Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin
Bejček, Martin ; Buriánková, Jitka (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin. Cíle: Hlavním cílem práce je za pomoci dotazníkového šetření zjistit současný postoj vybraných skupin české veřejnosti na možnou budoucí kandidaturu na pořádání olympijských her na území České republiky. Metody: Tento průzkum popisuje současný postoj vybraných skupin české společnosti. Šetření se zúčastnilo 478 účastníků, kteří se přes přímé odkazy k dotazníků přihlásili. Na všechny otázky odpovědělo 298 respondentů, kteří byli rozděleni do předem definovaných skupin. Výběr skupin byl proveden na základě konzultace s odbornými pracovníky napříč sportovním odvětvím. Dotazníkové šetření probíhalo formou elektronického dotazníku, ve kterém byly využity různé typy otázek, včetně metod Likertovy škály a sémantického diferenciálu. Dotazník byl vytvořen skrze platformu Survio a následně šířen na sociálních sítích a přes email poslán vybraným skupinám. Výsledky: Práce popisuje současný postoj vybraných skupin české společnosti k potenciální budoucí kandidatuře České republiky na pořadatele olympijských her. Z průzkumu vychází, že mezi hlavní nedostatky, které podle dotazovaných omezují ČR hry pořádat, patří hlavně nedostatečné finanční prostředky a aktuální stav sportovišť. Mezi hlavní obavy zařadili nezvládnutou organizaci her korupci. Mezi...
Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým
Rovňanová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Nachtigalová, Petra (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky Český olympijský tým. Cíle: Cílem práce je zjistit pozici značky Český olympijský tým včetně vnímání sponzorů a na základě tohoto zjištění navrhnout pro vybraného partnera projekt Customer Journey Map, který by pomohl zlepšit fungování, vnímání a atraktivitu tohoto partnerství s ČOT. Metody: Teoretická část byla vypracována pomocí studia odborné literatury. Pro sběr dat byla stěžejní kvantitativní metoda elektronického dotazování na vzorku české populace z Českého národního panelu a dotazování návštěvníků Olympijských festivalů. Největší přínos poskytlo srovnání údajů z jednotlivých vln dotazování. Na základě těchto výsledků byly vizuálně zpracovány zkušenosti respondentů pomocí speciální metody Customer Journey Map a byla navržena konkrétní doporučení. Jako doplnění vlastních informací o olympijské značce posloužily výzkumy Mezinárodního olympijského výboru. Výsledky: Značka Českého olympijského týmu není Čechům cizí, spojují si ji s českou reprezentací a mají k ní pozitivní vztah. Značku vnímají jako čestnou, pozitivní a tradiční. Nejčastěji spontánně zmiňovaným partnerem ČOT je bývalý generální partner Škoda Auto. V podpořené znalosti vede Česká televize. Dobrých výsledků se dostalo také partnerům Alpine Pro, Pilsner Urquell a ČEZ. Získaná data zaujímala významnou...
Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin
Bejček, Martin ; Buriánková, Jitka (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Diskuze o pořádání OH v ČR: názory vybraných skupin Cíle: Hlavním cílem práce je za pomoci dotazníkového šetření zjistit současný postoj vybraných skupin české veřejnosti na možnou budoucí kandidaturu na pořádání olympijských her. Metody: V práci bylo využito elektronického dotazování formou internetového dotazníku, ve kterém byly využity různé typy otázek, včetně metod Likertovy škály a sémantického diferenciálu. Výsledky: Práce shrnuje současný postoj vybraných skupin české veřejnosti k potenciální budoucí kandidatuře České republiky na pořadatele olympijských her. Součástí výsledků je i doporučení pro další zpracovatele tématu. Výsledky práce by mohly pomoci případným budoucím organizátorům a žadatelům o kandidaturu se lépe zorientovat v současném názoru vybraných skupin české veřejnosti a zlepšit tak jejich šanci na úspěch. Klíčová slova: Olympijské hry, kandidatura, pořádání, veřejné mínění, Český olympijský výbor, Mezinárodní olympijský výbor
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vargová, Simona ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a formulace doporučení pro jeho zdokonalení. Metody: V práci jsme použili smíšený výzkum, který jsme učinili pomocí analýzy textů a dokumentů, dotazníku a SWOT analýzy. Dokumenty nám přinášejí přehled o Českém olympijském výboru a jeho marketingové činnosti. Dotazník posloužil na vyjádření partnery ke spolupráci s ČOV. SWOT analýza nám poskytla zhodnocení vnitřních a vnějších faktorů ovlivňujících ČOV. Výsledky: Zjistili jsme, že marketing se každým olympijským cyklem zlepšoval a snažil se přinášet nové zdroje financí a vytvářet různé kampaně ke zvýšení povědomí o partnerech. Partneři v dotazníku vyjádřili 100% spokojenost s protinabídkou ČOV. . Klíčová slova: marketing, olympijský marketing, sponzoring, Český olympijský výbor
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Ochrana olympijských symbolik ve vztahu k médiím
Běhounková, Pavlína ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce Ochrana olympijských symbolik ve vztahu k médiím ukazuje, jakým způsobem si Český olympijský výbor hlídá užívání olympijský symbolik a jakým způsobem k zákonu, který symbolika chrání, přistupují česká média. Cílem diplomové práce je přinést odborný vhled do této problematiky, přehledně shrnout zákonné normy a další doprovodná pravidla Mezinárodního i Českého olympijského výboru a ukázat konkrétní příklady porušení, kterých se česká média při informování o olympijských hrách dopouští. Práce také zjišťuje, proč ke konkrétním chybám v médiu dochází, jak se k ochraně olympijských symbolik v médiu přistupuje či jak se problematikou zabývají v rámci interních struktur. Nedílnou součástí této práce jsou ukázky konkrétních provinění a shrnutí východisek jak ze strany médií, tak Českého olympijského výboru.
Digitální komunikace ČOV během Olympijských her
Kříž, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách. Jedná se tak o jednu z nejvýznamnějších institucí v českém sportu. Hlavním úkolem práce je podrobně zanalizovat veškerou digitální komunikaci ČOV1 během OH2 v Riu 2016 na sociálních sítích, rozebrat veškeré dostupné údaje, vytvořit přehledné shrnutí a na jeho základě vypracovat tipy pro zlepšení digitální komunikace pro OH v Pchjongčchangu 2018. V teoretické části práce seznámí čtenáře s obecnými informacemi o marketingu a PR, bude se věnovat vývoji komunikace, jejím formám a v neposlední řadě seznámí čtenáře s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi dneška. V praktické části bude nejprve obecně popsána komunikace ČOV během OH v Riu, její formy a jejich hlavní cíle. Ze všech digitálních kanálů jsou k dispozici přesná data, ze kterých bude možné vycházet při následující tvorbě shrnujících analýz. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení, která by měla zefektivnit digitální komunikaci během ZOH v Pchjongčchangu. Klíčová slova: Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hry 1 ČOV - Český olympijský výbor 2...
Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka olympijský víceboj
Gabrielová, Linda ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka Olympijský víceboj Cíle: Cílem práce je zhodnotit projekt na podporu sportu dětí s názvem "Sazka Olympijský víceboj" z hlediska organizačního i z pohledu úspěšnosti. Získaná data slouží k analyzování možností a limitujících faktorů projektu, což vede k vytvoření doporučení na jeho zkvalitnění v dalších letech. Metody: Zvolený výzkum je kvalitativního rázu a využívá metody případové studie. Data se zjišťují pomocí rozhovorů a analýzy dokumentů, jenž vyústí do SWOT analýzy. Výsledky: Výsledky práce tvoří návrhy a doporučení na pořádání propagační akce pro zapojení dětí do sportu "Sazka Olympijský víceboj". Na základě případové studie se zjistily silné a slabé stránky projektu a definovaly se příležitosti a hrozby. Formulovaná doporučení mohou sloužit pro realizaci projektu v dalších letech. Klíčová slova: účast ve sportu, děti, Český olympijský výbor, podpora sportu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.