Název: Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Překlad názvu: Multi-level marketing focusing on the marketing strategy of the company Green Ways, Ltd.
Autoři: Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: situační analýza; SWOT analýza; víceúrovňový marketing; zelené potraviny; green foods; multi-level marketing; situational analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49387

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203945


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet