Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 237 záznamů.  začátekpředchozí226 - 235další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Španělští turisté v České republice
Caklová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou atraktivity destinace Česká republika pro španělskou klientelu. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy týkající se turistické destinace, nabídky a poptávky cestovního ruchu. V praktické části jsou nejprve charakterizováni španělští turisté a jejich zvyklosti, následuje analýza současné poptávky španělských turistů po destinaci Česká republika a přehled kvantitativní i kvalitativní nabídky České republiky. Na závěr je provedeno zhodnocení nabídky České republiky a jejího potenciálu s ohledem na další rozvoj cestovního ruchu španělské klientely do této destinace.
Současná podpora kongresového cestovního ruchu v České republice
Marková, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
První kapitola práce se věnuje problematice definice kongresového cestovního ruchu, charakterizuje jeho specifické vlastnosti a zmiňuje nejdůležitější mezinárodní organizace kongresového cestovního ruchu. Druhá kapitola se zaměřuje na potenciál České republiky pro kongresový cestovní ruch a postavení na světovém trhu. Třetí kapitola popisuje aktivity subjektů, které se snaží svou činností o zlepšení pozice České republiky jako destinace vhodné pro kongresový cestovní ruch. Hodnotím také jejich strategie, spolupráci a výsledky.
Analýza destinace Mexiko
Sogelová, Marie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
V první části bakalárské práce budou obecně vymezeny předpoklady rozvoje cestovního ruchu. V druhé části jsou některé z teoreticky vymezených předpokladů konkrétně charakterizovány a popsány nejvetší kulturně-historické a přírodní atraktivity v jednotlivých částech Mexika. Současný a budoucí vývoj v cestovním ruchu Mexika je popsán v další části práce a v závěrečná část bude obsahovat SWOT analýzu destinace Mexiko. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat současnou situaci v Mexiku, popsat předpoklady pro rozvoj, vyhodnotit silné a slabé stránky,hrozby a příležitosti této země jako destinace pro cestovní ruch.
Analýza rozvoje hipoturistiky v Pardubickém kraji
Škraňková, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce definuje specifickou formu cestovního ruchu - hipoturistiku. V první části stručně popisuje, jak je hipoturistika realizována v zahraničí. Dále studuje její současný rozvoj v České republice, především v Pardubickém kraji. Analyzuje podporu venkovského cestovního ruchu v regionálních strategických dokumentech a poptávku po hipoturistice ze strany domácích i zahraničních turistů. Následně porovnává jednotlivé jezdecké stezky v Pardubickém kraji a nabídku služeb jezdeckých stanic.
Z ubytovny TOP HOTEL - od vize k realizaci
Tůmová, Květa ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Práce je o vývoji podnikání v hotelnictví a je zaměřena konkrétně na podnikání pana Ing. arch. Vladimíra Dohnala, který z vietnamské ubytovny vybudoval kongresový čtyřhvězdičkový hotel. V práci jsou zmapovány podmínky pro podnikání v hotelnictví, vlastnosti, které by podnikatel měl mít, a vývoj Top Hotelu Praha z ubytovny na hotel, včetně současného stavu.
Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o.
Andreatta, David ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro malou cestovní kancelář jménem Bus Tourist, sídlící v Hradci Králové. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. Teoretická část pojednává o základních metodách užívaných v marketingu cestovního ruchu a rozdílech oproti standardním výrobkům a službám. Zabývá se detailně segmentací zákazníků a analytickými nástroji zkoumající mikro- a makrookolí podniku. V aplikační části jsou poznatky z prvé části aplikovány na zmiňovanou cestovní kancelář. Je zde nastíněn směr vývoje jako jedna z možností, kterými by se CK mohla ubírat a návrhy nástrojů, pomocí kterých lze k tomuto cíli směřovat. Doplněním práce je vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na známost značky CK Bus Tourist v Hradci Králové.
Internetový marketing v cestovním ruchu
Vetyšková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na novou formu marketingu.První část se věnuje teoretickému popisu jednotlivých složek internetového marketingu a jejich aplikaci v podnicích a rezervačních systémech cestovního ruchu, jako jsou cestovní kanceláře, letecké společnosti, prodejci letenek či ubytovací zařízení. Další část se týká praktického porovnávání jednotlivých podniků a rezervačních systémů. Cílem práce je na příkladech uvést, jak jsou v různých sektorech cestovního ruchu v ČR využívány možnosti internetového marketingu.
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch
Hovorková, Dana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Němec, Vladimír (oponent)
V první kapitole je vymezen stěžejní pojem nízkonákladová letecká společnost. Historií, vznikem a postupným vývojem těchto společností a zároveň jejich charakteristikou se zabývá druhá a třetí kapitola. Následující část práce je věnována letecké dopravě a jejímu významu pro cestovní ruch. V poslední, nejobsáhlejší kapitole, je analyzován vliv letecké dopravy na cestovní ruch v České republice, a to nejprve v obecné rovině nízkonákladových leteckých společností a cestovního ruchu a následně je tento vliv posuzován a zkoumán prostřednictvím tří konkrétních dopravců a čtyř vybraných regionů.
Zhodnocení propagace České republiky v cestovním ruchu za posledních 10 let
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Fojtáchová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit ucelený přehled reflektující propagaci České republiky v cestovním ruchu za posledních deset let. První kapitola diplomové práce vymezuje klíčové problémy, ze kterých je nutné vycházet při zpracování tématu. Jedná se o teoretické vymezení destinace cestovního ruchu, marketingu a managementu destinace a jejich specifika, například tvorba regionálních produktů, které jsou základem pro prosazení ČR na zahraničních trzích. Následující kapitola pojednává o propagaci a image destinace, které zkoumá v měřítku České republiky. Třetí kapitola mapuje vývoj snah o propagaci ČR jako celku a také úlohu organizací, které ji řídí. Poslední část diplomové práce popisuje, zhodnocuje a porovnává jednotlivé marketingové strategie a aktivity agentury CzechTourism od dob jejích počátků až do roku 2007.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 237 záznamů.   začátekpředchozí226 - 235další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 VALENTOVÁ, Jindra
3 VALENTOVÁ, Jitka
1 VALENTOVÁ, Jiřina
1 Valentová, Jarmila
6 Valentová, Jaroslava
3 Valentová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.