Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Design jednotného vizuálního stylu výrobce traktorů.
Hopfingerová, Ivana ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší jednotný vizuální styl výrobce traktorů. Pro tyto účely vzniká fiktivní společnost Haart. Snahou je zajistit jí tímto vizuálním stylem image seriózního podniku vyrábějícího kvalitní zemědělské stroje. Toho je dosaženo oranžovo-šedou barevností, kde oranžová barva zastupuje živé (zemědělská produkce) a šedá odkazuje k neživému (traktor je stroj). Výsledný jednotný vizuální styl je vedle podnikových tiskovin a předmětů, orientační grafiky a internetových stránek prezentován na traktoru navrhnutém v rámci předdiplomového projektu. Pro potřeby reklamní grafiky je vytvořeno písmo Haart. Součástí diplomové práce je design manuál s popisem veškerých prvků tohoto jednotného vizuálního stylu.
Design manuál a marketingová komunikace outdoorové firmy
Süssová, Zuzana ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu základních designových prvků začínající firmy podnikající v oboru prodeje outdoorového oblečení. S ohledem na design bude dále navržena marketingová komunikace pro fázi průniku na trh. Mezi dílčí cíle této práce patří rozbor kulturního prostředí a na něj navazující segmentace a základní nástin marketingového mixu. Výsledkem by měl být návrh uceleného marketingu v podobě designových prvků a relevantní marketingové komunikace s ohledem na podmínky firmy a trhu.
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club
Krejčík, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní společnosti. Výsledky této práce budou dále využity při realizaci projektu zakládání nového gentlemanského šermířského klubu. Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita metoda analýzy dokumentů, metoda skupinové diskuse s realizačním týmem projektu, metoda neformálních rozhovorů s budoucím spolumajitelem klubu a s expertem na PR a marketing a metoda pozorování ve vybraných business a sportovních klubech. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření a grafické zpracování jednotlivých kapitol a odvětví firemní identity nově vznikajícího klubu. To obnáší zvolení vhodného jména a filozofie klubu, zpracování loga, firemních barev, tiskovin, reklamních materiálů, návrhu interiéru klubu, uniforem zaměstnanců a sportovního vybavení a návrh webových stránek firmy, dále pak zpracování firemní komunikace a produktu klubu. Dalším výsledkem práce je potom vypracování návrhu společenské smlouvy společnosti. Klíčová slova: firemní identita, šerm kordem, design manuál, gentlemanský klub, společenská smlouva
Corporate identity nového gentlemanského šemířského klubu Tailor's Fencing Club
Krejčík, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Corporate identity nového gentlemanského šermířského klubu Tailor's Fencing Club Cíle práce: Cílem této diplomové práce je vytvoření firemní identity nově vznikajícího šermířského klubu ve formě obchodní společnosti. Výsledky této práce budou dále využity při realizaci projektu zakládání nového gentlemanského šermířského klubu. Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita metoda analýzy dokumentů, metoda skupinové diskuse s realizačním týmem projektu, metoda neformálních rozhovorů s budoucím spolumajitelem klubu a s expertem na PR a marketing a metoda pozorování ve vybraných business a sportovních klubech. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření a grafické zpracování jednotlivých kapitol a odvětví firemní identity nově vznikajícího klubu. To obnáší zvolení vhodného jména a filozofie klubu, zpracování loga, firemních barev, tiskovin, reklamních materiálů, návrhu interiéru klubu, uniforem zaměstnanců a sportovního vybavení a návrh webových stránek firmy, dále pak zpracování firemní komunikace a produktu klubu. Dalším výsledkem práce je potom vypracování návrhu společenské smlouvy společnosti. Klíčová slova: firemní identita, šerm kordem, design manuál, gentlemanský klub, společenská smlouva
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Design manuál jako součást marketingové komunikace
Šárková, Lenka ; Vaňous, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a následným design manuálem, který je pomáhá dotvářet. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se pojednává o teoretických poznatcích z oblasti marketingové komunikace, firemní identity a designu. Druhá část se pak zaměřuje na analýzu současného stavu firemního designu. Z načerpaných informací je pak sestaven návrh design manuálu, který má sloužit ke sjednocení vizuálního stylu ve firmě.
Design jednotného vizuálního stylu výrobce traktorů.
Hopfingerová, Ivana ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší jednotný vizuální styl výrobce traktorů. Pro tyto účely vzniká fiktivní společnost Haart. Snahou je zajistit jí tímto vizuálním stylem image seriózního podniku vyrábějícího kvalitní zemědělské stroje. Toho je dosaženo oranžovo-šedou barevností, kde oranžová barva zastupuje živé (zemědělská produkce) a šedá odkazuje k neživému (traktor je stroj). Výsledný jednotný vizuální styl je vedle podnikových tiskovin a předmětů, orientační grafiky a internetových stránek prezentován na traktoru navrhnutém v rámci předdiplomového projektu. Pro potřeby reklamní grafiky je vytvořeno písmo Haart. Součástí diplomové práce je design manuál s popisem veškerých prvků tohoto jednotného vizuálního stylu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.