Název:
Nástroje politického marketingu a analýza jejich využití v předvolební kampani ODS do zlínského zastupitelstva
Překlad názvu:
Implements of political marketing and analyse of their usage in election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country
Autoři:
Strašáková, Dita ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vlčková, Simona (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o politickém marketingu. Konkrétně analyzuje předvolební kampaň ODS při volbách do zastupitelstva Zlínského kraje se zaměřením na využití nosičů komunikace.This dissertation discuss about political marketing. Analyzes election campaign ODS in election to the corpotation of Zlin country especially use of carriers of communations.
Klíčová slova:
nosiče komunikace; politický marketing; volby; carriers of communations.; election; political marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8926