech, které na něj působí
Červenka, Jan
V květnovém šetření se také zjišťovalo, co si lidé myslí o důležitosti vlivu některých faktorů na volební rozhodování občanů - jak na voliče obecně, tak na respondenty osobně.
Hodnocení předvolební kampaně
Škodová, Markéta
V rámci květnového šetření jsme požádali respondenty o jejich názor na kampaň před nadcházejícími volbami do PS. Respondenti se vyjadřovali k tomu, co se jim na kampani líbí a či ne a na co se strany v kampani zaměřují.
Občané o kampani a informovanosti před volbami
Škodová, Markéta
V květnovém šetření jsme respondentům položili několik otázek zjišťujících, jak hodnotí předvolební kampaň, zda se zajímají předvolební dění a zda se cítí před volbami dostatečně informováni.
Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008
Novotná, Alena ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob jejího financování, tedy především na fundraising. Zabývá se marketingovými strategiemi v jednotlivých státech Unie a dále pak komparací s předním kandidátem konkureční strany Johnem McCainem.
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Pistulková, Petra ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Faturová, Marie (oponent)
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných primárních voleb a jednotlivých kroků, které během kampaně Clintonová i Obama učinili, dále pak možných dopadů těchto kroků na růst či pokles preferenčních hlasů ze strany voličů. Cílem práce je analyzovat primární prezidentské volby Demokratické strany v roce 2008 z hlediska politického marketingu a odpovědět na otázku, jaké klíčové faktory vedly k vítězství Baracka Obamy, jakým způsobem se mu podařilo překonat více jak dvacetiprocentní ztrátu podpory z počátku kampaně a zvítězit nad Clintonovou, která byla na začátku primárních voleb považovaná za jasnou favoritku.
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Strašáková, Dita ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vlčková, Simona (oponent)
Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.
Postoj Rakouska k rozšíření Evropské unie o Turecko
Zelinková, Markéta ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Tato práce pojednává o postoji Rakouska k rozšíření Evropské unie o Turecko. Rakousko patří v rámci Evropské unie k euroskeptickým zemím, což se odráží i v postoji k dalšímu rozšiřování. Zejména negativně se Rakousko staví k rozšíření Evropské unie o Turecko. Tento negativní vztah je dán jednak historickými vztahy mezi oběma zeměmi, negativními zkušenostmi s tureckou menšinou v Rakousku a charakterem volebních kampaní rakouských politických stran.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.