Název:
Marketingová strategie pro CK Bus Tourist, s.r.o.
Autoři:
Andreatta, David ; Valentová, Jana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro malou cestovní kancelář jménem Bus Tourist, sídlící v Hradci Králové. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a aplikační. Teoretická část pojednává o základních metodách užívaných v marketingu cestovního ruchu a rozdílech oproti standardním výrobkům a službám. Zabývá se detailně segmentací zákazníků a analytickými nástroji zkoumající mikro- a makrookolí podniku. V aplikační části jsou poznatky z prvé části aplikovány na zmiňovanou cestovní kancelář. Je zde nastíněn směr vývoje jako jedna z možností, kterými by se CK mohla ubírat a návrhy nástrojů, pomocí kterých lze k tomuto cíli směřovat. Doplněním práce je vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na známost značky CK Bus Tourist v Hradci Králové.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5755