Název: Komunikační mix internetového obchodu
Překlad názvu: Communication Mix of Online Store
Autoři: Šidlo, Michal ; Strnadová, Michala (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: důležité informace pro zákazníka; internetový obchod; kanály pro oslovení zákazníka; komunikační mix; komunikační mix pro internetový obchod; podpora prodeje; prostředky k získávání zákazníků; channels to reach a customers; communication mix; communication mix for an online store; e-commerce; important customer information; means to gain customers; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26314

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet