Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí415 - 424  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán vybraného produktu
Žitník, Martin ; Martináková, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro zavedení nového výrobku na trh. Marketingový plán je formován na základě postupů plynoucích z teoretických východisek práce. Obsah plánu vychází z v práci provedených analýz mikro a makro prostředí a z vlastního dotazníkového šetření. Výstupem je adekvátním marketingový plán zavedení nové videohry hrané v internetovém prohlíţeči na trh.V práci je mimo jiné zjištěna a navrţena optimální cena pro zaváděný produkt.
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Smile, s.r.o. a návrhy na zvýšení její úrovně
Junková, Eliška ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků kavárny a cukrárny Smile a navrhnout opatření na zvýšení její úrovně. První část práce uvádí teoretické podklady pro marketingový průzkum spokojenosti zákazníků. V praktické části práce je provedena analýza současné situace podniku. Rovněž je zde analyzována úroveň spokojenosti zákazníků na základě vyhodnocení dotazníků. Následně jsou stanoveny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matějová, Martina ; Matoušková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Poskytuje přehled o dané problematice, do které patří zejména analýza zákazníků a marketingového prostředí, marketingový výzkum a s tím spojené další pojmy. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti m.a. alu servis s.r.o. pomocí dotazníkového šetření a navrhnout a nalézt co nejefektivnější způsob jak zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a úroveň spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Komunikační mix internetového obchodu
Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je analyzovat kanály a prostředky, používané k oslovování a získávání stávajících i budoucích zákazníků internetového obchodu hrajhned.cz a informace, které šíří. Pomocí primárního výzkumu, kde byla použita technika dotazování, zhodnotit, zda jsou využívané kanály, prostředky a šířené informace dostatečné a návrh zlepšení celkového komunikačního mixu pro zefektivnění prodeje. Tato práce si klade za úkol jednoznačně definovat, které kanály a prostředky mohou podpořit splnění hlavního dlouhodobého cíle internetového obchodu – tj. rozšíření internetového obchodu mezi velkou většinu zákazníků a získání nejhůře třetího místa na trhu v prodeji digitálních distribucí her, a také vedlejšího cíle pro tento rok – tj. zvýšení celkového obratu o 40%.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Sklenář, Jakub ; Uhlík, Radim (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků fotbalového klubu 1.FC Slovácko. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním spojené pojmy. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Model rozhraní sociální sítě elektronického obchodu
Hrdlička, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat problematiku moderních sociálních sítí, zejména se zaměřit na sociální síť Facebook v českém prostředí a rozebrat nástroje, které nabízí pro marketingové využití. Přínosem práce je teoretický popis možností marketingových nástrojů Facebooku, které jsou demonstrovány na praktických příkladech včetně vlastní Facebookové aplikace. V závěru práce jsou shrnuty poznatky z výzkumu a jsou navržena doporučení vedoucí k vylepšení marketingových kampaní na Facebooku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí415 - 424  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.