Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální plakát jako nástroj komunikace
BOČKOVÁ, Lucie
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální reklamy, kterou vymezuje ve vztahu k reklamě komerční., dotýká se problematiky právního i etického vymezení a klade otázky ohledně jejího vlivu a účinnosti ve společnosti. Praktická část této práce obsahuje vlastní tvorbu souboru šesti sociálních plakátů. Soubor plakátů je vcelku zaměřen na témata příznačná pro danou cílovou skupinu. Předpokladem je další možné využití plakátů, jako edukačního materiálu v rámci výuky žáků 2. stupně základních škol. Na základě tohoto materiálu je možné rozvíjet diskusi na celé spektrum společenských témat. Nabízí prostor pro komunikaci, kladení otázek a hledání odpovědí. Součástí práce je obrazová příloha, na kterou je odkazováno v průběhu textu. Obsahem této části je také ukázka tvůrčího procesu, obsahující výsledný soubor autorských sociálních plakátů a jejich možné varianty.
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Slaný, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.
Regulace reklamy se zaměřením na zobrazování žen
Ficová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce pojednává o regulaci a samoregulaci reklamy v oblasti zobrazování žen v reklamě. Hlavním tématem je využívání ženského těla v reklamě, stereotypů a sexismu. Praktická část rozebírá dostupné studie o zobrazování žen a analyzuje reklamy projednávané Arbitrážní komisí Rady pro reklamu z let 2005 - 2009. Na závěr práce jsou navržena doporučení pro samoregulaci reklamy.
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.