Název: Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Překlad názvu: Self-regulation of advertising vs. legal regulation of advertising in the Czech Republic
Autoři: Slaný, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kodex reklamy; Regulace; Reklama; Samoregulace; Zákon o regulaci reklamy; Advertising; Advertising Regulation Act; Code of Advertising; Regulation; Self-regulation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193794


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet