Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Communication Strategy of the Company
Autoři:
Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Komunikační strategie podniku Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je komunikační strategie firmy SIKO KOUPELNY a. s. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. První část je věnována teorii týkající se problematiky marketingové strategie, marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci a marketingový komunikační mix. Dále je představena firma SIKO KOUPELNY a. s., její komunikace se zákazníkem a využití nástrojů komunikačního mixu. Druhá část práce obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na komunikaci této firmy, zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a návrh možného řešení.Communication Strategy of the Company Abstract The subject of this thesis is the communication strategy of the company SIKO KOUPELNY a. s. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The first part deals with theory of the issue of marketing strategy, marketing mix with a focus on marketing communication and marketing communication mix. This section is also introducing the company SIKO KOUPELNY a. s., its customer communication and use of tools of communication mix. There are included the questionnaire research focused on the communication of the company, the evaluation of results of the research and proposal of possible solutions in the second part of the thesis.
Klíčová slova:
komunikační proces; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication process; communication strategy; marketing; marketing communication; marketing mix; public relations; sales promotion