Název: Komunikační strategie podniku
Překlad názvu: Communication Strategy of the Company
Autoři: Doxanská, Kateřina ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Forst, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační proces; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication process; communication strategy; marketing; marketing communication; marketing mix; public relations; sales promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54960

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-324254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet