Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Softwarové možnosti při tvorbě filmových titulků
Kubíček, Petr ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá filmovými titulky, které jsou součástí každého filmu. Cílém práce je srovnání efektivnosti tří programů při tvorbě titulků. Teoretická část práce je věnována historii vývoje tvorby titulkových sekvencí, jednotlivým prvkům, se kterými se pracuje při výrobě titulkových sekvencí, a trendům v moderní titulkové tvorbě. V praktické části srovnávám tři grafické programy Cinema 4D, After Effects a Element 3D při práci s 3D textem. Srovnání jsem provedl při výrobě totožné animace titulku., kritériem byl čas, intuitivita ovládání a ekonomická náročnost. Tímto srovnáním jsem zjistil, že nejvhodnějším programem pro práci s 3D textem je Element 3D.
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
Tvorba automatizovaných šablon v marketingové komunikaci s využitím After Effects
Szelesová, Anita ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá funkcí motion graphics v marketingové komunikaci firem. Popisuje principy softwaru After Effects jako nástroje pro tvorbu motion graphics. Praktická část se věnuje analýze možností automatizace tvorby v programu After Effects. Porovnává postupy tvorby animací s různou mírou automatizace. Popisuje tvorbu automatizované šablony pro generování sady propagačních videí. V závěru prezentuje výsledky srovnání různých postupů tvorby sady propagačních videí podle míry automatizace.
Audiovisual post-production of internet show in After Effects
Miadoková, Miroslava ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem postprodukce audiovizuálního díla. Popisuje programy Adobe After Effects a Premiere Pro jako nástroje pro tvorbu cyklu videí. Praktická část srovnává možnosti přístupu k postprodukci díla z hlediska automatizace. Analyzuje jednotlivé postupy a poskytuje návod pro tvorbu optimalizovaných výstupů. Popisuje tvorbu automatizované šablony, jejímž prostřednictvím byly generovány díly internetového pořadu. Přínosem práce jsou výsledky analýzy interpretovány na základě časové náročnosti při tvorbě projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.