Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Nové trendy v marketingu
Bartoň, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hejda, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem a možnostmi využití sociálních sítí v marketingu a využitím nově vzniklého fenoménu hromadných slev pro marketingové účely. V teoretické části se práce zabývá popisem těchto marketingových kanálů a nastiňuje možnosti jejich konkrétního použití. Praktická část bakalářské práce zkoumá především spotřebitele, na které jsou tyto kampaně namířeny a jejich vnímání marketingových kampaní za pomoci těchto kanálů. Výzkum mezi spotřebiteli je prováděn analýzou sekundárních dat a sběrem a analýzou primárních dat pomocí dotazníků a hloubkových rozhovorů.
Věrnostní programy se zaměřením na OK Plus
Fléglová, Helena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jeden z nástrojů podpory prodeje, a tím jsou věrnostní programy. Jako jediné dokážou vytvořit velmi silnou vazbu mezi společností a zákazníkem a redukují tak míru jejich ztráty na minimum. Prostředkem k dosažení stanovených cílů je rozsáhlý systém benefitů, kterých mohou členové využívat. Vše je vysvětleno na programu OK Plus Českých aerolinií, který se po dlouholetém vývoji stal synonymem úspěšného věrnostního programu.
Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
Justová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání společnosti Starbucks na českém trhu. Šetření na českém trhu je provedeno pomocí dotazníku, součástí práce jsou získané závěry a doporučení značce. V bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy jako je značka, branding, brand management a brand building. V neposlední řadě jsou zmíněny současné trendy v budování značky.
Analýza marketingové činnosti stavební společnosti SMP CZ a.s.
Doksanská, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Jech, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost stavební společnosti. Práci tvoří dvě hlavní části a to část teoretická a praktická. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti marketingu ve stavebnictví a jeho základním specifikům. Praktická část pak znázorňuje marketingovou činnost ve stavební společnosti SMP CZ a.s., hodnotí její vnitřní a vnější prostředí, analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti a dále se také zaměřuje na její marketingovou komunikaci. Nedílnou součástí je marketingový průzkum, který zobrazuje investiční příležitosti společnosti SMP CZ a.s.. Jakýmsi souhrnem poznatků jsou praktická doporučení určená společnosti SMP CZ a.s..
Marketingová komunikace se zaměřením na značku Jemča
Holešínská, Barbora ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Nováčková, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je nejprve zařadit marketingovou komunikaci mezi nástroje marketingového mixu a pomocí literatury vysvětlit,co se pod těmito pojmy skrývá a následně zanalyzovat používání jednotlivých prvků marketingové komunikace v praxi. V praktické části se proto řešitel zaměří konkrétně na značku Jemča.
Analysis of the use of celebrities in marketing
Droščáková, Jana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vargová, Martina (oponent)
Témou mojej bakalárskej práce sú výhody a nevýhody využitia celebrít v marketingu. V práci je najprv uvedená charakteristika pojmov celebrita a celebrity endorsement všeobecne a ich využitie v rôznych druhoch priemyslu a následne je opísaný postup pri výbere celebrity k prezentácii značky a jednotlivo rozobrané spôsoby jej umiestnenia spolu s príkladmi úspešného a neúspešneho prevedenia v praxi. Práca obsahuje aj stručný pohľad na právne ošetrenie tejto problematiky a prognózy jej vývoja v budúcnosti. Druhá časť práce je zameraná na marketingovú analýzu využitia celebrít značky Nike. Cieľom práce je potvrdiť resp. vyvrátiť efektívnosť zapojenia celebrít do propagácie značiek.
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Repositiong and marketing comunications of Fatra brand
Pribilová, Petronela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kočner, Tomáš (oponent)
Tématem bakalářské práce je repositioning slovenské minerální vody Fatra, která prošla v roce 2008 inovacemi v rámci změny strategie s focusem na diametrálně odlišnou cílovou skupinu. Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou, ve které jsou základní pojmy a jejich vysvětlení a praktickou část, ta je těžištěm celé práce. Postupně rozebírá marketingový mix "nové" Fatry, kde hlavní zájem spadá na komunikaci směrem k novému uživatelovi, rozpočet a mediální plánování. Na závěr jsem připojila dotazník s vyhodnocením, který posloužil jako ověření spotřebitelského vnímání značky a na základě kterého jsem zhodnotila tento krok společnosti a návrh na vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SKOKANOVÁ, Denisa
2 Skokanová, Dorota
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.