Název:
Marketingová komunikace společnosti Driving Academy
Překlad názvu:
Marketing communications of the Driving Academy Co.
Autoři:
Pařízek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace společnosti Driving Academy Cíle: Cílem práce je představení marketingové komunikace společnosti Driving Academy, s.r.o., shrnutí využívaných komunikačních nástrojů a následné navržení marketingové komunikaci pro rok 2016. Metody: Pro sběr informací byl použit kvalitativní výzkum v podobě deskriptivní případové studie. Studie se skládá z kvalitativních rozhovorů, analýz textů a dokumentů společnosti. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace pro rok 2016. Práce bude poskytnuta společnosti Driving Academy. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, řízení vozuTitle: Marketing communications of Driving Academy Co. Goal: This thesis aims to present marketing communications of Driving Academy, Inc., summarize used communications tools and propose plan of marketing communications for 2016. Methods: For the collection of information was used qualitative research in the form of descriptive case study. The study consists of qualitative interviews, analysis of texts and documents. Results: The result of this work is plan of marketing communications for 2016. Work will be granted to Driving Academy. Keywords: Marketing communications, communications mix, qualitative research, driving the car
Klíčová slova:
komunikační mix; kvalitativní výzkum; Marketingová komunikace; řízení vozu; communications mix; driving the car; Marketing communications; qualitative research