Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality v projektech
Kanta, Petr ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Kopal, Rostislav (oponent)
Hlavním cílem práce je uspořádat a obohatit oblast teorie řízení kvality projektů, čehož bylo dosaženo několika dílčími cíli. Byl proveden výzkum na téma řízení kvality projektů v praxi a to nejen v ČR, ale i ve světě. Z tohoto výzkumu byl zjištěn nejpoužívanější standard/norma/metodika pro řízení kvality projektů a následně aplikován do praxe. Součástí práce je také výběr nejvhodnějších technik a nástrojů pro řízení kvality. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, vztahující se k tématu práce. Přiblíženy nejdůležitější standardy, normy, metodiky řízení kvality projektů, stanoveny hypotézy a formou dotazníkového šetření proveden empirický výzkum, vztahující se k tématu práce. Vzhledem k výsledkům dotazníkového šetření je praktická část práce věnována aplikaci metodiky PMBOK do praxe řízení kvality projektů. Následuje přehled nejvhodnějších technik a nástrojů vhodných pro řízení kvality projektů, opírající se rovněž o výsledky výzkumu.
IRIS - mezinárodní standard železničního průmyslu
Semecký, Lukáš ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Berková, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá požadavky Mezinárodního standardu železničního průmyslu na systém řízení organizace ucházející se o certifikaci. Cílem práce je poskytnout čtenáři přehled o požadavcích standardu, jejich zavádění do systému řízení existující společnosti, nastínit některé problémy se zaváděním spojené a zhodnotit přínos implementace pomocí analýzy předpokládaných výdajů spojených s certifikací systému a očekávaných výnosů pramenících z úspěšné certifikace. V samotném závěru se pak vyslovuje k výsledkům hodnocení přínosu a dalším faktorům vedoucím ke konečnému rozhodnutí, zda je pro společnost lepší variantou podstoupit certifikační proces, nebo převažují negativa a tedy společnost udělá lépe, napře-li úsilí jiným směrem.
Intuitive profit management on the example of violin making in the 17th century
Ficová, Jaroslava ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu výrobního procesu výroby houslí v Itálii v 17. století z hlediska finálního výkonu, výnosů a nákladů a propojení myšlenkových principů moderních metod řízení ziskovosti s intuitivně uplatňovanými praktikami mistrů houslařů v tomhle období. První kapitola práce pojednává o hlavních znacích řemeslné výroby a jejich dopadu na vlastnosti výkonu, dále o podmínkách rozvoje odvětví houslařství, postavení zkoumaných mistrů a jejich postavení na trhu. Druhá kapitola dává důraz na výnosovou stránku řízení ziskovosti. Popisuje postupy, kterými byla řízená cena výkonu, zaobírá se myšlenkou ziskového zákazníka a aplikuje moderní teorie konkurenční výhody na tehdejší praktiky výrobců. Poslední kapitola blíže rozebírá náklady spojené s výrobou houslí v tehdejší době, zkoumá jejich věcnou podstatu, závislost na produkci a snaží se propojit moderní postupy řízení nákladů s racionálními rozhodnutími v rámci jejich intuitivního řízení mistry houslaři v 17. století.
Aplikace nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod a.s.
Knittelová, Veronika ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Náplní práce je aplikace sedmi nástrojů řízení kvality v podniku Pekárny a cukrárny Náchod, a.s. ve výrobě běžného pečiva. Cílem práce je na základě analýzy sestavit možná doporučení pro zlepšení řízení kvality.
Jin in time a jeho vliv na manažerské účetnictví
Švajková, Monika ; Šoljaková, Libuše (vedoucí práce) ; Halíř, Zbyněk (oponent)
Cílem této práce je přiblížit problematiku jak metody Just in Time, tak i dalších oblastí důležitých pro strategicky orientované manažerské účetnictví a stanovit obecný postup pro kvantifikaci úspor nákladů vyplývajících ze zavedení Just in Time. Jedná se hlavně o procesní řízení, Activity Based Costing, Activity Based Management a řízení kvality. V práci je také specifikována metoda Just in Time zvlášťe ve vztahu k zásobování a k výrobě. Praktická část práce je rozdělená na dvě podkapitoly, přičemž první z nich je věnována otázkám, které je potřeba zodpovědět pro posouzení vhodnosti implementace Just in Time do výrobního podniku a v druhé je stanovený obecný postup pro kvantifikaci úspor vyplývajících ze zavedení Just in Time.
Řízení kvality v projektu systémové integrace ve státní správě
Moudrý, Ondřej ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Řízení kvality je obecnou disciplínou postavenou na principech maximálního uspokojení očekávání zákazníka při poskytování služeb a dodávce produktů. Oblast řízení kvality je upravena platnou legislativou, normami a standardy považovanými za nejlepší oborovou praxi. V této práci je uveden základní přehled těchto normativů, norem a standardů, aplikovaný na oblast řízení projektů systémové integrace ve státní správě. Uvedené principy jsou komentovány na základě osobní zkušenosti autora s realizací obdobných projektů, jsou uvedeny jejich výhody a nevýhody a posouzena jejich aplikovatelnost v praxi. V další části se autor věnuje popisu typických problémů v projektech systémové integrace ve státní správě a navrhuje možná řešení těchto problémů s využitím uvedených principů řízení kvality v projektech.
Vytvoření manuálu kvality pro cestovní kancelář
Kodešová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se zabývá řízením kvality v oblasti cestovního ruchu obecně, ale i na konkrétním případě cestovní kanceláře NEV-DAMA. Řízení kvality je v současné době velmi důležité, protože jedině cesta prostřednictvím kvalitních výrobků a služeb je možná pro trvalý úspěch společnosti.
Řízení kvality podle Modelu Excelence - EFQM
Oppolzerová, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Vávrová, Šárka (oponent)
Model Excelence je moderní způsob řízení kvality. Model se skládá z devíti kritérií a dalších třicetidvou subkritérií. Práce se zabývá pouze dvěma kritérii, a to vedením a pracovníky. Cílem práce je zhodnocení řízení kvality podle Modelu Excelence v těchto dvou kritérií a následné návrhy na zlepšení stávající situace v dané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.