Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 318 záznamů.  začátekpředchozí172 - 181dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Vančurová, Linda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit návrhy nových metod a nástrojů marketingové komunikace, které by bylo možné využít. Metody: Použitou metodou v této práci byla kvalitativní- deskriptivní případová studie, která byla sestavena na základě analýzy dokumentů a osobního dotazování, konkrétně polostrukturovaného rozhovoru se společníkem firmy. Výsledky: Výstupem práce je nová strategie marketingové komunikace na období květen 2013 až srpen 2014 pro společnost HISPORT,s.r.o., která byla vytvořena na základě shrnutí výhod, nevýhod a možnostech rozšíření stávající marketingové komunikace. Součástí strategie jsou upravené stávající a nové prostředky propagace, popis těchto nástrojů, časové rozvržení-media plán a finanční plán. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, propagace, osobní dotazování
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Aplikace grantů pro zajištění rozvoje sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej
Reinosová, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Aplikace grantů pro zajištění rozvoje sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je stanovit prioritní cíle pro úspěšný rozvoj sportovního klubu Slavia Praha pozemní hokej a aplikovat granty ze strany hl. města Prahy pro plnění těchto cílů. Dalším cílem je vytvořit přehled dostupných grantových programů pro pražské sportovní kluby. Metody: V diplomové práci byla použita analýza dokumentů, pomocí které byl vytvořen přehled o dostupných možnostech podávání žádostí o granty. Součástí práce bylo také vytvoření SWOT analýzy SK Slavia Praha pozemní hokej pro stanovení nových dílčích a strategických cílů vedoucích k pozitivnímu rozvoji klubu. Výsledky: Pražské kluby pozemního hokeje, jež mají ve vlastnictví nebo dlouhodobém nájmu sportovní zařízení, mají možnost žádat o dotace přímo na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. Ostatní kluby mohou využít možnosti žádat o granty hl. m. Prahy a příslušných městských částí. Na základě SWOT analýzy klubu Slavia Praha pozemní hokej byly stanoveny nové strategické cíle klubu v horizontu nadcházejících 3 let v návaznosti na přidělené granty a byly vytvořeny dílčí úkoly pro splnění operativních cílů. Klíčová slova: sportovní klub, granty, sportovní organizace, financování sportu
Testování izolačních systémů elektrických strojů
Procházka, Jan ; Mach, Martin (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou definovány základní požadované vlastnostmi izolačních systémů točivých elektrických strojů. Dále jsou uvedeny postupy pro jejich testování a výsledky provedených testů.
Stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou
Procházka, Jan ; Režňáková, Mária (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty podniku TSS, spol. s r.o. Třebechovice pod Orebem výnosovými metodami oceňování. Teoretická část shrnuje teoretická východiska a použité postupy pro oceňování podniku. Praktická část obsahuje strategickou analýzu, finanční analýzu, SWOT analýzu, sestavení finančního plánu a vlastní ocenění metodami DCF entity a EVA. Finálním výstupem práce je hodnota vlastního kapitálu podniku TSS.
Výroba formy pro střelecký projektil
Procházka, Jan ; Kolář, Ladislav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a výrobou formy pro výrobu střeleckého projektilu za použití technologií třískového obrábění. V práci je popsáno konstrukční řešení formy, výroba 3D součásti v CAD, tvorba NC kódu a popis postupu výrovy. V závěru je provedeno statistické zpracování vyrobených projektilů.
