Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza interní aplikace v nadnárodní společnosti s možností implementace technologie Microsoft SharePoint 2010
Kratochvíl, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kořínek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu aplikace Support central a možnost užití technologie SharePoint Serveru místo stávajícího řešení File serveru. Cílem práce je podrobit analýze Support central a technologii SharePoint Serveru, dále u obou definovat jejich silné a slabé stránky. V případě SharePoint Serveru je důležité vyhodnotit požadavky ze strany bankovní instituce, rovněž je nutné pečlivě analyzovat SharePoint Server pomocí check listu. V další části bakalářské práce jsou definovány klady a přínosy, které tato technologie umožňuje, taktéž se zde zmiňuji o typech customizace a jejích výhodách. Důležitou součástí této práce je kapitola pojednávající o analýze rizik, která mohou nastat v případě zranitelných míst. Prostřední část práce se zabývá otázkou optimalizace podnikových procesů a neméně důležitou roli zde hraje rovněž analýza dopadů, která objasňuje, jaké dopady můžou nastat v bankovní instituci jako důsledek neočekávaného výpadku. Poslední část se zabývá návrhem architektury v bankovní instituci a analýze užitků a nákladů, která vymezuje náklady a očekávané výnosy technologie SharePoint Serveru. Důležitým prvkem je i doba návratnosti této investice.
Analýza správy dokumentů v obchodní společnosti
Vasilčenko, Aleš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Systémy pro správu dokumentů jsou moderním trendem k úspěšnému vedení firmy. Jejich důležitost a efektivita stále roste se zdokonalujícími se technologiemi. Správa dokumentů je oblast, ve které firma může ušetřit náklady nebo získat konkurenční výhodu. Tato bakalářská práce analyzuje správu dokumentů na příkladu konkrétní firmy, která se zabývá výrobou a distribucí implantabilní kardiostimulační techniky. Situace správy dokumentů není ve firmě uspokojivá, a proto management firmy požádal autora této bakalářské práce k vypracování analýzy situace správy dokumentů, zjištění případných nedostatků a návrhu možného řešení, jak situaci vyřešit.
Řešení správy dokumentů u drobných živnostníků
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobná analýza a následné zdokumentování postupů týkajících se zavedení aplikace na správu dokumentů a změny souvisejících procesů u drobných podnikatelů. Metoda dosažení tohoto cíle se zakládá zejména na popisu, pochopení a následné aplikaci teoretických základů v praxi, konkrétně u drobných podnikatelů. Společně s tím je popsán i výskyt všech problémů a překážek, které se při zavedení mohou vyskytnout. Přínos této práce spočívá ve vytvoření návodu, jak řešit správu dokumentů ve firmách výše zmíněného typu. Dalším důležitým prvkem je zhodnocení přínosů zavedení aplikace na správu dokumentů na základě zkušeností z reálné firmy. Tato práce je rozdělena do několika kapitol -- analýza trhu a současného stavu, význam dokumentů pro firmy, samotný proces implementace aplikace na správu dokumentů, problematika a aplikace nástroje pro digitalizaci dokumentů, zhodnocení a porovnání dílčích stavů ve firmě, závěr a prognóza budoucího stavu.
Implementace produktu Alfresco v malé firmě
Čech, Štěpán ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice implementace systému pro správu dokumentů (DMS) v malé firmě, ve které již čtvrtým rokem pracuji na pozici informačního technika. Cílem diplomové práce je implementace konkrétního produktu DMS, kterým je open source systém Alfresco. Samotnému projektu implementace předchází etapa analýzy stavu firmy -- analýza procesů, analýza relevantních dokumentů a analýza ekonomické situace firmy. Během této analýzy byla zjištěna řada nedostatků v pracovních činnostech jednotlivých zaměstnanců, které je nutné za pomoci zaváděného systému minimalizovat, či eliminovat. V rámci popisu jednotlivých etap projektu zavádění produktu Alfresco se především zaměřuji na fáze analýzy a návrhu řešení, implementace, customizace a provozu. Během zmíněných etap je navrhnuta nová struktura některých procesů, včetně změny organizační struktury firmy, jsou popsány základní funkce systému Alfresco a také je definován základní rámec pravidel, jak systémem Alfresco v konkrétních případech používat. V závěru práce je uvedeno zhodnocení, zda-li je vhodné v malé firmě nasazovat tento typ software a je diskutován dopad implementace na firmu po tříměsíčním používání systému Alfresco.
Správa dokumentů
Diblík, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá systémy pro správu dokumentů, popisem jednotlivých komponent, z kterých se skládají a využívanými technologiemi. Vysvětluje základní problémy spojené se správou dokumentů a ilustruje jejich vývoj ? přechod od správy dokumentů ke správě obsahu. Snaží se také napovědět podle čeho se rozhodovat při výběru systému. Obsahuje aktuální přehled nabízených ECM, DMS a CMS řešení dostupných na českém trhu.
