Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace značky Milka
Rážek, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Kristlová, Markéta (oponent)
Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
Brabcová, Eva ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce řeší problematiku země původu na spotřebitelské vnímání kvality potravin. Cílem práce je osvětlení tohoto fenoménu a zjištění, zda jsou mladí spotřebitelé ovlivňováni dovozy nekvalitních potravin z Polska. První část práce shrnuje teoretická východiska významu značky na spotřebitelovo nákupní rozhodování a tzv. country of origin efektu. To, jak je důležité vnímání image dané země, vysvětluje Anholtova matice. Praktická část této práce se zaměřuje na česko - polské vztahy. Provedené dotazníkové šetření přispívá k osvětlení domněnky, zda je předem vybraná cílová skupina ovlivňována původem potravin, a jak na ně dolehla problematika nekvalitních potravin dovezených z Polska.
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila také na analýzu víceúrovňového marketingu, která je typickou formou podnikání společnosti Green Ways s.r.o. V závěru práce jsem provedla dotazníkové šetření, díky kterému jsme se dozvěděli o povědomí značky na českém trhu. Výsledky dotazníku mě přesvědčily o silné pozici společnosti Green Ways mezi prodejci zelených potravin na českém trhu.
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitelské chování rodičů. Práce klade důraz na poznání dítěte jakožto spotřebitele - charakterizuje jeho chování v závislosti na jeho věku a hodnotách a následně definuje vlivy okolí, jež mohou rovněž souviset s jeho spotřebitelských dospíváním. Práce je rovněž zaměřena na otázky související s vlivem dětí vůči rodičům. Cílem práce je nejprve definovat a zhodnotit marketingové komunikace, které jsou z pohledu dětí a rodičů vnímány jako nejúčinnější, a poté specifikovat spotřebitelské chování rodičů, tedy do jaké míry jsou dítětem, respektive reklamním sdělením, skutečně ovlivňováni. K zjišťování těchto skutečností je vypracováno vlastní dotazníkové šetření.
Strategický přístup k CSR ve firmě Thimm Packaging
Smetanová, Jitka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem jako části korporátní strategie. V teoretické části je představen koncept společenské odpovědnosti a popsán implementační proces. Praktická část se zaměřuje na společnost Thimm Packaging. Pro analýzu firemní Thimm společenské odpovědnosti je využita metoda EFQM modifikovaná pro hodnocení společenské odpovědnosti a vlastní dotazníkové šetření. Cílem práce je zhodnocení společenské odpovědnosti ve společnosti Thimm a vytvoření návrhů pro zlepšení firemní společenské strategie.
Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy
Chválny, Ivan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí. Na základě detailní situační analýzy je stanovena marketingová strategie. Na závěr lze v souladu s marketingovou strategií koncipovat i strategii komunikační.
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Agalakova, Valeriia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Bakalářská práce byla věnována otázce vážnosti sportovního marketingu. V současné době je tato oblast téměř samostatnou disciplínou, protože tradiční marketingové metody mají v rámci působení ve sportovní sféře velmi malý vliv. Hlavním zaměřením práce je prozkoumání marketingové aktivity fotbalového klubu Arsenal FC v modelu 7P marketing mixu, a také v oblasti merchandisingu a celosvětové práce s fanoušky, což jsou důležité prvky ovlivňující prospěch klubu. Na základě analýzyyla byla také provedena identifikace problémů marketingových strategií českých fotbalových klubů.
Analýza CSR aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj
Burianová, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této diplomové práce je přiblížit současný stav uplatňování konceptu společenské odpovědnosti společností Plzeňský Prazdroj, a.s. a sestavit doporučení pro možné vylepšení a rozvoj společnosti v této oblasti. Úvod práce se věnuje teoretickým poznatkům o CSR a obecným informacím o zkoumané společnosti. V další části následují kapitoly zabývající se současným stavem CSR ve firmě. V závěru práce jsou představeny výsledky provedeného dotazníkového šetření mezi veřejností a jsou sestaveny závěry a doporučení pro firmu.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.
Analýza marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p.
Šálený, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Budějovický Budvar, n.p. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii a navrhnout doporučení do budoucna. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu a tvorby marketingové strategie s využitím obecně známých metod a nástrojů. V praktické části je představena analyzovaná firma, její marketingový mix a marketingová strategie. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených analýz provedené doporučení a možné změny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.