Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí360 - 369dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Driving Academy
Pařízek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti Driving Academy Cíle: Cílem práce je představení marketingové komunikace společnosti Driving Academy, s.r.o., shrnutí využívaných komunikačních nástrojů a následné navržení marketingové komunikaci pro rok 2016. Metody: Pro sběr informací byl použit kvalitativní výzkum v podobě deskriptivní případové studie. Studie se skládá z kvalitativních rozhovorů, analýz textů a dokumentů společnosti. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace pro rok 2016. Práce bude poskytnuta společnosti Driving Academy. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, řízení vozu
Organizační struktura HC Sparta Praha
Pázlerová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Organizační struktura HC Sparta Praha Cíle: Cílem bakalářské práce je podrobná analýza organizační struktury HC Sparta Praha Metody: Pro získání dat byly použity kvalitativní výzkumné metody. Je to metoda případové studie a osobního zúčastněného pozorování. Výsledky: Tým má vysoce specializovanou organizační strukturu se zřetelnou centralizací a jsou jasně definovány pravomoci pracovníků. Klub má také standardizované postupy pro rozvoj hráčského kádru. V nynější chvíli je její struktura pro extraligový hokej plně dostačující Klíčová slova: Analýza, Zúčastněné pozorování, Lední hokej, Struktura managementu, Extraliga ledního hokeje,
Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery
Hájek, Patrik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Nabídka produktů týmu Praga Kart pro partnery Cíle práce: Cílem této práce bylo zhodnocení současné nabídky Praga Kart Teamu pro partnery, vytvoření návrhu na zlepšení této nabídky a navržení sponzorských balíčků. Metody: V bakalářské práci byla využita případová studie a zúčastněné pozorování. Dále pro získání potřebných informací byly provedeny rozhovory s manažerem týmu a se zástupcem jednoho současného sponzora. Pro doplnění těchto informací bylo zvoleno písemné dotazování se současnými partnery týmu. Výsledky: Absence nabídky pro partnery připravuje tým o potenciální partnery hned na začátku. Vytvořený návrh nové nabídky spolu s navrženými sponzorskými balíčky může Praga Kart Teamu usnadnit práci při shánění nových sponzorů. Je důležité, aby se vedení týmu problematikou sponzoringu zabývalo více, a aby do nabídky pro partnery bylo zahrnuto zorganizování svezení v motokárách, protože mnozí partneři ho v současné nabídce postrádají. Klíčová slova: Sponzoring, sponzorský balíček, sportovní reklama
Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour
Gerasimenko, Elizaveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní modelové návrhy výletů se sportovním zaměřením pro firmu Europani-tour. Metody: Ve své práci jsem použila deskriptivní případovou studií, pomocí monitoringu dokumentu a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Vytvořila jsem nový produkt - sedm výletů se sportovní náplní pro cestovní agenturu Europani-tour. Před splněním hlavního cíle jsem provedla situační analýzu sportovních aktivit, prozkoumala nabídku konkurenčních cestovních agentur a kanceláří, a prozkoumala poptávku pomocí rozhovoru. Klíčová slova: sport, cestovní ruch, výlet, marketingový mix
Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku
Karas, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení komunikační strategie na Facebooku pro golfový klub Prague City Golf. Vymezeny jsou hlavní znaky sociálních sítí, především Facebooku, jakož i základní pravidla pro užívání Facebooku jako nástroje komunikačního mixu v rámci marketingové strategie klubu. Navržená strategie je výsledkem analýzy průchodnosti hřiště, na jejímž základu byl vytvořen předmět komunikace a analýzy loňské kampaně na Facebooku, která vyhodnotila efektevitu komunikace. Metody: K vyhodnocování dat, které sloužily jako podklad k vytvoření komunikační stategie byl zvolen monitoring průchodnosti hřiště a účtu Facebooku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh komunikační strategie, která je rozdělena do tří období. Úvod sezóny bude zaměřen na rozšiřování členské základny - primární komunikací budou aktuální nabídky členství a jejich výhod. V průběhu roku se těžiště komunikace bude přesouvat k propagaci hřiště a tréninkových ploch. Sekundární komunikace se bude zabývat PR a budování image. Závěr sezóny bude zaměřen opět na rozšiřování členů pro nadcházející rok a aktuálních nabídek hřiště. Klíčová slova: Marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook,
Využití sportovců v televizních reklamách v ČR
