Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Sponzoring ve společnosti adidas ČR s.r.o.
Laštovičková, Zdeňka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorskou strategií společnosti adidas jak z lokálního, tak globálního pohledu. Cílem práce je zhodnotit sponzorskou strategii společnosti adidas a navrhnout vhodná opatření, jak přispět k lépe fungujícímu sponzoringu společnosti adidas ČR s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První teoretická část práce je věnována definici sponzoringu, jeho cílů, výhod, forem a druhů. Druhá kapitola představuje společnost adidas AG. Další část práce je zaměřena na sponzorskou strategii společnosti adidas AG a adidas ČR s.r.o. Práce analyzuje sponzorované portfolio sportovních týmů, jednotlivců a událostí. Závěrečná část diplomováově práce ověřuje zjištěné výsledky skrze dotazníkové šetření. Na základě těchto dat jsou navrhnuty doporučení a změny ve sponzorské strategii společnosti adidas ČR s.r.o.
Marketing Strategies in Fashion Industry
Čmielová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat klíčové charakteristiky módního průmyslu se zaměřením na hlavní události, které ovlivnily tento segment v posledních dvou až třech desetiletích. Konkrétně se tato práce zacílí na ekonomický vývoj módního sektoru a některé z nejnovějších vlivů jako například fenomén globalizace dodavatelských řetězců a internacionalizace módních značek. Další oblastí zkoumání budou zákazníci v módním sektoru, jejich charakteristika a motivace jejich nákupního chování. Konkrétněji se bude jednat o módní povědomí a vztah k módě, trend sociálního nakupování a vliv módních blogů na zákazníky. Další číst analýzy se bude týkat marketingových strategií v segmentu fast fashion a jejich vlivu na celý módní průmysl. Mezi ty nejdůležitější patří změny v dodavatelských řetězcích, krácení životního cyklu výrobku o jeho dopad na dostupnost a obměňování zboží na prodejnách. Dále se práce pokusí analyzovat vliv internetu a jeho dopad na růst online nákupů a celkovou transformaci médií směrem k digitální komunikaci. Výše uvedené analýzy budou následně aplikovány na dva nejvýznamnější módní řetězce v sektoru fast fashion -- Zaru a H&M. Práce rozebere jednotlivé elementy jejich marketingové strategie prostřednictvím 7p. Blíže se pokusí specifikovat jednotlivé aspekty přístupu k marketingové strategii a následně stanovit odlišnosti a podobnosti obou značek, které jim napomohli k úspěšnému celosvětovému růstu a každoročně narůstajícím ziskům.
Specifics of the Caribbean economies in the context of Economic Partnership Agreements and the relations with the EU
Totkovičová, Lucia ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahy Evropské unie a Karibiku, především dohodami upravujícími jejich právně-institucionální rámec. Vychází z oficiálních pravidel mezinárodního obchodu odsouhlasených členy Světové obchodní organizace a z Článků GATT a GATS. První část podává obraz o regionu Karibik, jeho pozici ve světové ekonomice a regionální integraci, která je základem vnějších vztahů. Ve druhé kapitole jsou analyzována specifika zemí Karibiku poukazující na jejich zájmy v mezinárodním prostředí. Vztahy s Evropskou unií, dohody, které je upravují, a specifický přístup k rozvojovým zemím jsou předmětem kapitoly třetí. Těžištěm práce je analýza Ekonomické partnerské dohody mezi EU a skupinou CARIFORUM. Důraz je v práci kladen na její základní ustanovení týkající se obchodu mezi EU a CARIFORUM, soulad s pravidly WTO, dopady na karibské ekonomiky, jakož i kritiku a zhodnocení přínosu EPA. Pozornost je věnována rozvojovému aspektu EPA a v neposlední řade budoucnosti spolupráce pod záštitou této regionální dohody.
