Název:
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Překlad názvu:
Self-regulation of advertising vs. legal regulation of advertising in the Czech Republic
Autoři:
Slaný, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je popsat a vysvětlit právní a etickou regulaci reklamy v ČR. Podrobněji rozebrat právní úpravu v českém právním řádu i samoregulaci a navzájem je komparovat. Poukázat na jejich výhody, slabé stránky a na vzájemné propojení obou regulačních systémů.The aim of this thesis is to describe and explain legal and ethical regulation of advertising in the Czech Republic. It also aims to analyze relevant legislation in the Czech legal system in more detail and compare it to the means of self-regulation. We shall refer to their advantages, disadvantages and the interconnection of both systems.
Klíčová slova:
Kodex reklamy; Regulace; Reklama; Samoregulace; Zákon o regulaci reklamy; Advertising; Advertising Regulation Act; Code of Advertising; Regulation; Self-regulation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46802