Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Affiliate marketing
Žlábek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato práce se zabývá affiliate marketingem a to zejména z pohledu partnera, ale i z pohledu e-shopu. Cílem je zejména podrobně seznámit s principem fungování affiliate marketingu, jeho výhod/nevýhod pro obě strany a dále rozebrání klíčových bodů pro úspešné nasazení affiliate systému na webové stránky. Poznatky jsou čerpány zejména z mých vlastních dlouholetých zkušeností. Práce je logicky rozdělena do 3 celků - obecné vysvětlení affiliate marketingu, rozebrání některých úspěšných programů v ČR a hlavní zásady použití.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.
Síla a vliv vyhledávačů
Duffková, Pavlína ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Pešek, Martin (oponent)
Tématem této práce je popsání vyhledávačů, vyhodnocení jejich vlivů na mikroekonomiku a uživatele, a následný odhad jejich budoucího vývoje. V první kapitole se práce zaměřuje na bližší seznámení s vyhledávači. Je zde uvedena historie jejich vývoje, princip, na kterém fungují, a analýza současného postavení na českém a americkém trhu. V druhé kapitole je popsáno mocenské postavení vyhledávačů a jejich vliv na mikroekonomické prostředí. Jsou zde definovány způsoby, kterými mohou firmy ovlivnit své postavení na internetovém trhu. Dále je zde také popsán vliv vyhledávačů na člověka samotného, podložený praktickými příklady a studiemi. Poslední kapitola bakalářské práce se zaměřuje na budoucí vývoj vyhledávačů. Cílem práce je poskytnout čtenáři objektivní informace o vyhledávačích, které budou podkladem k pochopení postavení vyhledávačů na internetu v současné době. Pochopení toho, do jaké míry ovlivňují mikroekonomiku, a také rozhodování a chování člověka.
Aplikace web 2.0
Krutský, Matyáš ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jedním z trendů Web 2.0 - hybridními webovými aplikacemi, tzv. mashupy. Ve stručnosti se snaží popsat fungování takových aplikací a rozdělit je na různé typy. V první části čtenáře zasvěcuje do pojmu Web 2.0, který dal vzniknout mashup aplikacím. Představuje základní pojmy a uvádí čtenáře do pojmu mashup. Druhá část se věnuje ekonomickým aspektům tvorby mashup aplikací z pohledu tvůrců různých typů mashup aplikací a tvůrců API rozhraní. Cílem je uvést přehled možností profitu z mixování webových služeb. Třetí část popisuje různé typy rozhraní přes které mohou webové aplikace komunikovat. Stručně popisuje REST, XML-RPC, SOAP, Javascriptové API a screen scraping. Cílem této kapitoly je stručně popsat daná rozhraní a dát čtenáři základní přehled k podrobnějšímu studiu. V další části je představena ukázková aplikace spojující službu rajče.net pro sdílení fotografií na internetu s komunitní sítí Facebook. Předposlední část je věnována přehledu automatických nástrojů pro tvorbu datových mashupů Openkapow Robots, Yahoo! Pipes a službě Dapper. Stručně mapuje možnosti jejich použití. Poslední části je stručný přehled situace ohledně mashupů v České republice.
Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.
Trh doménových jmen
Vondruška, Pavel ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Prokop, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je zmapovat současný doménový trh a poukázat na způsoby, kterými se dají domény dále zhodnocovat. Práce popisuje zhodnocení různých přístupů jak domény hodnotit, využívat, obchodovat s nimi. Tohoto cíle by měla práce dosahovat vždy objektivním úvodem do problematiky a poté ilustračními příklady. Při psaní práce jsem vycházel z dostupných zdrojů, především internetových, a ze svých zkušeností nabytých aktivním působením v této oblasti. Práce je strukturována podle tak, aby čtenář, který se o trh doménových jmen dosud nezajímá, pochopil veškeré souvislosti a neměl problém s pochopením textu.
Charakteristika produktů pro Data Capture
Zimák, Radek ; Lukašovská, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Existuje alternativa ručního přepisování dat z listinných dokumentů do informačních systémů? Tato práce přináší pohled do problematiky automatického vytěžování dat z dokumentů pomocí skenerů a speciálních aplikací umožňujících rozpoznávání textu, čísel, zaškrtávacích polí a čárových kódů v naskenovaném obrazu dokumentu ? aplikací Data Capture. Práce zahrnuje přehled současné nabídky těchto aplikací na českém trhu, prostřednictvím praktických zkušeností s vybranými aplikacemi odhaluje samotný proces automatického vytěžování dat z listinných dokumentů a vyjadřuje odlišnosti ve způsobu vytěžování dat z rozdílných typů dokumentů (strukturovaných, polostrukturovaných a nestrukturovaných) s kterými se organizace při každodenní činnosti musí umět vypořádávat.
Software jako služba, porovnání s outsourcingem
Krahulec, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku modelu SaaS, představuje přehled jeho výhod a nevýhod a popisuje jeho ekonomické a technické předpoklady. Poskytuje také srovnání s outsourcingem a modelem ASP, diskutuje využití přístupu SaaS pro různé druhy aplikací a charakterizuje zahraniční a český trh dodavatelů SaaS. Zmapováním firem působících na českém trhu jsem udělal přehled aplikací, které lze v současnosti pořídit formou služby v České republice.
Zefektivnění prodeje SW produktů prostřednictvím Internetu
Ovesný, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Raška, Ondřej (oponent)
Tématem této práce je zefektivnění prodeje softwarových produktů prostřednictvím internetu. Celá práce je vztažena na konkrétní firmu, která má v této oblasti problémy. Cílem je firmě pomoci formou návrhů možných změn, které povedou ke zefektivnění prodeje jejích softwarových produktů. V první části práce je nastíněna problematika elektronického obchodování a internet marketingu. Zahrnuje definici těchto pojmů a zabývá se používanými metodami. Nechybí zde vysvětlení pojmů internetová reklama, email marketing, optimalizace pro vyhledávače a další. Další části práce se zabývají již samotnou firmou. Analyzují a hodnotí její současný stav. Nachází se zde porovnání webových stránek s konkurencí a s webem společnosti, která patří mezi nejznámější internetové prodejce. V poslední části jsou uvedeny návrhy a nápady, které by měly firmě zajistit zlepšení prodeje prostřednictvím internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Raška, Otakar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.