Název: Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
Překlad názvu: Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Autoři: Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; L'Oréal; marketingová komunikace; positioning značky; značka; brand; brand positioning; communication mix; L'Oréal; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24314

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76015


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet