Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Místo za městem (lokalita Nová Paka) Výtvarný projekt na I. stupni základní školy
Vitochová, Hana ; Sedlák, Michal (oponent) ; Cikánová, Karla (vedoucí práce)
Výtvarný projekt na I. stupni základní školy zpracovává a zdokumentovává zvolenou lokalitu po stránce věcné, literární a výtvarné. Vyhledává východiska typům výtvarných činnosti žáků spojeným s enviromentální výchovou. Projekt je doplněn výtvarnými pracovními listy a náměty na téma Místo za městem, určenými pro žáky I. stupně ZŠ.
Umění z odpadu. Nevšední všednost
Nikodymová, Štěpánka ; Sedlák, Michal (oponent) ; Bláha, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce, jež je rozdělena do tří hlavních částí, obecné, výtvarné a didaktické, obsahuje stručný přehled vývoje odpadu se zaměřením na vznik, výrobu, využití a práci jednotlivých organizací s plastem a plastovým odpadem. V celé práci je zdůrazněn ekologický aspekt a pojem recyklace, jenž dal podnět i pro vznik mé praktické výtvarné práce. V části výtvarné se zabývám výstavami, díly a autory, kteří jsou mé tvorbě blízcí nebo se podstatným způsobem dotýkají tohoto tématu. Obsahem této části jsou dále rozhovory s vybranými českými výtvarnými umělci, pro které se plast stal stěžejním materiálem v jejich výtvarné tvorbě. Výtvarnou část uzavírá kapitola o mé vlastní tvorbě, která vychází z tématu umění z odpadu. Didaktická část obsahuje zrealizovaný výtvarný projekt s ukázkami dětských výtvarných prací.
Mosty
Jehlíková, Lenka ; Šamšula, Pavel (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Studie se snaží představit fenomén mostu jako potencionální námět výtvarného zpracování a úvah nad mostem jako spojením a to nejen dvou břehů. Zkoumá psychologické a sociální aspekty mostu jako symbolu městské civilizace, výtvarné aspekty mostu jako artefaktu (konstrukce, tvar, materiál), a jeho pozdější výtvarné proměny - vstup do veřejného prostoru. Didaktická část si klade za cíl přivést žáky k tvůrčímu, aktivnímu vnímání světa, který nám zde připravili naši předkové.
Alvar Aalto
Dočekalová, Mariana ; Havlásek Tatarová, Lucie (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Při hledání odpovědi na otázku, zda je architektura součástí výtvarné výchovy, jsem podrobila podrobnému zkoumání školské dokumenty, učebnice pro výtvarnou výchovu a studijní plány budoucích učitelů z pedagogických fakult. Nabízím možnost, jak téma architektury do vyučování zapojit prostřednictvím osobnosti architekta Al vara Aal ta a jeho d í l a , představuji záznam a reflexi z praxe. Jako další možnost vzdělávání v oblasti architektury seznamuji s g a l e r i j n í animací.
Multiplikace jako prostředek komunikace
Svoboda, Zdeněk ; Polcar, Miloslav (vedoucí práce) ; Sedlák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou používání technologií umožňující multiplikaci informací v komunikaci. V první, teoretické části je naznačena historie vývoje technologií a prostředků umožňující multiplikaci informací. Dále se zabývá především otázkou komunikace umělecké v kontextu současného vývoje využití technologií multiplikace informací. V této části je řešena otázka využití v současnosti nejmodernější technologie v podobě internetu jako prostředku uměleckého vyjádření. Druhá část práce je koncipována jako obhajoba praktické části. Podrobněji je zde řešena otázka osobní internetové prezentace umění v podobě portfolia autora. Třetí část je zaměřena na pedagogické využití tématu multiplikace ve školní praxi. V konkrétní podobě je zde vypracován projekt na téma Multiplikace jako prostředek komunikace pro základní a umělecké školy. Základním nástrojem použitým při tvorbě práce jsou především osobní zkušenosti a postoje podložené studiem odborné literatury.
Koloběh
Švajglová, Andrea ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma "Koloběh" pojednává o procesu seberealizace lidské bytosti, na základě tří existenciálních pohybů. Kruhový (žitý) a lineární (reflexivní) pohyb lidské existence jsou v dialektickém vztahu a ústí do pohybu spirály lidského ducha. V praktické a didaktické části je pak tento koncept rozvinut jako reflexe života prostřednictvím umění, která zakládá naši sebereflexi.
Soukromé a veřejné
Šmídlová, Petra ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o vztahu soukromé a veřejné sféry v moderní a postmoderní společnosti. Tyto sféry i jejich vzájemné vztahy zkoumá především z perspektivy sociologie a politické filozofie. Objevená témata a vazby se potom snaží konfrontovat s tendencemi současného umění a s celkovou vizuální kulturou naší společnosti. Cílem práce je poukázat na pokřivený vývoj těchto vztahů a upozornit na to, co se jejich prostřednictvím děje s naší kulturou.
Prostor veřejný, soukromý, osobní
Marušková, Marie ; Sedlák, Michal (vedoucí práce) ; Hůla, Zdenek (oponent)
Práce se zabývá tématem prostoru. Text je záznamem autorčina průzkumu, při kterém si klade otázku: co je prostor veřejný, soukromý, intimní, osobní, kde jsou jejich vzájemné hranice. Autorka se v ní zabývá prostorem města, architektury, krajiny a pojmem cestování jako pohybu v prostoru a jeho poznáváním. Didaktická část se zabývá tématem prostoru v hodinách výtvarné výchovy. V závěru diplomové práce je popsán koncept vlastních výtvarných prací autorky. Klíčová slova: prostor, prostor veřejný, prostor soukromý, prostor osobní, město, architektura, krajina, pohyb, cesta, cestování, výtvarná výchova, umění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 SEDLÁK, Martin
1 SEDLÁK, Michael
8 SEDLÁK, Milan
11 Sedlák, Marek
21 Sedlák, Martin
12 Sedlák, Michal
8 Sedlák, Milan
9 Sedlák, Miroslav
4 Sedlák, Miroslav Gabriel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.