Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chyby v technice plaveckého způsobu znak u dětí věkové kategorie 4 až 6 let
Jelínková, Zuzana ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Cílem práce je posouzení úrovně techniky plaveckého způsobu znak u dětí věkové kategorie 4 až 6 let. Na základě pozorování a hodnotící škály definovat nejčastěji se vyskytující chyby u plaveckého způsobu znak na souboru dětí plaveckého oddílu. Na základě těchto zjištění stanovit tréninkový plán zaměřený na odstranění těchto chyb. Následné vyhodnocení pokroků dětí uvedené věkové kategorie (4-6).
Hodnocení úrovně pohybových schopností a základních somatometrických ukazatelů u dětí v projektu ''Děti na Startu''
Benešová, Barbora ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Cílem práce je zjistit úroveň pohybových schopností a somatometrických ukazatelů u dětí, které se účastní projektu "Děti na startu''. Teoretická část bude zpracována formou literární rešerše, praktická část bude popisovat a hodnotit vybrané motorické testy ve vztahu k věku a základním somatometrickým ukazatelům. Celkem bylo v praktické části hodnoceno a použito pět testů pohybových schopností a jedno hodnocení somatometrického ukazatele. Prvním hodnoceným testem byl skok daleký z místa, ve kterém převážná většina dětí dosáhla podprůměrného výsledku. Dalším hodnoceným testem byl sed-leh opakovaně po dobu 60 sekund, v tomto testu děti dosáhly převážně průměrných výsledků. Třetím testem byl vytrvalostní člunkový běh, ve kterém byl nejčastěji vyhodnocený výsledek výrazně podprůměrný. Čtvrtým testem byl člunkový běh 4x10 metrů, v tomto testu více než polovina dětí dopadla průměrně, nebo lépe. Posledním pohybovým testem byl modifikovaný test předklonu ve stoji, v tomto testu 22 dětí dosáhlo normálních a lepších hodnot. Hodnoty BMI, které jsme spočítali, se pohybovaly mezi 14,3 a 18,5. Klíčová slova: Hodnocení, motorika, projekt ''Děti na startu'', pohybové schopnosti, somatometrické ukazatele, unifittest, testování.
Porovnání pohybových schopností u dívek a chlapců sportovní a nesportovní třídy 6.ročníku ZŠ
Pilousková, Veronika ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň pohybových schopností u dívek a chlapců sportovní a nesportovní třídy 6. ročníku FZŠ Chodovická, jejich vzájemné porovnání a srovnání. U zvolených disciplín, bude zkoumána úroveň pohybových schopností jedinců. Výsledky budou vzájemně porovnávány mezi žáky stejného i opačného pohlaví a závěrem budou srovnávány se standardizovanými normami testů pohybových schopností pro běžnou populaci. Klíčová slova: Pohybová schopnost, porovnání, dívka, chlapec, sportovní třída, základní škola, starší školní věk, motorika
Vznik a vývoj kulturistické soutěže Mr. Olympia - od jejích počátků do současnosti
Jirgl, Sebastian ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Práce se zaměří na vznik a vývoj největší kulturistické soutěže světa Mr. Olympia a s ní spojené fenomény. V práci by se měly objevit hlavní události ve vztahu k historii kulturistiky, významní závodníci a funkcionáři. Hlavní cíl práce bylo prozkoumání a zaznamenání jednotlivých počátků a ročníků kulturistické soutěže Mr. Olympia. Mezi další cíle patřilo zaznamenání hlavních postav, které souvisí se vznikem soutěže Mr. Olympia a propojení tématu s elementární historií světové kulturistiky. Hlavní metodou práce je metoda historická. V práci došlo k zpracování a rozvedení tématu. Struktura práce odpovídá jednotlivým etapám vývoje dané soutěže. Práci lze využít při vyhledávání dobových skutečností, které s danou problematikou souvisí, a měla by pomoci k lepší orientaci v tématu. KLÍČOVÁ SLOVA Mr. Olympia, kulturistická soutěž, kulturisté, vývoj, kulturistika
Vliv plavání na zvyšování flexibility jako složky obratnosti žáků základních škol
