Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Game with Non-Player Characters
Tomečko, Lukáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
The goal of this project is to create a 2D action strategy videogame, featuring intelligent enemies. The architecture design is based on techniques and patterns used in game industry. Game is written in C++, SFML library is used for graphics and inputs, Box2D library takes care of physics. Enemies' artificial intelligence applies standard algorithms used in videogame industry. Human players and metrics are used for evaluation of final game and enemies' intelligence.
Design of autonomous vehicle simulator
Machač, Petr ; Králík, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with simulation tools for algorithm development for autonomous automobiles control. The thesis can be divided into two parts, first a research of currently available simulation tools, both open-source and proprietary is made. Then ways of modelling of physical systems and dynamic equations solving engines are described. An emphasis is given on a Box2D physical engine which is then used in the second part of the thesis as a base for own environment for autonomous vehicle simulation.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Hra využívající senzory mobilních zařízení
Hrdina, Pavel ; Polok, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.
Design of autonomous vehicle simulator
Machač, Petr ; Králík, Jan (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with simulation tools for algorithm development for autonomous automobiles control. The thesis can be divided into two parts, first a research of currently available simulation tools, both open-source and proprietary is made. Then ways of modelling of physical systems and dynamic equations solving engines are described. An emphasis is given on a Box2D physical engine which is then used in the second part of the thesis as a base for own environment for autonomous vehicle simulation.
Game with Non-Player Characters
Tomečko, Lukáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
The goal of this project is to create a 2D action strategy videogame, featuring intelligent enemies. The architecture design is based on techniques and patterns used in game industry. Game is written in C++, SFML library is used for graphics and inputs, Box2D library takes care of physics. Enemies' artificial intelligence applies standard algorithms used in videogame industry. Human players and metrics are used for evaluation of final game and enemies' intelligence.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Tvorba aplikaci v prostředí OS Android s využitím OpenGL
Mikhliuk, Dzmitry ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce) ; Tomáš, Tomáš (oponent)
Téma práce je orientováno na oblast informačních technologií, obzvlášť na oblast vývoje herních aplikací pro Android s použitím OpenGL. V první části práce se zkoumá aktuální stav průmyslu mobilních her, populární mobilní operační systémy, možnosti monetizace pro jednotlivé vývojáře a společnosti. V této části potom následuje krátký přehled použitých softwarových a hardwarových technologií, knihoven pro vývoj ukázkové aplikace. Druhá část obsahuje techniky pro návrh modelové aplikace, návrh architektury aplikace, vytvoření grafických prvků, implementace navrženého řešení v jazyce Java s použitím LibGDX a Box2D. V závěru se provede vyhodnocení stanovených cílů a analýza zpětné vazby od uživatelů.
Hra využívající senzory mobilních zařízení
Hrdina, Pavel ; Polok, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.
Programování her v HTML5 pomocí knihoven jQuery a Box2D
HOLEČKOVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zpracovat možnosti tvorby počítačových her s využitím HTML5, JavaScriptové knihovny jQuery a engine pro simulaci fyziky Box2D. Hry využívající HTML5 fungují na počítačích, chytrých telefonech i tabletech, včetně iPhonů a iPadů. Jsou psané pomocí JavaScriptu, kaskádových stylů CSS3 a elementů HTML5. Díky této formě her se vyřešil problém s kompatibilitou u webových prohlížečů Applu. Tyto prohlížeče (včetně u mobilních zařízení) nepodporují dosavadní a tradiční technologii Flash. Součástí této práce bude popis principu vytváření her pomocí těchto technologií a postup při jejich následném publikování na internetu. Dále v bakalářské práci bude porovnání výhod a nevýhod vývoje a nasazení HTML5 herních aplikací oproti obdobným hrám, realizovaných pomocí tradiční technologie Flash. Praktická část bude obsahovat několik online her, na kterých bude otestována podpora této nové technologie v dostupných verzích webových prohlížečů a zpracována podrobná dokumentace a tutoriál.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.