Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line komunikace AIESEC Praha.
Vitáková, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Skácel, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza on-line komunikace mezinárodní studentské organizace AIESEC Praha a následné navržení zlepšení do budoucnosti. Práce je rozdělená do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám komerčními komunikacemi a především formami on-line komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o organizaci AIESEC, analýzu on-line komunikace AIESEC Praha za školní rok 2009/2010 a návrhy na zlepšení v horizontu jednoho roku. V praktické části se zaměřuji na internetovou komunikaci, především na webovou prezentaci a sociální média.
Marketingová koncepce Career Days
Štěpánová, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je podrobný rozbor současné marketingové koncepce projektu Career Days za účelem navržení nové strategie, jež by akci umožnila vyšší efektivnost v podmínkách měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí. Pozornost je věnována především vztahu Career Days ke strategickému směru pořádající organizace, AIESEC, dále pak konkurenčnímu postavení a relevanci vzhledem k potřebám zákazníků. Navržená strategie diferenciace je také doplněna o doporučení k dalšímu rozpracování a samotné implementaci.
Budování partnerství AIESEC se společnostmi
Krahulík, Jan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat zpětné vazby a zhodnocení od partnerů AIESEC Praha na moji činnost v pozici "Vice-president External relations" v AIESEC Praha, kdy jsem se snažil o zlepšení komunikace a vybudování určitého partnerství. Dále přidat svoje hodnocení daných kroků, které mám nyní s odstupem času a navrhnout možné řešení. Svoji práci jsem rozdělil do 3 základních bloků -- pravidla péče o zákazníka, informace o AIESEC a budování vztahu s partnery. První dva bloky jsou spíše teoretické a snaží se vysvětlit a popsat realitu, ze které jsem vycházel. Třetí blok rozebírá jednotlivé činnosti mého působení a tyto činnosti hodnotí.
Budování značky Career Days na českém trhu
Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace AIESEC, její struktuře a fungování. Další část představuje samotný projekt Career Days, jeho koncept a podstatu. Důkladné analýze strategie značky se věnuji v hlavní části své práce. Popisuji zde celý průběh a fungování propagace projektu. V závěru navrhuji zlepšení, které by vedly k posílení značky Career Days.
Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC
Sochor, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.
Finanční rozhodování AIESEC
Beran, Marek ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce) ; Mydlo, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavit ideální rozpočet podle metody Balance Scorecard v neziskové organizaci. Snažil jsem se poukázat na největší rozdíly mezi ziskovou organizací a neziskovou organizací. Celý model jsem aplikoval na jednu z poboček neziskové organizace.
Vedení a motivace lidí na základě zkušenosti z AIESEC
Fous, Zdeněk ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této práce je na základě vlastních zkušeností z AIESEC a nastudované literatury navrhnout komplexní model ideálního týmu a popsat jeho charakteristiky, analyzovat a zhodnotit fungování týmů pod mým vedením a porovnat je s navrženým modelem týmu ideálního. Smyslem práce je ucelená a podrobná sebereflexe mého působení jako vedoucího několika týmů v AIESEC a vyvození patřičných závěrů pro mé kvalitnější vedení týmu v budoucnosti.
Finanční plánování a finanční analýza v AIESEC
Quittek, Radim ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje inovovaný systém finančního plánování a finanční analýzy v AIESEC. Celý systém je nejprve teoreticky popsán. Závěr práce je následně věnován aplikaci tohoto systému na fiktivní pobočku AIESEC s cílem ukázat, jak systém bude vypadat v praxi.
Problematika prodeje produktů AIESEC na českém a zahraničním trhu
Kutáková, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kováříková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o procesu obchodního jednání a problematice spojené s nabídkou produktů mezinárodní studentské organizace AIESEC, přičemž vychází z aktuální situace na českém trhu těchto produktů a srovnává problematiku prodeje se zahraničním trhem - Hongkongem. V úvodu práce je představena organizace AIESEC, a to jak obecně, tak v obou srovnávaných zemích, a její působení ve vztahu k firmám. Nastíněny jsou hlavní typy nabízených produktů s důrazem na produkty související s mezinárodními výměnnými stážemi, následuje srovnání české a hongkongské reality v oblasti nabízených služeb. Součástí práce je též charakteristika Hongkongu z hlediska geografického, politického, ekonomického a kulturního. Těžištěm práce je analýza prodejního procesu produktů AIESEC s průběžně uváděnými specifiky mezinárodního obchodního jednání v Hongkongu. Zpracována je zde oblast přípravy na jednání, dále používání prodejních materiálů, účastníci a místo jednání, jednotlivé fáze prodeje a pozornost je rovněž věnována strategickým a taktickým aspektům prodeje. V samostatné subkapitole jsou popsána též další možná specifika obchodního jednání v Hongkongu, se kterými se lze setkat v méně standardních situacích. V závěrečné části práce je uvedeno srovnání obou zemí, České republiky a Hongkongu, v oblasti prodeje produktů AIESEC - součástí této komparace je kvantitativní přehled realizovaných praxí, potenciál uplatnění zahraničních praktikantů v domácích firmách, řízení vztahů se zákazníky a kulturní odlišnosti. V závěru práce jsou tyto poznatky shrnuty ve formě SWOT analýzy.
Systém hodnocení členů a jejich pracovních výkonů v AIESEC Praha
Samek, Michal ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Hanzlíková, Milana (oponent)
V této diplomové práci jsem nejdříve nastínil pojetí a význam postavení hodnocení pracovníků v systému řízení lidských zdrojů. Dále jsem popsal cíle a přínosy hodnocení v organizaci. Zabýval jsem se také předpoklady úspěšného využití výsledků hodnocení v praxi, resp. chybami, kterých je třeba se vyvarovat. V následující analytické části této práce jsem na základě empirického výzkumu navrhl systém hodnocení členů, což bylo cílem této diplomové práce. Při tvorbě systému jsem vycházel z teoretických poznatků, které jsem čerpal z příslušné odborné literatury, ale také z konkrétních požadavků na tento systém, stanovených při konzultacích s prezidenty AIESEC Praha a dále získaných v empirickém výzkumu od výkonného výboru místní pobočky, vedoucích týmů, členů a dále při praktickém testování jednotlivých součástí systému hodnocení. Navrhl jsem především metodu hodnocení, hodnotící formuláře a další podpůrné dokumenty, jejichž strukturu jsem detailně popsal. Vymezil jsem smysl zavedení nového systému, kdo bude hodnotitelem, na koho se bude hodnocení vztahovat, periodicitu, fáze hodnocení a využití výsledků hodnocení. Celý návrh systému lze považovat za okamžitě využitelný v personálním řízení AIESEC Praha, ale současně též otevřený k dalším úpravám, které si vyžádá praktické využívání v realitě organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.