Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam kulturně-komunitních zařízení pro rozvoj lokality
Švandová, Andrea ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; ŠKOCHOVÁ-BLÁHOVÁ, Olga (oponent)
Diplomová práce „Význam multifunkčních kulturně-komunitních zařízení pro rozvoj lokality“ zkoumá roli lokálního kulturního zařízení ve vztahu k rozvojovému potenciálu v místě, v němž působí. Teoretická část práce se obecně věnuje významu a roli kultury v udržitelném rozvoji na poli vědeckém i politickém, dále se specificky soustředí na definici významu, role a funkce multifunkčního kulturně-komunitního zařízení pro lokalitu. Zjištěné závěry ze zkoumání problematiky po stránce teoretické jsou pak formou případové studie prakticky ověřovány a dokladovány na konkrétním pražském příkladu multifunkčního kulturně-komunitního zařízení.
Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě
Švandová, Andrea ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Bakalářská práce "Marketing neziskových organizací se zaměřením na marketingovou komunikaci Nadace Naše dítě" se soustředí na relativně mladou problematiku užití marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, jež se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od klasičtějšího využití marketingu v profitové oblasti. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části jsou prvotně uvedeny hlavní atributy marketingu služeb, jakožto širokého vědního oboru, pod který se tematicky řadí marketing neziskového sektoru, jež je klíčový pro tuto práci. Ústřední předmět práce také úzce souvisí s disciplínou sociálního marketingu využívající nástrojů a metod sociální reklamy, které jsou charakterizovány následně. Práce se v další části snaží postihnout především hlavní specifika užití marketingu v neziskovém sektoru, zejména marketingovou komunikaci. Praktická část vycházející z části teoretické se soustředí konkrétně na marketingovou komunikaci "Nadace Naše dítě". Sleduje druhy komunikace Nadace a cílové skupiny, na které je zaměřena. klíčová slova: marketingová komunikace, marketing služeb, komunikační mix, neziskový sektor, nestátní neziskové organizace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.