Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Web Based Issue Tracker
Krivák, Radoslav ; Libič, Peter (oponent) ; Poch, Tomáš (vedoucí práce)
Predložená práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou issue tracking systému s webovým rozhraním. V úvode je vysvetlené, čo je to issue tracker a aké sú prínosy jeho nasadenia v organizácii alebo fi rme. Následne je navrhnuté nové riešenie, ktoré je popísané pomocou usecases. Práca prináša prehlad existujúcich technológií a postupov používaných pri vývoji webových aplikácií v jazyku Java. Je popísaná architektúra aplikácie a spôsob použitia jednotlivých technológií. Hlavnou časťou práce je implementácia samotnej aplikácie v jazyku Java za použitia technológií Struts2, Spring, Hibernate a Lucene.
Systém pro hlasové ovládání programu Amarok
Kerpl, Lukáš ; Poch, Tomáš (oponent) ; Semecký, Jiří (vedoucí práce)
V předložené práci studujeme ovládání hudebního přehrávače Amarok pomocí lidského hlasu. Problém komunikace s počítačem pomocí hlasu je rozdělen na několik částí. V první části musíme rozpoznat, co uživatel říká. V poslední části bychom měli být schopni uživateli odpovědět, případně mu poskytnout nějaké informace. Mezi těmito dvěma částmi, musíme ovládat program, v našem případě hudební přehrávač Amarok. Tato práce popisuje všechny části a jejich spojení do fungujícího celku. Nechybí ani popis programu stejně jako popis použitých knihoven, včetně možných alternativ. Kapitola Využití a další možný vývoj obsahuje zamyšlení nad přínosem tohoto programu a ovládání počítače pomocí hlasu a to jak v současné době, tak především v budoucnosti.
Distribuovaný cron
Záloha, Jan ; Poch, Tomáš (oponent) ; Malohlava, Michal (vedoucí práce)
Administrace většího počtu počítačů, jak v domácích, tak rozsáhlejších sítích, přináší potřebu centralizované správy spouštění periodických úloh. K tomu se běžně používá služba cron, která však typicky neumí běžet distribuovaně na větším množství počítačů. Proto tato práce navrhuje a implementuje službu pro operační systém Windows, která umožňuje periodicky spouštět úlohy podle nastavení jednotlivých uživatelů. Služba funguje jednak lokálně, to znamená podle nastavení lokálních uživatelů, a zároveň volitelně distribuovaně, kdy si klienti automaticky stahují ze serveru nastavení, která specifikují spouštění lokálních úloh. Služba zároveň poskytuje rozhraní pro monitorování své činnosti. Velký důraz je kladen na zabezpečení síťové komunikace a množství nezbytných dat přenášených po síti.
Sewing pattern editor
Černý, Martin ; Poch, Tomáš (oponent) ; Šerý, Ondřej (vedoucí práce)
Konstrukce střihů je základní součástí oděvního návrhářství. Předmětem této práce je implementace editoru textilních střihů, který by vyhovoval potřebám nezávislých oděvních návrhářů a výrobců zakázkového šatstva. Práce v editoru je velmi blízká ručnímu navrhování střihu a program je tedy pro návrháře snadno použitelný. Implementace pokrývá nejdůležitější oblasti navrhování střihů. Střihy v programu vytvořené mohou být použity pro různé zákazníky, protože se automaticky přizpůsobují zadaným tělesným mírám.
Paintball 3D pro platformu Symbian
Míšek, Jakub ; Poch, Tomáš (oponent) ; Zavoral, Filip (vedoucí práce)
V bakalářské práci se zabývám konstrukcí počítačové hry vyžadující prostorové vykreslování v reálném čase, s předpokládaným nasazením na mobilních telefonech s operačním systémem Symbian. Jsou zde popisovány techniky softwarového vykreslování prostorové scény, vektorové animace a správy a reprezentace příslušných dat. Popsána je i realizace jednoduché umělé inteligence pro protihráče nebo možnost hraní ve více hráčích na více zařízeních. Postupy popsané v práci jsou implementované v přiložené aplikaci.
Codewars
Pešková, Eva ; Poch, Tomáš (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Using Java PathFinder for Construction of Abstractions of Java Programs
Yuldashev, Nodir ; Poch, Tomáš (oponent) ; Parízek, Pavel (vedoucí práce)
S rostoucí složitostí moderních softwarových systémů se jejich verifikace stává velmi obtížnou úlohou. Techniky formální verifikace a analýzy slouží k nalezení chyb v kódu nebo pro prokázání, že kód splňuje určité vlastnosti. Populární technika automatické verifikace je model checking, který využívá procházení stavového prostoru. Nicméně model checking je náchylný k problému exponenciálního nárustu počtu stavů (state explosion) a proto nemůže být použit pro složité vícevláknové softwarové systémy. Obecné řešení tohoto problému (state explosion) spočívá ve vytvoření abstrakce cílového systému a následném použití tohoto modelu k verifikaci. V rámci diplomové práce jsme navrhli a implementovali nástroj pro konstrukci abstrakce Java komponent v jazyce behavior protocol, který využívá model checker Java PathFinder pro procházení stavového prostoru. Výsledky experimentů na několika netriviálních komponentách ukazují, že nástroj může být použit v praxi.
Editor pro IVE - procesy a řídící algoritmy
Juhász, Martin ; Poch, Tomáš (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
IVE je simulátor virtuálních lidí, kterému do dnešní doby chyběl editor pro vytváření virtuálních světů. Cílem práce bylo vytvořit nástroj usnadňující tvorbu virtuálních světů pro tento simulátor. V práci jsou popsány požadavky na takovýto nástroj a problémy, kterým se čelilo během fází analýzy a implementace aplikace. Popsány jsou především analýza načítání a ukládání dat s její následnou implementací a jednotlivé programové části aplikace - pluginy. Během vývoje editoru vznikl ukázkový svět, který sloužil především pro testovací účely a ověření funkčnosti celého editoru. Díky tomuto vytvořenému nástroji je možné simulátor IVE zpřístupnit širšímu okruhu lidí a lze ho použít pro výuku programování řízení virtuálních postav. Součástí textu je také rešerše na téma nástroje pro výuku programování řízení virtuálních postav.
Distributed Behavior Protocol Checker
Poch, Tomáš ; Adámek, Jiří (oponent) ; Kofroň, Jan (vedoucí práce)
Nárůst dostupné výpořetní síly umožnil v posledních letech praktické využití formální verifikace softwarových systémů. Nejpalčivějším problémem, který zabraňuje širšímu využití však zůstává velikost stavových prostorů. Proto jsou tyto techniky zatím omezeny na relativně malé úlohy. Jednou z možností jak podstatně snížit počet stavů je modelování softwaru pomocí behavior protokolů. [1] Jedná se o regulární výrazy, které popisují chování softwarových komponent. Konkrétní implementace komponenty je tedy ověřena jen jednou oproti protokolu a při verifikaci celé aplikace je již skryta. Ta se pak redukuje na ověření toho, že protokoly komponent ze kterých se aplikace skládá k sobě pasují. Nicméně velikost i takto zjednodušeného stavového prostoru bývá typicky exponenciální vzhledem k délce popisu modelu. Distribuovaný průchod stavovým prostorem společně s jeho generováním 'za letu' [2] by měl ještě více rozšířit rozsah problémů zvládnutelných touto technikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.