Dvořáková, Marcela ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je observace ovlivnění kloubní pohyblivosti prostřednictvím plavecké výuky u dětí mladšího školního věku. Pro tato zjištění jsou použity ověřené testy kloubní pohyblivosti. Testování proběhne celkem dvakrát, na počátku a na konci plaveckého výcviku v jednom pololetí. Testování proběhne u dvou skupin dětí. První skupinu tvoří žáci, kteří se účastní povinné plavecké výuky. Druhou skupinu tvoří děti, které pravidelně dochází na plavecký trénink plaveckého oddílu v Brandýse nad Labem. Dále byly testované osoby rozděleny na plavce a neplavce a na chlapce a dívky. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou motorických schopností se zaměřením na flexibilitu, charakteristikou dětí mladšího školního věku a plaveckým výcvikem a plaváním. Praktická část je tvořena popisem experimentu a rozborem výsledků jednotlivých testů flexibility. Z výsledků práce vyplynulo, že plavání je vhodným prostředkem pro rozvoj flexibility. Bylo potvrzeno zlepšení u všech zkoumaných skupin. KLÍČOVÁ SLOVA motorické schopnosti, flexibilita, plavání, plavecký výcvik, mladší školní věk, motorické testy, žák
Plavecký výcvik v předškolním vzdělávání
Šalomová, Zuzana ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
1 ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou plaveckého výcviku a výuky v předškolním vzdělávání. Postihuje znalost základních plaveckých dovedností. Teoretická část se zaměřuje především na význam vodního prostředí, charakteristiku předškolního věku a metodiku plaveckého výcviku. Praktická část se zabývá průběhem plaveckého výcviku předškolních dětí v plavecké škole, sleduje a porovnává jednotlivé výukové metody a didaktické postupy během jednotlivých plaveckých lekcí. Práce obsahuje také několik grafů, reflektujících plaveckou úroveň dětí a dotazník pro rodiče. Cílem bakalářské práce bylo sledovat a porovnat jednotlivé výukové metody a didaktické postupy při plavecké výuce. V této práci byla použita metoda participantního pozorování, dále metoda empirického testu a metoda syntézy. Z výsledků je patrné, že se děti během výcviku zlepšily hned v několika plaveckých dovednostech, největší zlepšení bylo pozorováno u plavecké dovednosti potopení celé hlavy do vody, vznášení se na vodě (Floating) a přetočení se z jedné splývavé polohy do druhé. Obecně lze říct, že se ve všech plaveckých dovednostech zlepšilo alespoň jedno dítě. Smíšená metoda vyhovovala dětem nejvíce, plavecké dovednosti se děti učily touto metodou rychleji a byla pro ně přínosnější než ostatní metody. Ve všech případech byla smíšená...
Trénink a příprava plavců vodní záchranné služby
Marešová, Anna ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá přípravou a tréninkem plavců záchranářů v průběhu ročního tréninkového cyklu. Cílem práce je sledování změn vybraných funkčních ukazatelů (tepové frekvence) v průběhu ročního tréninkového cyklu u plavců záchranářů. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část mapuje historii vodní záchranné služby a vznik vodního záchranného sportu, zabývá se disciplínami záchranného sportu, specifiky tréninku a vybranými funkčními ukazateli. Praktická část je rozdělena na výzkumnou a výsledkovou část. Ve výzkumné části jsou zaznamenány změny tepových frekvencí ve vybraných fázích ročního tréninkového cyklu. Ve výsledkové jsou pak zpracovány výsledky. Ke zpracování praktické části práce byly použity metody observace (pozorování), dotazování, testování a statistické metody. KLÍČOVÁ SLOVA  Vodní záchranná služba  Plavání  Vodní záchranný sport  Roční tréninkový cyklus  Tepová frekvence  Sporttester

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   začátekpředchozí81 - 90dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 SVOBODOVÁ, Ilona
6 SVOBODOVÁ, Iva
34 SVOBODOVÁ, Ivana
17 SVOBODOVÁ, Iveta
10 Svobodová, Ilona
2 Svobodová, Ingrid
6 Svobodová, Iva
34 Svobodová, Ivana
17 Svobodová, Iveta
1 Svobodová, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.