Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Szelesová, Anita ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Čechurová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu se zaměřením na fyzické osoby na českém a slovenském trhu. V teoretické části se práce zaměřuje na různé pohledy na kupní rozhodovací proces a přiblížení faktorů, které ovlivňují průběh rozhodování. V praktické části je největší pozornost věnována výzkumu kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu mobilních telefonů založeném na datech MML - TGI a dotazníkovém šetření. Analýza je provedena na základě tabulek Microsoft Excel a grafů. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a jeho faktory na trhu mobilních telefonů a návrh marketingových doporučení.
Tvorba automatizovaných šablon v marketingové komunikaci s využitím After Effects
Szelesová, Anita ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Orlová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá funkcí motion graphics v marketingové komunikaci firem. Popisuje principy softwaru After Effects jako nástroje pro tvorbu motion graphics. Praktická část se věnuje analýze možností automatizace tvorby v programu After Effects. Porovnává postupy tvorby animací s různou mírou automatizace. Popisuje tvorbu automatizované šablony pro generování sady propagačních videí. V závěru prezentuje výsledky srovnání různých postupů tvorby sady propagačních videí podle míry automatizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.