Název:
Problematika komunikace hotelového personálu s hostem
Překlad názvu:
Communication problems between hotel staff and guest
Autoři:
Holíková, Sandra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problémy, které mohou vznikat mezi hotelovým personálem a hostem. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů komunikace, hotelový personál a hotelový host a jejich následné rozdělení do kategorií. Dále jsou v teoretické části obsaženy obecná pravidla správné komunikace, odděleně pro osobní, telefonní, písemnou a interkulturní komunikaci. Praktická část je věnována konkrétním krizovým situacím, které mohou v hotelovém prostředí nastat, jejich možným správným řešením a dotazníkovým šetřením, určeným pro hotelové recepční v České republice.Bachelor's thesis deals with communication problems that may occur between hotel staff and a guest. Theoretical part is focused on explaining of terms communication, hotel staff and hotel guest and following division into categories. Furthermore, theoretical part includes general rules of proper communication, separately for personal, telephone, written and intercultural communication. Practical part is dedicated to particular crisis situations that may occur in the hotel, their possible proper solution and questionnaire prepared for receptionists.
Klíčová slova:
host; hotel; komunikace; krizová situace; personál; recepční; communication; crisis situation; guest; hotel; receptionist; staff
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40984