Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prstová abeceda: Strategie užívané pedagogy při vzdělávání neslyšících dětí předškolního věku
Pavlů, Kristýna ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá prstovými abecedami a strategiemi jejich užívání, jak jsou popsány v zahraniční i tuzemské literatuře, a jejich zapojením do vzdělávacího procesu v mateřských školách pro sluchově postižené v České republice. Cílem práce je představit vybrané strategie, zasadit je do odpovídajícího koncepčního rámce, popsat jejich podobu, benefity a limity užití. Problematika je nahlížena v širších souvislostech, včetně aspektů historických. Integrální součástí práce je obsahová analýza školních vzdělávacích programů šesti českých mateřských škol pro sluchově postižené zaměřená na užívání prstových abeced v pedagogické komunikaci s neslyšícími dětmi. Klíčová slova: daktyl, mateřská škola pro sluchově postižené, neslyšící dítě, pedagog, pomocné fonemické kódy, prstové abecedy, strategie užívání prstových abeced
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.
Podnikatelský plán festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování podnikatelského plánu v kulturní oblasti, konkrétně na firmu Akademie klasické hudby o.p.s., která zajišťuje chod a průběh festivalu Dvořákova Praha. Jejím cílem je zjistit, jaká panuje situace v tomto odvětví a jestli je výhodné tento festival klasické hudby provozovat v době ekonomické krize. Teoretická část se zabývá metodologickým aparátem podnikatelského plánu. Vymezuje jeho strukturu, zabývá se jeho funkcemi, popisuje jeho části a charakterizuje je. V praktické části jsou využity poznatky z části teoretické. Obsahuje jednotlivé analýzy, jejichž výsledkem je návrh podnikatelského plánu, věrohodná zpráva o současné situaci podniku, zjištění rezerv a navržení opatření do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
4 Pavlů, Karel
3 Pavlů, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.