Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika komunikace hotelového personálu s hostem
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problémy, které mohou vznikat mezi hotelovým personálem a hostem. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů komunikace, hotelový personál a hotelový host a jejich následné rozdělení do kategorií. Dále jsou v teoretické části obsaženy obecná pravidla správné komunikace, odděleně pro osobní, telefonní, písemnou a interkulturní komunikaci. Praktická část je věnována konkrétním krizovým situacím, které mohou v hotelovém prostředí nastat, jejich možným správným řešením a dotazníkovým šetřením, určeným pro hotelové recepční v České republice.
Komparace vybraných cestovních kanceláří
Horníková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na komparaci CK Čedok a CK Alexandria na základě stanovených marketingových kritérií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Nejprve je definována cestovní kancelář, její funkce, charakteristika zájezdu a služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Dále je uvedena definice marketingu, marketingového mixu a charakteristika jeho základních prvků. Praktická část se zabývá srovnáním nabídky zájezdů, cen a slevových akcí, distribucí a propagací CK Čedok s CK Alexandria. Poté jsou tyto informace vyhodnoceny pomocí SWOT analýzy. Závěr rekapituluje zásadní poznatky zjištěné při zpracování této práce.
Dark turismus v České republice
Kůtová, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem teoretické části je vysvětlit pojem dark turismus neboli temné cestování, jeho podoby a vývoj v historii. Popisuje místa, která se dají označit jako cíl dark turismu a ukazuje konkrétní přístupy k výrazu samotnému. Další část se zabývá psychologickým hlediskem, kde jsou zkoumány možné důvody pro tento typ cestování; otevírá otázku fascinace smrtí a tragédií obecně; představuje morální aspekty, které mohou mít negativná dopady na turisty i oběti. Pokouší se také osvětlit přítomnost etické zdrženlivosti a důvody, proč je dark turismus považovaný za velmi kontroverzní téma. Praktická část si klade za cíl zanalyzovat strukturu dark turistických atraktivit v České republice. Dále pak zkoumá motivy jejich návštěvníků a snaží se tak nabídnout východisko pro zrušení tabuizace tématu. Vzhledem k oblasti cestovního ruchu práce také přináší návrh na proměnu dark turistických atraktivit v turistické cíle a jejich propagaci cestovní kanceláří.
Cestování za gastronomií
Mokrišová, Kristýna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tématem bakalářské práce je gastronomický cestovní ruch, jenž je stále populárnější v moderních trendech cestovního ruchu. Práce si vytyčuje za cíl vymezit základní terminologii předmětné oblasti - především definovat pojmy stravování, stravovací služby a gastronomie; popsat gastronomii jako součást kultury národa a současně jako prvek globalizace; analyzovat cestování za gastronomií a zmapovat atraktivity v oblasti gastronomie; v neposlední řadě představit specifické typy cest za poznáním gastronomie a zdůraznit přednosti kuchyně jednotlivých destinací. V práci se blíže budeme věnovat třem vybraným destinacím, které budou rozpracovány do modelových nabídek. Součástí cíle práce je vytvoření rozhodovacích modelů a návrh systému pro podporu rozhodování, umožňující gastronomicky orientované cestovní kanceláři učinit relevantní nabídku klientovi.
Letenkové portály v ČR
Krejčová, Karolína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na letenkové portály v České republice. Jejím cílem je analyzovat vztah mezi vybranými letenkovými portály a jejich globálním distribučním systémem (GDS). Teoretická část zahrnuje definici online trhu, následně charakterizuje online trh cestovního ruchu a objasňuje základní pojmy spojené přímo s letenkovými portály. V praktické části je zkoumána struktura a průběh rezervace vybraných portálů. Portály jsou rozděleny do dvou skupin podle daného GDS, posléze je aplikována metoda pozorování a metoda modelové rezervace. Na základě zjištěných poznatků jsou obě skupiny porovnávány. SWOT analýza použitá v závěru práce vyhodnocuje letenkové portály jako celek.
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Popelka, Jiří ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem rozvoje mobilního internetu na elektronický trh cestovního ruchu neboli eTourismu. Nejprve představuje informační a komunikační technologie jako těžiště rozvoje cestovního s důrazem na vliv internetu. Poté přechází k mobilnímu internetu a analýze jeho stavu a trendů vývoje. Nakonec pak zhodnocuje jeho pronikání do oblasti eTourismu a představuje nová technologická řešení s velkým potenciálem pro využití v cestovním ruchu.
Creating a Tour to a Chosen Destination (Guatemala)
Libantová, Silvia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
V současnosti mají turisté možnost cestovat kromě tradičních destinací i do exotických zemí, které byly v minulosti těžko dostupné. Guatemala je zemí Střední Ameriky, která nabízí velké množství turisticky atraktivních míst. Cílem bakalářské práce je vytvoření poznávacího zájezdu do Guatemaly, který bude jedinečný na trhu nabídky cestovních kanceláří. Naplánovaný bude tak, aby účastníci zájezdu navštívili nejkrásnější místa země, jako přírodní úkazy, tak i historické památky. Účastníci zájezdu navštíví známé atrakce Guatemaly, ale i ty méně navštěvované. V jednotlivých destinacích budou mít dostatek času na poznání lokality a na odpočinek.
Analýza marketingu vybraného gastronomického zařízení
Lásková, Karin ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem práce je charakterizování konceptu Ambiente Restaurants Group, analýza jeho marketingových nástrojů v praxi a zmapování, jaké si vybudovalo know-how za dobu svého dosavadního působení. Teoretická část pojednává o pojmu marketing v obecné rovině, následně rozebírá marketingový mix v cestovním ruchu a na závěr se věnuje pohostinství a podnikání v něm. Praktická část začíná charakteristikou, vývojem konceptu a představením provozoven. Dále pak navazuje aplikováním marketingového mixu na reálnou činnost řetězce Ambiente. Závěrečným dotazníkovým šetřením dochází ke zhodnocení konceptu.
Small Prague breweries in tourism
Olgyayová, Patrícia ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají malé pivovary vliv na cestovní ruch Prahy, a zda se dokáží přizpůsobit potřebám svých zákazníků. Teoretická část se zabývá obecně službami v cestovním ruchu, zejména službami stravovacími a následně popisuje pivo a pivovary v Praze. Praktická část obsahuje analýzu pěti malých pivovarů, a pak tři z nich srovnává v parametrech významných pro cestovní ruch.
Průvodcovské služby v památkách UNESCO na Moravě
Uherčíková, Radka ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné nabídky průvodcovských služeb v městech UNESCO na Moravě. Detailněji se zaměřuje na analýzu průvodcovských služeb v Třebíči. Hlavním cílem práce je zmapování změn v nabídce průvodcovských služeb, kdy je současný stav porovnáván se stavem v roce 2005. Pro toto srovnání je využita diplomová práce absolventky Vysoké školy ekonomické v Praze z roku 2005. Dalším cílem je srovnání nabídky průvodcovských služeb mezi městy UNESCO navzájem. V tomto srovnání je největší pozornost věnována městu Třebíč a jeho nabídce. Je zde analyzováno, jak širokou nabídku průvodcovských služeb a s jakou jazykovou vybaveností má město Třebíč ve srovnání s ostatními městy UNESCO.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 VOŘÍŠKOVÁ, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.