Cena práce, vlastnické důchody a stratifikace společnosti
PROCHÁZKA, Jan
Bakalářská práce na téma Cena práce, vlastnické důchody a stratifikace společnosti se za-bývá především analýzou české společnosti v návaznosti na rozdíly v příjmech se zaměřením na příjmy pracovní a vlastnické. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení dané problematiky, vysvětlení klíčových pojmů a představení příslušných teoretických východisek. Pozornost je zde věnována především sociálním okolnostem, které jsou spojeny nejen s nerovnostmi v celkových důchodech, ale také s rozdíly v majetku a moci. Praktická část se věnuje samotné analýze sociální struktury české společnosti v návaznosti na rozdíly v odměňování. Nejdříve je zkoumán vývoj a aktuální úroveň nerovnosti v celkových příjmech prostřednictvím základních ukazatelů příjmové nerovnosti. Výsledky těchto ukazatelů jsou následně srovnávány s vývojem nerovnosti v jiných vybraných státech Evropské unie. Dále je pozornost věnována jednotlivým příčinám a charakteristikám nerovností a rozdílů v příjmech. Na jednotlivé charakteristiky nerovností navazuje kapitola, ve které jsou řešeny některé projevy dopadů těchto rozdílů, které mají nejen charakter sociálně-ekonomický, ale také například charakter environmentální. Ze získaných výsledků provedené analýzy a s přihlédnutím na některé zajímané názory dalších odborníků je v závěru praktické části řešena otázka očekávaného vývoje v oblasti stratifikace společnosti.
Dopad změn sazeb daně z přidané hodnoty na míru inflace
Procházka, Jan ; Žáková Kroupová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Daň z přidané hodnoty disponuje významným fiskálním i monetárním efektem. Jedná se o daň, která přináší do státního rozpočtu největší část příjmů ze všech daní uvnitř daňových soustav všech zemí Evropské unie. Z tohoto pohledu je tak zcela zásadní pro chod státního aparátu. Zároveň svou charakteristikou ovlivňuje cenu téměř každého statku na společném trhu Evropské unie. Prvotní implementace a následné změny sazeb působí na úroveň inflace, která vypovídá o stavu ekonomiky a současně ovlivňuje její fungování. Úprava sazeb tak vede nejenom k odlišné velikosti daňových příjmů, ale také ke změně spotřebitelských cen. V této práci je zkoumána právě síla účinku změn jednotlivých sazeb daně z přidané hodnoty na inflaci. Všechny typy sazeb i formy jejich úprav přináší různě významný účinek na cenovou hladinu, který se v čase projevuje různě. Nejvýznamnější vliv přináší nárůst základní sazby v krátkém časovém horizontu a dále první snížená sazba v dlouhém období. Obecně nastává silnější účinek na inflaci v případě nárůstu sazeb oproti jejich poklesu. Z těchto důvodů by tak mělo předcházet všem úpravám sazeb daně z přidané hodnoty pečlivé analyzování, protože každá taková změna přináší cenový dopad, který ovlivňuje především ekonomickou stabilitu státu, konkurenceschopnost podnikatelských subjektů a výdajů domácností za statky.
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.
Projevy agrese u fotbalových diváků
Dýšek, Martin ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Projevy agrese u fotbalových diváků" se týká analyzování projevů agrese českých fanoušků fotbalových družstev, která působí v Gambrinus lize. Cílem práce je monitorovat tuto scénu a snažit se navrhnout možná opatření a způsoby vedoucí ke zlepšení bezpečnosti na stadionech, zjistit, z čeho rizikové situace vznikají a vyvodit možné závěry, jak jim do budoucna předcházet. Bakalářská práce má dvě části. První teoretická část je práce zaměřena na získání poznatků a definování pojmů, které souvisí s lepším pochopením daného problému. Dále pak na charakterizování samotného prostředí okolo fotbalových klubů, se zaměřením hlavně na české kluby s nejpočetnější diváckou základnou. Praktická část je věnována sběru informací, jejich následné analýze a porovnání jednotlivých dosažených výsledků, na základě kterých se autor snaží navrhnout zdokonalení současných možností v oblasti bezpečnosti. Při výzkumu je využito metody pozorování, rozhovoru, popisné a komparativní analýzy. Klíčová slova: agrese, násilí na stadionech, sportovní divák, fotbalový fanoušek, ultras, hooligans, pozorování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 318 záznamů.   začátekpředchozí172 - 181dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
6 Procházka, J.
23 Procházka, Jakub
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.