Název: Analýza marketingové komunikace značky Milka
Překlad názvu: Analysis of marketing communication of Milka brand
Autoři: Rážek, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Kristlová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; propagace značky; značka Milka; Brand promotion; marketing communication; Milka brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49946

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206470


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet