Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků určité firmy a na jejím základě definuje metody a doporučení k jejímu zvyšování. Teoretická část práce je zaměřena na popis metod využívaných při analýzách spokojenosti, které jsou v praktické části následně využity pro vlastní výzkum. Na základě provedeného výzkumu popisované společnosti jsou v další části práce navrhnuty metody a opatření směřující ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Spokojenost rodičů s prací s mládeží ve vybraných sportovních klubech
Martínek, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Spokojenost rodičů s prací s mládeží ve vybraných sportovních klubech. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost rodičů s prací s mládeží ve vybraných sportovních klubech. Konkrétně se jedná o fotbalový a volejbalový klub z Červeného Kostelce. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku. Výsledky byly znázorněny pomocí grafů. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplývá, že spokojenější jsou s nabízenými službami rodiče dětí, kteří jsou členy volejbalového klubu. Klíčová slova: spokojenost zákazníků, dotazník, SERVQUAL, marketingový výzkum, fotbal, volejbal
Výzkum kvality služeb sportovního centra KK-aerobic
Suchomelová, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb sportovního centra KK - aerobik Cíle: Cílem této práce je marketingový výzkum současné kvality služeb, posky-tovaných fitness centrem KK - aerobik v Praze 4 Modřanech. Po vyhodno-cení empirických dat, získaných marketingovým průzkumem, metodou Bra-dyho modelu vymezit problematické oblasti a navrhnout opatření ke zvýšení kvality a tím zvýšení spokojenosti zákazníků s nabízenými službami. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního dotazování pomocí Brady-ho modelu v úpravě pro oblast fitness. Vyhodnocená data jsou uspořádána v excelových tabulkách. Na základě těchto dat jsou zpracovány grafy, z nichž jsou výsledky jasně patrné. Výsledky: Po vyhodnocení všech získaných dat a jejich porovnání jsme stanovili několik nápravných opatření, které by měly přispět ke zvýšení kvality služeb po-skytovaných zkoumaným subjektem. Zvýšení kvality přispěje k vyšší spo-kojenosti klientů a tím i ke zvýšení návštěvnosti a vyšší spokojenosti ma-nagementu. Klíčová slova: Služba, kvalita, kvalita služeb, podnik, marketingový výzkum, dotazník, zákazník, spokojenost zákazníka.
Návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti služeb
Šimoníková, Andrea ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu marketingového mixu ve vybraném podniku. Specifikuje jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu a porovnává teoretické poznatky se skutečností. Analyzuje vnitřní i vnější prostředí podniku a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Výsledkem práce je návrh změn, který by měl vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků určité firmy a na jejím základě definuje metody a doporučení k jejímu zvyšování. Teoretická část práce je zaměřena na popis metod využívaných při analýzách spokojenosti, které jsou v praktické části následně využity pro vlastní výzkum. Na základě provedeného výzkumu popisované společnosti jsou v další části práce navrhnuty metody a opatření směřující ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení
HOLÁ, Monika
Cílem bakalářské práce bylo zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými ve vybraném restauračním podniku. V první části bakalářské práce byly definovány základní pojmy z oblasti služeb, marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části byla popsána vybraná restaurace. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Zjištěné informace byly zpracovány do grafů. Následně bylo navrhnuto několik možných zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.