Název: Prstová abeceda: Strategie užívané pedagogy při vzdělávání neslyšících dětí předškolního věku
Překlad názvu: Fingerspelling: Teacher's strategies when educating Deaf children in the preschool period
Autoři: Pavlů, Kristýna ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Okrouhlíková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: daktyl|mateřská škola pro sluchově postižené|neslyšící dítě|pedagog|pomocné fonemické kódy|prstové abecedy|strategie užívání prstových abeced; auxiliary phonemic codes|dactyl|kindergarten for the Deaf|Deaf child|teacher|fingerspelling|strategies of using fingerspelling

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/123270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-436808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet