Název: Marketingová strategie značky Curaprox
Překlad názvu: Analysis of Curaprox brand marketing strategy in Czech republic
Autoři: Hovorková, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Curaprox; marketingová strategie; marketingový mix; značka; zubní kartáčky; brand; Curaprox; marketing mix; marketing strategy; toothbrushes

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35505

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet