Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
Chodounská, Alena ; Ryzhkov, Alexey
This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Vařachová, Jana ; Buřival, Zdeněk (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu informačního systému pro řízení vztahu se zákazníky implementovaném ve společnosti AURA, s.r.o., která se zabývá vývojem a dodávkou informačních systému zaměřených na vojenskou logistiku. Obsahem práce je teoretický základ nutný pro zpracování analýz a pochopení pojmů uvedených v práci a výstupy analýz. Výstupem analýz jsou informace, které jsou použity pro vytvoření návrhu na zlepšení současné situace.
Trh CRM systémů v České republice
BAJER, David
Cílem práce je zmapovat nabídku CRM systémů v České republice a provést komparaci jednotlivých systémů. Na základě zjištěných poznatků poté zpracovat doporučení týkající se výběru optimálního CRM systému pro malé podniky. Pro získání seznamu všech dostupných řešení v ČR byly použity dvě internetové softwarové databáze SystemOnLine.cz a Vyber-CRM.cz. Problém však je, že tyto databáze obsahují i systémy, které se na malé podniky nezaměřují. Proto byly na základě kritérií, jako je cena, cloudové provedení systému, možnost rozšíření a mobilita, vybrány pouze ty systémy, které pro malé firmy vhodné jsou. Vybrané systémy byly nejprve analyzovány, poté hodnoceny a následně porovnávány mezi sebou, a to podle třech kritérií. Prvním z nich je cena. Toto kritérium bylo blíže specifikováno jako cena roční licence pro 10 uživatelů. Druhým kritériem je přidaná hodnota, která obsahuje například poskytnutí návodů, možnost vyzkoušení demo verze na 30 dní či telefonickou a e-mailovou podporu zdarma. Posledním kritériem je uživatelský prožitek, který byl hodnocen metodou System Usability Scale. Na základě výsledků předchozího porovnání byly vybrány tři systémy s nejlepším hodnocením, které byly následně doporučeny malým podnikům.
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
VANĚČEK, Jan
Diplomová práce mapuje teoretická východiska problematiky řízení vztahů se zákazníky. V praktické části analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky, dále marketingové a obchodní aktivity vybrané společnosti. Analýza se také zaměřuje na trh se systémy CRM, z kterých je následně vybrán nejhodnější systém pro danou společnost. Navrhuje jeho zavedení včetně vyčíslení přínosů i nákladů.
Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti
Částek, Marek ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému.
Tvorba datového modelu vybrané agendy ekonomického informačního systému podniku
BOHÁČ, Jiří
Bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem informačního systému, který umožní skladovou evidenci. Čtenář je seznámen s rozdělením informačních systémů na jednotlivé komponenty jako je CRM, ERP, SCM a MIS. V práci jsem se hlavně soustředil na podrobnou analýzu skladové evidence a z této analýzy vytvořit konceptuální a logický model. Za závěr jsem vytvořil jednoduchou aplikaci, která umožňuje evidenci zákazníků, dodavatelů, příjmů a výdejů ze skladu.
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.
Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu
Hartigová, Dominika ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu slevového portálu Pepa.cz v oblastech marketingu, řízení vztahů se zákazníky, personálního řízení, a také návrhy a opatření k zajištění prosperity podniku. V teoretické části jsou popsány a vymezeny základní definice zmíněných oblastí řízení. Část praktická se věnuje analýze jednotlivých oblastí řízení podniku, přičemž výsledkem analýzy jsou uvedeny návrhy a opatření, která povedou ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti.
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Kotara, Jan ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.
Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Barták, Miloš ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení vybraných trendů v oblasti CRM informačních systémů. Úvodní část práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky, které rozebírá z hlediska marketingu i informačních technologií. Seznamuje také čtenáře s architekturou CRM informačních systémů a s možnostmi implementace těchto řešení. Představuje rovněž vybrané dodavatele CRM systémů, kteří mají na trhu dominantní postavení. Následující část práce je pak zaměřena již na samotné trendy, které jsou u CRM informačních systémů patrné. Zejména se jedná o cloud computing, social CRM a internet věcí. Další část práce využívá praktickou formou poznatky z předcházejících kapitol. Věnuje se totiž tvorbě poptávky pro implementaci nového CRM řešení v reálné firmě ze segmentu SME. Úvod této kapitoly představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM a ICT v této firmě. Následující část pak představuje očekávané cíle implementace nového CRM řešení a rozebírá hlavní požadavky, které jsou na toto řešení kladeny. Závěr kapitoly se věnuje výběru dodavatelů, kteří budou osloveni, a hodnotícím kritériím. Výstupy z této diplomové práce pak poslouží jako podklady pro přípravu reálné poptávky po novém řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.