Bernardová, Martina ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití sportovců v televizních reklamách v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím kvalitativních metod zjistit vnímání a názory vybraných spotřebitelů na účinkování současných či bývalých sportovců v televizních reklamách. Metody: Bakalářská práce využívá tří na sebe navazujících kvalitativních metod. První využitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu, na který navazuje diskuzní skupina. Toto šetření zahrnuje vzorek 7 respondentů, kteří spadají do generace Y. Poslední částí výzkumu je hloubkový rozhovor s otevřenými otázkami sestaven pro sportovce, který účinkoval v televizní reklamě. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovců v televizních reklamách má u respondentů, kteří spadají do generace Y, celkově pozitivní ohlasy. Respondenti od těchto reklam očekávají vhodné spojení sportovní osobnosti s výrobkem či značkou, využívání propagovaného produktu sportovcem, profesionálně vytvořenou reklamní kampaň a ve stejné kvalitě vystupování sportovce před kamerou. Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, komunikační média, sportovní celebrita
Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček
Novotná, Alžběta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh na propagaci ultimate frisbee v ČR zaměřený na zvýšení počtu aktivních hráček Cíle: Hlavním cílem práce je navržení komunikační strategie, která povede k rozšíření ženské členské základny ultimate frisbee v České republice. Metody: V práci je použita metoda kvalitativní ve formě osobního dotazování a interview a metoda kvantitativní ve formě sekundární analýzy dat. Pro určení vzorku dotazovaných byla použita metoda prostého záměrného výběru. Výsledky: Výsledky práce se zakládají na analýze sekundárních dat, rozhovoru s předsedou asociace a osobním dotazování 30 hráček ultimate frisbee a ústí ve čtyři návrhy na komunikaci ČALD. Klíčová slova: Česká asociace létajícího disku, Světová federace létajícího disku strategie marketingové komunikace, marketingová komunikace, netradiční sportovní hry.
Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí
Válková, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Komparace managementu sportovního svazu karate JKA v ČR a v zahraničí Cíle: Rigorózní práce se zabývá problematikou řízení sportovních organizací karate ve vybraných evropských státech. Cílem práce je zpracování návrhů na zdokonalení managementu vybraných organizací. Návrhy budou zpracovány na základě analýzy manažerských funkcí a následné komparace české organizace se zahraničními. Metody: Pro rigorózní práci byla použita metoda strukturovaného nestandardizovaného rozhovoru, dále popisná analýza, SWOT analýza a komparace. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení problémových oblastí každé z organizací. Byly navrženy změny zejména v manažerských funkcích plánování, organizování a personální zajištění a zdokonalení sponzorování i propagační činnosti. Klíčová slova: management, manažerské funkce, sportovní organizace, karate, marketing, sponzoring, komparace
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Marketingový mix společnosti FitBenefit
Med, Daniel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový mix společnosti FitBenefit Cíle: Hlavním cílem této práce je optimální volba marketingového mixu pro společnost FitBenefit na základě zjištění poptávky po jejích produktech. FitBenefit se zaobírá kompenzačním a rehabilitačním cvičením pro sedavá zaměstnání. V tuto chvíli však aktivně neprovozuje svoji činnost a cílem je pomoci ji k návratu na trh. Společnost poskytuje služby, a proto marketingový mix nezahrnuje pouze 4 ale celkem 7P. Produkt, Cena, Distribuce, Propagace, Lidé, Prezentace, Proces. Dalším cílem je porovnání dvou cílových skupin příjemců služeb - zaměstnanců, pro které je služba určena a vedení společností, které rozhodují o tom, zda bude služba na pracovištích povolena. Metody: V této práci byla použita jako první krok metoda průzkumu trhu a to jak kvantitativní u samotných zaměstnanců tak i kvalitativní část u managementu firem. Metoda kvantitativní sloužila k získání dostatečného počtu odpovědí a tím stanovení celkového zájmu o služby. Metoda kvalitativní byla použita u managementu firem ke zjištění podrobných informací a zejména informací ohledně bariér proti uvedení služby na pracoviště. Výsledky: Výsledky průzkumu vykazují, že o kompenzační služby formou firemních benefitů je zájem. Zaměstnanci tuto službu budou rádi využívat a zaměstnavatelé jsou ochotni ji...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí360 - 369dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.