Řešení správy dokumentů ve firmě E-solutions, s.r.o.
Švanda, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svěžen, Zdeněk (oponent)
V diplomové práci se věnuji problematice správy dokumentů ve firmě E-solutions, s.r.o. Tuto firmu jsem vybral záměrně, protože v ní již několik let pracuji. Cílem mé práce je koplexní analýza řešení správy dokumentů ve firmě, která bude sloužit pro nasazení nového systému pro správu dokumentů (DMS). Toho je dosaženo následujícími kroky, které lze označit za dílčí, konkrétní cíle. Nejdříve je popsán současný stav řešení správy dokumentů ve firmě. Následuje podrobný popis a analýza dokumentů, se kterými by systém měl pracovat. Popis těchto dokumentů je strukturován tak, aby sloužil pro potřeby DMS. Analýzou jsou následně identifikovány firemní procesy, jejichž činnosti by bylo možné nasazením DMS podpořit. Tyto procesy jsou pak namodelovány do optimálního stavu tak, aby jejich průběh spolu s podporou DMS byl maximálně efektivní. Součástí analýzy je i důsledný sběr požadavků na nový systém. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická popisuje problematiku DMS obecně, vysvětluje základní principy DMS (charakteristika DMS, pohled na dokumenty v problematice DMS, funkcionalita DMS) a tvoří tak základnu pro část praktickou. Druhá, obsáhlejší, praktická část se pak zaměřuje na správu dokumentů v konkrétním prostředí firmy E-solutions, s.r.o. V rámci této části jsou nejprve uvedeny základní informace o firmě, poté jsou řešeny jednotlivé dílčí cíle. Po jejich dosažení jsou v závěru práce vyhodnoceny. Práce bude sloužit firmě, případně dodavateli DMS řešení, jako východisko pro výběr, parametrizaci a implementaci konkrétního DMS řešení do firmy.
Charakteristika produktů pro Records Management
Skalická, Lucie ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Humpolec, Jakub (oponent)
Obsahem této práce je charakteristika produktů z oblasti Records Management. Důležitost a počet implementací řešení Records Management neustále roste. Od roku 2004 mají určité organizace povinnost vykonávat Records Management i v České Republice. Práce je rozdělena do čtyř na sebe navazujících částí, ve kterých je definován pojem Records Management, dále vymezeny funkční požadavky na Records Management System dle evropského standardu MoReq a uvedeny legislativní požadavky stanovené Českou Republikou. Práci doplňuje porovnání a popis dvou zcela odlišných řešení Records Management.
Vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o.
Hampelová, Dominika ; Studený, Jaromír (vedoucí práce) ; Záleský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na intranet společnosti Siemens s.r.o. Zaprvé je v práci souhrn teoretických znalostí z oblasti podnikových informačních systému a jejich následná aplikace na vybranou společnost. Je zde popsán vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o. Dále dochází ke zhodnocení aktuálního stavu podnikového informačního systému. Práce analyzuje systém jak z pohledu uživatele, tak i ze strany editora. Na základě poznatků získaných z dotazníku vyplněného zaměstnanci jsou zde uvedeny návrhy na vylepšení celého systému, a to návrh SMS aplikace, online nástěnky a integrace intranetu celé společnosti. V závěru dochází ke zhodnocení navržených vylepšení a jejich náročnosti na implementaci.
Technologie Microsoft SharePoint v podnikové praxi
Kapitán, Petr ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Marek, Michal (oponent)
Cílem této práce je představení a zhodnocení přínosů technologií Microsoft SharePoint. Stěžejními produkty jsou zde Windows SharePoint Services a jejich nadstavba Microsoft Office SharePoint Portal Server. Popsána je základní architektura, základní stavební prvky, webové části, principy bezpečnosti nebo možnosti vyhledávání a customizace. Samostatná kapitola je věnována i možnostem vývoje webových aplikací na platformě SharePoint.
VYUŽITÍ SAP PSRM VE STÁTNÍ SPRÁVĚ ? SPRÁVA DOKUMENTŮ A SPISOVÁ SLUŽBA
Pek, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Černý, David (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice správy a oběhu dokumentů a spisové služby s využitím specifického systému SAP PSRM v kontextu požadavků státní správy. Cílem práce je analýza využití elektronického zpracování a oběhu dokumentů a spisů ve státní správě a vyhodnocení, zda elektronické zpracování dat a dokumentů přispěje k vyšší transparentnosti státní správy a k lepšímu zpřístupnění obsahu dokumentů .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.