Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři: Endrle, Pavel ; Kostková, Věra (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketingový výzkum.; měření spokojenosti; Spokojenost zákazníka; analysis; Customer's satisfaction; marketing research.; measurement of satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2430

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223105


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet