Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikatelského modelu pro nové podnikání
Pospíšilová, Martina ; Milichovský, František (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je zpracování návrhu podnikatelského modelu pro nové podnikání na základě kritické analýzy. Pro tyto účely byl použit obchodní model Canvas. První část tvoří teoretická východiska práce, která obsahují základní pojmy spjaté s tématem a praktická část obsahuje analýzu současného stavu a vlastní návrh řešení.
Aplikace Balanced Scorecard
Jandová, Alena ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje konceptu Balanced Scorecard z pohledu jejího zapojení do strategického řízení podniku. V teoreticko-metodologické části jsou charakterizovány jednotlivé prvky Balanced Scorecard, je uveden její vývoj a způsob využití. Zároveň obsahuje návrh postupu, jak metodu implementovat v praxi. Praktická část se po vzoru postupu navrženého v teoretické části věnuje aplikaci metody Balanced Scorecard v dané organizaci. Proto je na základě PESTEL analýzy, Porterova modelu pěti sil, finanční analýzy a SWOT analýzy sestaveno plátno podnikatelského modelu charakterizující konkrétní společnost a její výkonnost. Následně je pro tuto organizaci ujasněna konkrétní strategie. Na základě této strategie je vytvořena Balanced Scorecard, přičemž kauzální vztahy mezi zvolenými cíli zobrazuje strategická mapa. V práci je dále navržen způsob implementace do běžného provozu podniku.
Komunikační strategie dřevařské firmy s využitím business modelu canvas
Toms, Petr ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Cílem mé práce je definovat problematiku business modelu Canvas v současnosti včetně jeho použití u vybrané dřevařské firmy s využitím nástrojů public relations, analýzy komunikačního mixu. V teoretické části je podrobně popsán business model Canvas a obecně osvětlen význam komunikace v marketingovém prostředí včetně otázky použití nástrojů marketingové komunikace. V praktické části je pomocí business modelu Canvas analyzován a zhodnocen současný stav komunikačního mixu u vybrané dřevařské firmy. Následně jsou doporučeny možnosti zlepšení stávajícího marketingového a komunikačního systému.
Byznys plán pro nezávislou taneční company
Hájková, Zuzana ; KUBIŠTA, Štěpán (vedoucí práce) ; TOMANOVÁ, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce Byznys plán pro nezávislou taneční company se zabývá možnostmi usnadnění a zefektivnění plánovacího procesu malých tanečních company. Práce nabízí jak klasickou metodiku strategického plánování podle Michaela Kaisera, tak také v této oblasti doposud neprobádaný nástroj, takzvaný Business Model Canvas. Nástroj, který s pomocí vizualizace, již několik let po celém světě úspěšně pomáhá s revizí, tvorbou, inovací a prezentací byznys modelů. Cílem práce je přiblížit obě tyto metodiky. Součástí práce je případová studie, jejíž smyslem je ověřit aplikovatelnost a smysluplnost nástroje Business Model Canvas pro potřeby nezávislé taneční company. Práce vychází z teze, že soubory nedostatečně plánují, a že pro získání silných partnerů, případně dárců, musí umět zformulovat a prezentovat srozumitelnou a sebevědomou vizi.
Podnikatelský plán pro založení vlastní firmy MARTart
Klusáková, Marta ; NEPA,, Zdeněk Čížek, finanční ředitel společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení reálného a proveditelného podnikatelského plánu pro založení vlastní firmy MARTart, s.r.o. Vypracovaný podnikatelský plán vychází z analýzy prostředí podniku a také z primárního výzkumu jako metody pro získávání dat analýzy trhu. Součástí je také finanční plán pro následující léta podnikání, který podává důležité informace o finančním vývoji podniku.
Analýza a návrh informačního systému pro startupovou firmu ITsam
Svoboda, Filip ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem informačního systému pro startupovou společnost jménem ITsam. Cílem práce je pro ni vytvořit podnikatelský plán a následně pro něj zhotovit analýzu a návrh systému spolu i s databází, která mu bude později dodána i se systémem. Pro tvorbu podnikatelského plánu jsou použity odborné internetové zdroje. K tvorbě analytické části je používána literatura z odborných knih a také z internetu. Ana-lýza systému je provedena v počítačových programech: Aris, Astah a PowerDesigner. Práce seznámí čtenáře s nezbytnou teorií tvorby podnikatelského plánu, analýzy a návrhu informačního systému a rovněž i s databázemi.
Metodiky rozvoje startupu, porovnání a aplikace, zhodnocení akvizice a aktivace zákazníků za použití webové analytiky
Myšík, Pavel ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá problematikou startupů a metodikami jejich rozvoje. Hlavním cílem je vysvětlit vybrané přístupy k rozvoji startupu, navzájem je porovnat a poté retrospektivně aplikovat na e-shop, který prodává oblečení, určit chyby v reálném minulém vývoji ve vztahu k metodikám a zhodnotit jejich vhodnost pro specifický byznys distribuce specifického produktu (oblečení) v České republice. Dalším stejně důležitým cílem je zhodnotit efektivnost akvizice a aktivace zákazníků e-shopu pomocí nástrojů webové analytiky a zhodnotit chování návštěvníků.
Metody a nástroje znalostního managementu
Černá, Jana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato práce je zaměřena na metody a nástroje ve znalostním managementu. Práce se zabývá představením znalostního managementu, jeho historií a současností. Zatímco historie je prezentována jako přehled důležitých událostí, současný pohled je doplněn současnými trendy v oblasti znalostního managementu, business analýzou vybraných společností a zhodnocením dostupných publikací na téma znalostní management. Hlavním cílem je představit vhodnou metodiku pro úvodní fázi Mitroffova modelu - konceptualizaci. Vybraný postup je následně aplikován na modelovou situaci. Jedná se o rozhodnutí města o výstavbě a rozšíření místní továrny. Poslední část tvoří Business Model Canvas, jenž má za cíl nastínit možné uplatnění metodiky v praxi.
Řízení rozvoje start-up společnosti
Paluch, Juraj ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Práca sa zaoberá problematikou startup spoločností a metodikami ich rozvoja. Hlavným cieľom je predstaviť model procesu rozvoja startup spoločnosti. V rámci teoretickej časti sú analyzované neúspešné a úspešné podniky a vysvetlené vybrané prístupy k rozvoju startup spoločnosti. Na základe zistení je v praktickej časti navrhnutý model rozvoja startup spoločnosti.
Business modely v prostředí internetu
Richter, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Šach, Jiří (oponent)
Tato práce poskytuje ucelené informace o internetových business modelech, zaměřuje se na schéma pro náčrt začínajících internetových podnikání a na zmapování využitých business modelů u dvou velkých online obchodních společností Amazon a eBay. Hlavní náplní práce je porovnání dvou největších konkurentů na poli internetových společností využívajících obchodní business model, které je provedeno na základě různých úhlů pohledu, na načerpaných znalostech o jednotlivých internetových business modelech. Dalším úkolem je nalezení silných stránek v jednotlivých typech internetových business modelů. V praktické části jsou zmapovány jednotlivé business modely společností Amazon a eBay do schématu Lean Canvas, které se využívá pro přehledné zmapování začínajících internetových podnikání, a poté jsou jednotlivé společnosti zhodnoceny také z pohledu využitých business modelů. Na základě výsledků dosažených v celé práci je nakonec uvedeno srov-nání obou společností pro subjekty využívající jejich služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.