Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika domácností
Vaněčková, Lucie ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
(česky) Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu příjmů a výdajů zaměstnaneckých domácností v letech 2001-2011. Po vymezení pojmu ,,domácnost" se zabývá jejími příjmy, které rozděluje z hlediska původu a pojednává o nerovnosti v příjmech.Výdaje domácností se dělí na vydání a úspory. Je sledováno spotřební vydání z hlediska struktury. Rozpočet domácností je vymezen dle typologie a jsou zde popsány úvěry. Analytická část práce představuje data, s nimiž bylo pracováno. Příjmy domácností jsou popsány z hlediska vývoje ve sledovaném období a z hlediska struktury, kde jsou přiblíženy mzdy zaměstnanců. Příjmová nerovnost je sledována pomocí dvou koeficientů. Struktura vydání domácností je porovnána z časového hlediska se zdůrazněním nejdůležitějších změn. Rozpočet domácností porovnává příjmy a vydání v různých hodnotách a v rámci domácností s nejnižšími a nejvyššími příjmy ze sledovaného vzorku.
Komunikační strategie podniku
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.
Proč došlo ke kupónové privatizaci?
Kohout, Martin ; Šubrt, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Anotace: Práce se snaží analyzovat všechny souvislosti, které vedly ke kuponové privatizaci. Konkrétní historické události, jako pohyby v revolučním OF se snaží analyzovat v rámci celospolečenských procesů. Sleduje tak přelévání moci mezi většinou obyvatel a elitou a ptá se po legitimitě rozhodnutí představitelů revolučních hnutí. Moc, která střídavě přechází ze společnosti na jedince, je indikátorem pro hledání souvislostí, které vedly ke kuponové privatizaci. Práce se tak snaží sociologickým způsobem chápat skupinu disidentů okolo Václava Havla a skupinu reformistů okolo Václava Kaluse, které zkoumá z hlediska jejich organizace a názorové koherence. Ideologická východiska těchto dvou skupin jsou porovnána s míněním veřejnosti a neomezuje se jen na dobu porevoluční, nýbrž na kořeny určitých společenských okolností, které měly na názory veřejnosti vliv, jsou viděny také v minulosti před listopadem 1989. Práce se snaží najít v předrevolučním období, revolučním období a transformačním období určitou kontinuitu. Z logiky věci plyne, že práce zabíhá do historie revolučních hnutí, pokouší se analyzovat privatizační rétoriku diskursivně analytickým způsobem s využitím novinových článků i publikací reformátorů, televizních vystoupení či už proběhnuvších obecnějších úvah v tomto směru v odborných publikacích. K...
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě
Švandová, Andrea ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Bakalářská práce "Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě" se soustředí na relativně mladou problematiku užití marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, jež se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od klasičtějšího využití marketingu v profitové oblasti. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části jsou prvotně uvedeny hlavní atributy marketingu služeb, jakožto širokého vědního oboru, pod který se tematicky řadí marketing neziskového sektoru, jež je klíčový pro tuto práci. Ústřední předmět práce také úzce souvisí s disciplínou sociálního marketingu využívající nástrojů a metod sociální reklamy, které jsou charakterizovány následně. Práce se v další části snaží postihnout především hlavní specifika užití marketingu v neziskovém sektoru, zejména marketingovou komunikaci. Praktická část vycházející z části teoretické se soustředí konkrétně na marketingovou komunikaci "Nadace Naše dítě". Sleduje druhy komunikace Nadace a cílové skupiny, na které je zaměřena. klíčová slova: marketingová komunikace, marketing služeb, komunikační mix, neziskový sektor, nestátní neziskové organizace
Marketingová komunikace podniku
Dvořáková, Lenka ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace podniku. Práce nahlíží na tuto problematiku jako na sociální jev, jako na formu kontaktů se zákazníky. Předpokladem úspěšné marketingové komunikace není jen znalost potřeb zákazníků a používání různých nástrojů komunikačního mixu, ale i budování podnikové identity. První část se zabývá obecnou teorií komunikace a analyzuje jednotlivé prvky komunikačního procesu. Teoretický úvod je východiskem pro další výklad marketingové komunikace. V druhé části poukazuji na vztah mezi podnikovou a marketingovou komunikací, zabývám se rolí podnikové kultury a věnuji se jednotlivých prostředkům komunikačního mixu.
