Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
Naisarová, Jana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Horáková, Miroslava (oponent)
Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část práce obsahuje úvod do tématiky země původu a terminologii pojmů. Aplikační část práce uplatňuje zjištěné poznatky přímo v kontextu České republiky a společností vybraného segmentu. Kromě představení samotné koncepce země původu (Country of origin), jako jednoho z klíčových elementů ovlivňující chování spotřebitele, si práce klade za cíl analyzovat Českou republiku, jako zemi původu zboží. Na základě zjištěných informací, autorka hledá atraktivní segment pro formování značky Česká republika, v němž firmy dosahují konkurenční výhody právě díky použití země původu při propagaci svého zboží. Smyslem práce je na základě zjištěných informací, zhodnotit míru, kvalitu a využití země původu zboží v marketingových strategiích vybraných firem, a také k propagaci odvětví ze strany státu. Výstupem této práce jsou pak doporučení pro zefektivnění komunikace České republiky, jako země původu zboží daného segmentu.
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Nováková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie značky Staropramen Sládkova limonáda. Práce je zaměřená na marketingovou strategii této značky se zaměřením na komunikační strategii. Důraz je kladen především na aktuální trendy, které ovlivňují trh a s ním i strategie firem přítomných na trhu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii značky Staropramen Sládkova limonáda. Komunikační strategie vychází z informací a dat nashromážděných pomocí dotazníkového šetření, situační analýzy a následného zhodnocení dosavadní aplikované marketingové strategie.
Corporate Social Responsibility and its Impact on Consumers' Behaviour
Grigoryan, Lusine ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Povědomí a obavy ohledně otázek sociálního a životního prostředí stoupá v rámci různých odvětví byznysu a s tím související vlivy už nelze přehlédnout. Sociální odpovědnost je komplexní strategie, která se prolíná do všech procesů podniku. Cílem této diplomové práce je uskutečnit vyčerpávající analýzu současných praktik v oblasti společenské odpovědnosti firem a jaký vliv to má na chování zákazníka. Použitá literatura popisuje předešlé nálezy v této oblasti, hlavně výzkumy mezi českými zákazníky. V praktické části jsou provedeny rozhovory s představiteli společností, s cílem prozkoumat praktické zkušenosti praktik společenské odpovědnosti firem v největší pivovarnické společnosti- Anheuseh-Busch InBev.
Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Pokorný, Zdeněk ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Žídková, Jolana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel se zabývá vyhodnocením pozice značky Mercedes-Benz na českém trhu ve srovnání s jejími největšími konkurenty v kategorii prémiových osobních automobilů - BMW a Audi, což je primárním cílem práce. První část práce je zaměřena na definování značky a s ní souvisejících pojmů. Dále na vysvětlení brand managementu, resp. positioningu, marketingových programů a sekundárních asociací, jakožto základních nástrojů budování značky, a v neposlední řadě na představení a vysvětlení auditu značky. V druhé části jsou sestaveny profily jednotlivých značek a je proveden audit značky Mercedes-Benz na základě výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje vytvoření aktuálního positioningu značky a doporučením pro další řízení značky Mercedes-Benz. To je zároveň sekundárním cílem práce.
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
Koschantová, Klára ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je věnována výsledkům vlastního dotazníkové šetření mezi občany České republiky, a to především v Jižních Čechách a v Praze. Pomocí vlastního šetření jsem se pokusila objanit otázku, zda má reklama na spotřebitele a jeho nákupní chování vliv.
Analýza proveditelnosti projektu centra pro ženy
Nádvorníková, Johana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Před začátkem podnikání je dobré si ověřit životaschopnost nápadu a jeho potenciální úspěch či neúspěch. Proto je cílem této práce zpracovat analýzu proveditelnosti centra pro ženy a na základě jejího výsledku případně doporučit pokročení k podnikatelskému plánu.
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit spotřebitele, vybrat vhodné cílové segmenty a vytvořit tak komunikaci, která je připravená spotřebitelům na míru. V závěru práce je vyhodnocena komunikace bank v souvislosti s vytvořenými segmenty a také jsou formulována doporučení týkající se targetingu jednotlivých segmentů. Veškeré analýzy jsou postaveny na skutečných datech z reálného prostředí.
Návrh strategie CSR společnosti CCS, s. r. o.
Paseková, Markéta ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Eibanová, Katarína (oponent)
CSR strategie není pouze o jednostranném vynakládání peněžních prostředků na dobročinné účely. Efektivní CSR strategie vede k naplňování ekonomických cílů firmy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav CSR ve společnosti CCS, s. r. o. a navrhnout možná zlepšení, resp. vyvinout efektivní a ucelenou strategii CSR. Jako nástroje pro tvorbu strategie jsou v práci použity především hloubkové rozhovory se zaměstnanci marketingového a HR týmu a modely organizace Byznys pro společnost, na jejichž základě je vytvořena konkrétní CSR strategie pro firmu CCS.
Charakteristika neziskového prostředí v ČR a analýza vybraného projektu společenské odpovědnosti
Mezihoráková, Eva ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Zábrženská, Miriam (oponent)
Diplomová práce zkoumá neziskové prostředí v České republice. S neziskovým sektorem úzce souvisí společenská odpovědnost firem. Práce analyzuje trendy v oblasti CSR a zaměřuje se na konkrétní projekt společenské odpovědnosti, jímž je Národní potravinová sbírka. Projekt je analyzován na základě dat získaných vlastním dotazníkovým šetřením a hloubkového rozhovoru s koordinátorem Národní potravinové sbírky. Výsledkem je stanovení silných a slabých stránek a identifikace příležitostí pro další rozvoj projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.