Marketing přes sociální sítě
Teplý, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti marketingu na sociálních sítích. První kapitola se zabývá internetem, marketingovým a komunikačním mixem. Druhá kapitola popisuje sociální sítě a jejich historii. Dále jsou zde charakterizovány generace X, Y a Z. Hlavní část práce je pak zaměřena na jednotlivé sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+. V těchto kapitolách jsou potom detailněji rozebrány možnosti a nástroje, které mohou společnosti využít k marketingu.
Marketingová strategie značky Curaprox
Hovorková, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnotit současnou marketingovou strategii značky Curaprox na českém trhu a navrhnout případné návrhy na její vylepšení. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení funkce značky, vymezení její identity a jsou definovány jednotlivé složky hodnoty značky. Následuje charakteristika prvků marketingového mixu jakožto taktických nástrojů marketingové strategie značky. Pro splnění cíle byl proveden rozsáhlý sběr dat primárního i sekundárního charakteru. Primární data byla získána terénním a dotazníkovým šetřením provedenými autorkou. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh zubních kartáčků v České republice a popsány klíčové faktory aktuální tržní pozice značky Curaprox. Na závěr byla navržena některá doporučení do budoucnosti, aby již úspěšná značka ještě více zhodnotila svůj potenciál a využila příležitostí, které se na trhu nabízí.
Obchodní politika Kanady
Bradáčová, Pavlína ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Diplomová práce s názvem Obchodní politika Kanady má za cíl analyzovat současnou kanadskou obchodní politiku, jaké si klade cíle, jaké obchodně politické nástroje při její realizaci Kanada využívá a jak se tato země snaží přispívat k liberalizaci světového obchodu. V úvodních kapitolách je vysvětlen pojem obchodní politika, představena současná ekonomická situace Kanady a provedena analýza kanadského zahraničního obchodu. Stěžejní kapitola se věnuje autonomním a smluvním nástrojům obchodní politiky Kanady. Poslední kapitola práce má za cíl ukázat na příkladech dvou obchodních sporů Kanady ve WTO, jaký vliv mohou mít přijatá rozhodnutí na její obchodní politiku v dané oblasti.
Marketingová strategie firmy MYKITA a návrhy jejích změn pro ČR
Brych, Jaroslav ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Práce se zabývá popisem marketingové strategie berlínské manufaktury MYKITA, vyrábějící luxusní brýle, a následným návrhem jejích změn pro Českou republiku. První, teoretická část je zaměřena na popis luxusu, luxusní značky a typologii jejího managementu, dále na marketing a pojmy s ním spojené. Obsahem druhé poloviny práce je charakteristika firmy MYKITA a její marketingové strategie, zaměřené zejména na propagační materiály, doplněné o návrhy jejich změn. Poslední, čtvrtá kapitola navrhuje a teoreticky rozpracovává možnost otevření vlastního, firemního, obchodu v Praze.
CSR jako součást podnikatelské strategie v Komerční bance a.s.
Podojilová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza tématu společenská odpovědnost firem a vytvoření návrhu koncepce CSR a jejího zasazení do podnikatelské strategie Komerční banky, a.s. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice možných přístupů ke společenské odpovědnosti firem zejména pak strategickému pojetí CSR. Dále je rozpracován pohled na společenskou odpovědnost z celosvětového i evropského hlediska a popsán postup při implementaci CSR do organizace. Praktická část analyzuje současné aktivity na poli CSR u Komerční banky, a.s. a její mateřské společnosti Société Générale. Součástí práce je i vlastní empirický výzkum. Na základě provedené analýzy a získaných výsledků z výzkumu je navržena CSR strategie pro Komerční banku včetně konkrétních projektů. Zhodnocení nové CSR strategie je provedeno pomocí modelu Balanced Scorecard.
Marketingová strategie značky Grom pro český trh
Pawlasová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
V této diplomové práci je přiblížena teorie marketingové strategie značky v mezinárodním prostředí se zaměřením na její positioning. Teorie je následně aplikována na Grom - značku italské společnosti Gromart S.p.A., která vyrábí italské prémiové kopečkové zmrzliny. Hlavním cílem práce je vytvořit návrh marketingové strategie značky Grom pro český trh tak, aby odpovídala podmínkám na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Richter, Štěpán
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.