Seismicita indukovaná injektáží - statistická a energetická analýza
Vlček, Josef ; Fischer, Tomáš (vedoucí práce) ; Horálek, Josef (oponent)
Injektáž kapalin do horninového prostředí představuje důležitý nástroj ke studiu role vysokotlakých kapalin v seismogenních procesech. Injektáž se provádí v hloubkách několika set metrů až prvních kilometrů za účelem zvýšení propustnosti hornin a tím snazší těžby uhlovodíků nebo geotermální energie. Zvýšený tlak kapalin způsobuje pokles pevnosti horniny a vede ke vzniku poruch, které zaznamenáváme ve formě mikrootřesů a umožňují nám tak sledovat objem takto zasažené horniny. Seismicita však někdy může vzrůst až na úroveň, která již může být pociťována obyvatelstvem na povrchu a mohou taky vzniknout obavy ze seismického rizika v dané oblasti. Proto se většina současných studií zabývá tím, jaké nejsilnější otřesy mohou být vyvolány hydraulickou stimulací. K ocenění vlivu stimulace na vzniklou seismicitu, je v této práci použit poměr mezi uvolněnou seismickou energií a injektovanou hydraulickou energií, tzv. seismická účinnost injektáže. Tento parametr jsem aplikoval na data ze dvou geotermálních výměníků (Gross Schönebeck a Soultz-sous-Forets) a jednoho ložiska uhlovodíků (východní Texas). Bylo zjištěno, že pro různé lokality tento parametr pokrývá velké rozpětí hodnot; ve dvou formacích se pohybuje v rozsahu od 10-6 do 10-4 , zatímco u třetí formace přesahuje hodnotu 1. Porovnání se statistickou...
Evropská měna po řecké krizi
Martinek, Petr ; Loužek, Marek (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Cílem této práce je popsat současný stav Evropské měnové unie a její perspektivy. Evropská dluhová krize odhalila některé slabé stránky eurozóny a tato práce se bude věnovat právě těmto otázkám. Na popis aktuální situace naváže rozbor možností řešení aktuálních problémů eura a celé měnové unie. Zvláštní důraz bude v celé práci kladen na vývoj dluhové krize v evropských státech. Popsány budou příčiny dluhové krize, důsledky a vyhlídky zadlužených zemí do budoucna. Závěr se věnuje prognózám a vyhlídkám současného systému, tedy toho, jaký směr se dá očekávat v dalším vývoji eurozóny.
Komparativní analýza agroturistiky v České republice a ve Svobodném státu Bavorsku
Thöndlová, Gabriela ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Fialová, Dana (oponent) ; Vlček, Josef (oponent)
Cílem této práce je popis situace v oblasti agroturistiky v Česku a Bavorsku a vyvození doporučení, co by bylo možné v Česku na tomto poli zlepšit. Studie je rozdělena do dvou relativně nezávislých oddílů. První část tvoří teoretický úvod, v němž je zmapován vývoj a současný stav agroturistiky v obou zmiňovaných zemích a jsou zde shrnuta její pozitiva a negativa. Dále jsou zde popsány možnosti dotací pro podnikatele v agroturistice a samostatná podkapitola je věnována propagaci a certifikaci farem. Práce se rovněž zabývá udržitelností turismu a otázkou, nakolik lze agroturistiku považovat za udržitelnou formu cestovního ruchu. Druhou část, založenou na empirickém výzkumu provedeném v obou zemích autorkou této práce, tvoří analýza rozhovorů s provozovateli českých a bavorských agrofarem a analýza dotazníků od jejich hostů. Jsou zde přehledně shrnuty základní informace o provozovatelích agroturistiky i o samotných farmách. Hlavní témata analýzy jsou: motivy zemědělců pro poskytování ubytování, jejich zkušenosti s hosty, nabídka farem a jejich vybavení, spolupráce s jinými farmami a ostatními podnikateli v okolí, vztahy se sousedy. Další oblast tvoří ekonomické aspekty, konkrétně propagace, certifikace a dotace. Kromě informací o provozovatelích farem shrnuje práce také údaje o jejich hostech. Vedle...
Slevové servery jako nový marketingový nástroj v internetovém prostředí
Staňková, Hana ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalita

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 VLČEK, Jakub
13 VLČEK, Jiří
11 Vlček, Jakub
45 Vlček, Jan
13 Vlček, Jiří
2 Vlček, Jozef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.