Název:
Komunikační mix internetového obchodu
Překlad názvu:
Communication Mix of Online Store
Autoři:
Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je analyzovat kanály a prostředky, používané k oslovování a získávání stávajících i budoucích zákazníků internetového obchodu hrajhned.cz a informace, které šíří. Pomocí primárního výzkumu, kde byla použita technika dotazování, zhodnotit, zda jsou využívané kanály, prostředky a šířené informace dostatečné a návrh zlepšení celkového komunikačního mixu pro zefektivnění prodeje. Tato práce si klade za úkol jednoznačně definovat, které kanály a prostředky mohou podpořit splnění hlavního dlouhodobého cíle internetového obchodu – tj. rozšíření internetového obchodu mezi velkou většinu zákazníků a získání nejhůře třetího místa na trhu v prodeji digitálních distribucí her, a také vedlejšího cíle pro tento rok – tj. zvýšení celkového obratu o 40%.
The goal of this work is to analyze the channels and means used for addressing and acquiring existing and future customers of internet commerce hrajhned.cz and information they spreading. With help of primary research, by using the asking technique, determine whether used channels, resources and information are adequate and improve overall communication mix for streamlining sales. This paper aims to clearly define which channels and resources can support the fulfillment of the main long-term objective of this shop - ie extension, trade between the vast majority of customers and gaining at the worst third place in market in the sale of digital distribution of games, and the secondary target for this year - ie the increase in total sales by 40%.
Klíčová slova:
důležité informace pro zákazníka; internetový obchod; kanály pro oslovení zákazníka; komunikační mix; komunikační mix pro internetový obchod; podpora prodeje; prostředky k získávání zákazníků; channels to reach a customers; communication mix; communication mix for an online store; e-commerce; important customer information; means to gain customers; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26314